- Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 9 timmarBetyg: 3 av 5
Bra men…
Som #lykotestpilot har jag fått chansen att testa tre produkter från #drceuracle, och jag har använt dem i nästan tre veckor. Jag har kombinationshy och använder aktiva ingredienser i min hudvårdsrutin dagligen. Eftersom jag redan använder retinol regelbundet valde jag att pausa mitt vanliga serum under testperioden för att ge den här produkten en rättvis chans. Mitt första intryck var väldigt positivt – förpackningen är verkligen söt! Produkten kommer i en liten skimrande flaska med pipett som känns både lyxig och tilltalande. PDRN & Retinol Shot Ampoule innehåller den omtalade ingrediensen “lax-DNA” (PDRN), som har blivit en stor trend inom hudvård, så jag var verkligen nyfiken på att testa den. Formulan är lätt och absorberas snabbt av huden. Doften är lite speciell och inte riktigt i min smak, men den försvinner snabbt efter applicering. Man känner att produkten arbetar, eftersom den ger en lätt stickande känsla på huden. När jag jämför resultaten måste jag dock säga att jag föredrar mitt vanliga retinolserum. Det verkar ge en starkare effekt, och jag upplever att min hud får en bättre textur samt ser jämnare och slätare ut. Under testperioden fick jag dessutom några utbrott. Samtidigt använde jag även Jeju Matcha Tea Essence från samma märke, så det är svårt att avgöra vilken av produkterna som eventuellt orsakade reaktionen, eller om det var kombinationen av dem. Även om jag verkligen uppskattade produktens estetik och kände att den hade en viss effekt, blev den inte någon omedelbar favorit för mig. Jag planerar dock att testa den separat för att se hur min hud reagerar igen.1 produkt i inlägget Bra men…68 visningar- Användarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 1 timmeVad synd att du fick ett utbrott 🥹 Jag köpt hem den och ser fram emot att testa när min behandling med acnatac är slut. Men nu blir jag lite tveksam 🙈 Jättebra recension ♥️
- Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 20 timmarBetyg: 4 av 5
Underbart hårserum
Jag har testat serumet i 2 veckor nu. Detta serum påstår sig vara kliniskt bevisat att öka hårväxten med 214% på bara tio dagar. Jag har applicerat det i hårbotten varje kväll. Jag har delat upp håret i sektioner och applicerat 3 droppar i varje sektion. Detta serum är väldigt koncentrerat och sprider sig så lätt – vilket jag älskar! Det har en geléliknande textur. Håret ser ganska blött ut efter applicering, men torkar väldigt snabbt. Jag älskar också pipetten på denna, det är väldigt lätt att få ut rätt mängd produkt. Även efter 2 veckor har jag fortfarande mycket kvar i flaskan. Jag har inte haft några negativa reaktioner i hårbotten vid användning och känner att min hårbotten känns mer återfuktad. Jag har periodvis haft en del klåda i hårbotten, det har helt försvunnit vid användning av detta serum. Håret känns inte heller fett dagen efter, vilket är ett stort plus för mig. Den luktar ganska maskulint vid applicering, men jag tycker att doften lägger sig när den har torkat. Om det hjälper med hårväxt vet jag inte än. Även om det påstår sig ge synliga resultat på tio dagar, har jag personligen inte märkt något än. Kanske på sikt! Jag kommer i alla fall fortsätta använda det, eftersom jag gillar hur återfuktad och frisk min hårbotten känns. Kanske får jag en positiv effekt med bättre hårväxt på sikt ☺️ #lykotestpilot