- Inlägget skapades 3 veckorBetyg: 3 av 5Verifierad köpare
En liten besvikelse
Pür brukar ha toppenbra produkter. Men denna kombination av primer och ögonskugga lägger sig i vecket över ögonlocket om jag bara vill använda den som den är. Resultatet när jag lägger på någon annan fast ögonskugga blir okej. Men med tanke på priset finns det bättre produkter om man är ute efter något liknande, mycket billigare.#kykoreview1 produkt i inlägget En liten besvikelse53 visningar - Inlägget skapades 3 veckorBetyg: 1 av 5Verifierad köpare
Luktar gott
Jag har fet hårbotten och att bleka slingor hjälper lite. Är jag nyslingad kan jag i bästa fall tvätta håret varannan dag. Annars är det tvätt varje dag som gäller. Blir det en dag emellan behöver jag verkligen gå lös med torrschampo. Provade den här från Rituals. Den luktar gott, men min hårbotten är fortfarande ett problem efter användning. Mitt hår fortsätter vara fett. Då är till exempel Babtiste Bare en ny favorit och den köper jag en stor sprayflaska av för 29 kronor på Ö.B.#kykoreview1 produkt i inlägget Luktar gott33 visningar - Inlägget skapades 2 årBetyg: 3 av 5Verifierad köpare
Helt okej
Skön på huden men tycker inte att den håller smink på plats bättre när jag använder denna eller skippar primer helt. Kul sak att lägga till i sminkrutin men absolut inte nödvändig #kykoreview1 produkt i inlägget Helt okej436 visningar