• Inlägget skapades 20 timmar
    Betyg: 3 av 5

    Inget speciellt

    Jag har får chansen att prova denna produkt som #lykotestpilot i samband med ett par andra produkter från samma märke. Det här är min ärliga recension och tankar om produkten När jag först fick hem produkten blev jag dragen till det gulliga utseendet. Det är en gullig och enkel men ”clean” flaska. Det gjorde mig ännu mer taggad på att få prova produkten. Tyvärr såg jag ingen märkbar skillnad efter några veckors användning av produkten. Den kändes bra på huden vid applicering, var enkel att smörja in och kändes inte uttorkande. Men på längre tid såg jag inte så mycket skillnad. Denna produkt har många olika egenskaper varav vissa kan bara ses över flera månaders tid. Jag använde produkten gradvis då det är aktiva ingredienser och jag har lite åt dem känsligare hud type. Därför första veckan använde jag bara 2 gånger i veckan i en mindre mängd och gradvis byggde upp till flera gånger. Det har också bidragit till att jag kanske inte sett någon större effekt ännu utan måste prova ännu mer. Jag har akne och gott till normal hud och har kämpat med akne i flera år. Därför är jag väldigt insatt i hudvård och väldigt noggrann och petig med de produkter jag provar. För att sammanfatta produkten har jag inte fått någon märkbar skillnad ännu men att det kan vara så att jag måste prova produkten mer innan jag kan säga helt hur bra produkten är. Jag har inte märkt av att den förstört min hud iaf vilket är det positiva. Därför får produkten för tillfället 3 av 5 stjärnor men kommer kanske uppdatera inlägget efter fler veckor av att prova produkten. #lykotestpilot #lykoreview #drceuracle
    1 produkt i inlägget Inget speciellt
    85 visningar
  • Inlägget skapades 20 timmar
    Betyg: 2 av 5

    Inte säker för min acne hud

    Jag fick chansen att prova denna som #lykotestpilot hade inga riktiga förväntningar men ändå taggad på att få prova ny hudvård i hopp om att hitta något som passar min acne hud, men så blev tyvärr inte fallet. Flaskan är jätte fin och lyxig vilket drog mig starkt till att vilja testa produkten. Dock för sitt pris känns det som att pengarna går mer på förpackningen än produkten. Jag kände ingen märkbar bättre skillnad efter att ha använt produkten. Det jag märkte var dock att den gav mig massvis av små finnar. Det gjorde mig så besviken att den inte funkade på min hud. Av den anledningen känner jag också att jag inte testat den så mycket som jag egentligen behövde. Eftersom den gav mig finnar blev det att jag använde den mindre och använde min vanliga hudvårdsrutin istället för att stärka min hudbariär och undvika fler finnar. Jag har enbart testat denna i samband med deras cleanser som också gav mig finnar. Produkten luktar gott och kändes bra på huden i första stund. Huden kändes ren och uppfriskad. Jag har torr/normal hud som kan bli oljig efter en hel dag. Jag har även haft problem med acne i flera år och är väldigt insatt i att hitta bra hudvård till min acne benägna hud. Så blev besviken att denna inte blev en ny favvis. Resultat jag kommit fram till är att om du har känsligare acne benägen hud så kanske denna produkt inte är för dig. Men om du har torr till normal ej acne benägen eller känslig hud skulle denna säkert funka fint då den kändes uppfriskande och torkade inte ut huden. #lykotestpilot #drceuracle #lykoreview
    1 produkt i inlägget Inte säker för min acne hud
    10 visningar
  • Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 1 dag
    Betyg: 4 av 5

    I like ☺️

    Jag har fått i uppdrag att testa denna produkt & här är min åsikt: First impression: Gillar designen & att det är en liten spatel som man tar upp produkten med för hygienskäl. Doften är trevlig & jag tycker det är mycket produkt i. Gillar förpackningen Bakgrundsinformation om min hy: Torr, känslig, finnar som kommer & går , endel gamla ärr & porer Min åsikt: Första gången jag testar ett ” balm” & jag är positivt överraskad. När du tar produkt på spateln & lägger i ansiktet så är den nästan som en mask för själva produkten är tjock i konsistensen , vilket jag gillar. Den är enkel att blanda ut med vatten & rengöra med. Väldigt len & lätt på huden. Upplever dock att jag behöver gå in 2 gånger för att få bort sminket helt men det gör mig inget. Har endel rengöringar & tycker om att variera & denna är helt klart godkänd. Viktigt att tillägga så kändes inte huden stram eller torr efteråt Sammanfattning: Jag gillar den & kan rekommendera. Enkel att jobba med men kan behövas en omgång till om man har mycket smink. Anledningen till varför den inte får 5/5 är priset, jag är en budget-tjej 😇🌸 #lykotestpilot #drceuracle
    1 produkt i inlägget I like ☺️
    70 visningar
    • Användarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 1 dag
      😍😍
      1 gillar
  • Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 1 dag
    Betyg: 4 av 5

    Ny familjemedlem i min rutin ☺️

    Fått i uppdrag att testa denna produkt & detta är min åsikt: Bakgrundsinformation om min hy: Känslig, torr , finnar som kommer & går , endel acne , stora porer First impression: Förpackningen är väldigt snygg & stilren. Färgen är magisk men doften var inte något jag gillade i början. Redan vid första användning tyckte jag om den. Min åsikt: Jag gillar denna produkt. Jag har ingen avancerad hudvårdsrutin så var lite rädd att min hud inte skulle gilla denna. Redan vid första användning så gick den snabbt in i huden & kändes direkt återfuktad & lugn. Doften är ingen favorit men har vant mig vid den & tycker den är mer najs nu haha. Gillar att det inte är pump utan att man häller ut innehållet i handen , mycket mer hygieniskt. Såg också på deras sida att man kan använda den som en ” sheetmask” vilket jag ej testat ännu men tror definitivt det skulle funkat bra för min hy. Varför får den då inte 5/5 stjärnor? Jo delvis för priset.. jag är en budget-tjej även om jag såklart uppskattar lite lyxigare produkter. Sen tycker jag inte att min hud är magisk förändrad även om jag håller med om att den känns mer återfuktad & lugn. Sammanfattning: Jag kan rekommendera denna produkt då jag tyckte den funkade för mig men kände inte att den gav ett ” wow” resultat men tillräckligt för att jag ska kunna rekommendera den. Flaskan är ursnygg & det är lyxigt att ha den i min rutin #lykotestpilot #drceuracle #lykoreview
    1 produkt i inlägget Ny familjemedlem i min rutin ☺️
    198 visningar
    • Användarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 23 timmar
      Ja den är lite dyr men jag har fått den på erbjudanden i kassan efter köp på senare tid till rimligt pris. Hoppas du också får det om du vill fortsätta med den ❤️
      1 gillar
  • Inlägget skapades 2 dagar
    TESTPILOTER SÖKES! 📣 Om du skulle vilja testa och recensera produkterna behöver du göra följande; 1. Kommentera inlägget med valfri emoji 2. Läs infon nedan 👇🏼 🌍 🇸🇪 🇳🇴 🇫🇮 📌 #elfcosmetics #lykotestpilot 📅 Under 2 veckor får de utvalda testa produkterna 📝 Självklart vill vi att du skriver ärliga recensioner 📲 Se till att uppdatera din adress och övriga uppgifter 🤍 Aktiv på Lyko Community = större chans att bli utvald 💌 Sista dag att anmäla intresse är 30/6
    2 produkter i inlägget
    234 visningar
    • Kommentaren lades 17 minuter
      🙋🏼‍♀️
  • Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 3 dagar
    Två favoriter, LHcosmetics och Milk Makeup, levererar alltid. Deras produkter överträffar alla förväntningar. Man blir aldrig besviken 🤦🏽‍♀️🤷🏽‍♀️ Ska bli superspännande att få testa Gleeze produkter. Läst att de ska vara superbra😍 #lykoreview #lykomission #lykoinflutester #lykotestpilot
    7 produkter i looken
    2516 visningar
    • Användarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 6 timmar
      Wow🤩🤩
      1 gillar
  • Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 3 dagar
    Betyg: 4 av 5

    Väldigt bra

    Som #lykotestpilot fick jag testa denna produkt tillsammans med PDRN & Retinol Shot Ampoule och Hyal Reyouth Melting Foaming Balm från #drceuracle. Jag har kombinerad hy, och jag brukar använda andra produkter i min rutin, men för det här testet lade jag dem åt sidan. Jag har använt den i nästan tre veckor i min kvällsrutin. Förpackningen är jättefin, den kommer i en lyx glasflaska , och produkten är väldigt estetiskt tilltalande. Det är en tvåfasvätska med en ljusgrön och en mörkgrön nyans, och när man ska använda den skakar man, och då blandas de till en vacker färg. Den har en rinnig formula och en svag doft av matcha, men den är inte störande. Direkt efter applicering känns huden lugnad och återfuktad, och den får en fin lyster Jag är väldigt nöjd med de initiala resultaten, men började senare få utbrott. Eftersom det är omöjligt att veta vad som orsakade reaktionen har jag pausat användningen av de nya produkterna och kommer att testa dem separat framöver för att se hur min hud reagerar.
    1 produkt i inlägget Väldigt bra
    317 visningar
    • Användarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 2 dagar
      Jättefint 💚
  • Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 3 dagar
    Betyg: 3 av 5

    Bra men…

    Som #lykotestpilot har jag fått chansen att testa tre produkter från #drceuracle, och jag har använt dem i nästan tre veckor. Jag har kombinationshy och använder aktiva ingredienser i min hudvårdsrutin dagligen. Eftersom jag redan använder retinol regelbundet valde jag att pausa mitt vanliga serum under testperioden för att ge den här produkten en rättvis chans. Mitt första intryck var väldigt positivt – förpackningen är verkligen söt! Produkten kommer i en liten skimrande flaska med pipett som känns både lyxig och tilltalande. PDRN & Retinol Shot Ampoule innehåller den omtalade ingrediensen “lax-DNA” (PDRN), som har blivit en stor trend inom hudvård, så jag var verkligen nyfiken på att testa den. Formulan är lätt och absorberas snabbt av huden. Doften är lite speciell och inte riktigt i min smak, men den försvinner snabbt efter applicering. Man känner att produkten arbetar, eftersom den ger en lätt stickande känsla på huden. När jag jämför resultaten måste jag dock säga att jag föredrar mitt vanliga retinolserum. Det verkar ge en starkare effekt, och jag upplever att min hud får en bättre textur samt ser jämnare och slätare ut. Under testperioden fick jag dessutom några utbrott. Samtidigt använde jag även Jeju Matcha Tea Essence från samma märke, så det är svårt att avgöra vilken av produkterna som eventuellt orsakade reaktionen, eller om det var kombinationen av dem. Även om jag verkligen uppskattade produktens estetik och kände att den hade en viss effekt, blev den inte någon omedelbar favorit för mig. Jag planerar dock att testa den separat för att se hur min hud reagerar igen.
    1 produkt i inlägget Bra men…
    322 visningar
    • Användarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 3 dagar
      Vad synd att du fick ett utbrott 🥹 Jag köpt hem den och ser fram emot att testa när min behandling med acnatac är slut. Men nu blir jag lite tveksam 🙈 Jättebra recension ♥️
  • Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 4 dagar
    Betyg: 4 av 5

    Underbart hårserum

    Jag har testat serumet i 2 veckor nu. Detta serum påstår sig vara kliniskt bevisat att öka hårväxten med 214% på bara tio dagar. Jag har applicerat det i hårbotten varje kväll. Jag har delat upp håret i sektioner och applicerat 3 droppar i varje sektion. Detta serum är väldigt koncentrerat och sprider sig så lätt – vilket jag älskar! Det har en geléliknande textur. Håret ser ganska blött ut efter applicering, men torkar väldigt snabbt. Jag älskar också pipetten på denna, det är väldigt lätt att få ut rätt mängd produkt. Även efter 2 veckor har jag fortfarande mycket kvar i flaskan. Jag har inte haft några negativa reaktioner i hårbotten vid användning och känner att min hårbotten känns mer återfuktad. Jag har periodvis haft en del klåda i hårbotten, det har helt försvunnit vid användning av detta serum. Håret känns inte heller fett dagen efter, vilket är ett stort plus för mig. Den luktar ganska maskulint vid applicering, men jag tycker att doften lägger sig när den har torkat. Om det hjälper med hårväxt vet jag inte än. Även om det påstår sig ge synliga resultat på tio dagar, har jag personligen inte märkt något än. Kanske på sikt! Jag kommer i alla fall fortsätta använda det, eftersom jag gillar hur återfuktad och frisk min hårbotten känns. Kanske får jag en positiv effekt med bättre hårväxt på sikt ☺️ #lykotestpilot#hairification
    1 produkt i inlägget Underbart hårserum
    41 visningar
  • Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 4 dagar
    Betyg: 4 av 5

    Bra produkt!!

    Har fått testa dessa produkter via Lyko testpilot⭐️ Jag har testat detta serum tillsammans med schampo och balsamet! Jag har väldigt fint, tunt hår och har testat de flesta serumen på marknaden. Detta innehåller kraftfulla ingredienser som ska främja hårväxt och ge fylligare hår, svårt att utvärdera de på några veckor men här är vad jag tycker hittills: Första intryck precis som övriga produkter är fin, bra förpackning. Själva serumet är tunt, och lämnar inte någon hinna i håret och tynger inte heller ner eller gör det fettigt. 🌼 Jag gillar doften på det och upplever de inte för stark som vissa serum kan vara. Så överlag, en prisvärd produkt som absolut är värd att testa och ska bli spännande att se om den håller det den lovar! 🌼 #lykotestpilot #hairification
    1 produkt i inlägget Bra produkt!!
    31 visningar
  • Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 4 dagar
    Betyg: 4 av 5

    Riktigt bra!

    Har fått testa dessa produkter via Lyko testpilot⭐️ Första intryck är unik, stilren förpackning, bra konsistens och en mild doft🌼 Denna serie ska främja hårväxt och få håret att se tjockare och fylligare ut. Jag gillar verkligen detta balsam, det luktar samma som schampot vilket är en mild, lite maskulin doft som jag personligen älskar. Doften sitter även kvar ganska länge! Jag har väldigt tunt, fint hår och upplever inte att balsamet tynger ner på något sätt utan alldeles lagom med fukt och gör håret lent! Innehåller bra ämnen och ingredienser med vilket uppskattas. Kan bara rekommendera och kommer definitivt köpa om!🫶🏻 #lykotestpilot #hairification
    1 produkt i inlägget Riktigt bra!
    24 visningar
  • Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 4 dagar
    Betyg: 4 av 5

    Väldigt bra!

    Har fått testa dessa produkter via Lyko testpilot⭐️ Första intryck är unik, stilren förpackning, bra konsistens och en mild doft🌼 Denna serie ska främja hårväxt och få håret att se tjockare och fylligare ut. Det är svårt att utvärdera det under några veckor, men gör ytterligare en recension om jag upplever de efter längre tid! Utöver det gillar jag verkligen detta schampo, det löddrar bra, luktar som sagt gott och är väldigt drygt för en bra peng dessutom! Håret blir inte tungt och jag upplever att de håller sig fräscht länge. Är absolut en produkt jag rekommenderar och kommer köpa själv 🫶🏻 #lykotestpilot #hairification
    1 produkt i inlägget Väldigt bra!
    18 visningar
  • Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 4 dagar
    Betyg: 3 av 5

    Pure Grow Conditioner

    Jag har testat denna balsam tillsammans med schampot i samma serie i tio dagar på mitt tunna, nordiska hår. Balsamen är rik på peptider som ska regenerera och stärka tunt hår. Flaskan har samma coola design som schampot. Jag tycker balsamen har en fin konsistens – varken för tjock eller för tunn. Den doftar som schampot – en mild, lite maskulin doft, men inget jag märker i håret efter att jag sköljt ur den. Jag applicerar denna efter schamponering och låter den sitta i 2 minuter innan jag sköljer ur. Håret blir lättare att reda ut, men för mitt hår känner jag inte att denna ger tillräckligt med fukt. Det känns inte lika mjukt och behagligt som när jag använder en mer fuktgivande balsam. Men det är nog bara mitt hår som är lite torrare och behöver mer fukt. En bra balsam, men inte en ny favorit hos mig. #lykotestpilot#hairification
    1 produkt i inlägget Pure Grow Conditioner
    17 visningar
  • Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 4 dagar
    Betyg: 4 av 5

    Pure Grow Shampoo

    Detta är ett schampo som lovar mycket! Kliniskt bevisat att öka hårväxten på bara tio dagar. För mig som har typiskt tunt och nordiskt hår, med något tunnare hår vid tinningarna, lät detta väldigt lovande. Det första jag måste säga är att förpackningen är ganska unik och ser väldigt cool ut på duschhyllan. Det är lätt att dosera ut en lagom mängd produkt. Doften är mild, men likt hårbottenserumet från samma serie, lite maskulin. Jag tycker att schampot löddrar lätt och det är väldigt drygt i användning. Jag har schamponerat 2 gånger (som jag alltid gör) och följt upp med balsam i samma serie. Jag kan avslöja att jag inte har sett någon effekt på hårväxten under dessa tio dagar och håret kändes väldigt torrt och trött de första gångerna jag använde det, men efter några tvättar började håret kännas lite mjukare. Men det får faktiskt håret att kännas tjockare, vilket är ett stort plus för mig! Jag ska fortsätta testa detta framöver, så får jag se om det faktiskt har någon effekt på hårväxten 😅 #lykotestpilot#hairification
    1 produkt i inlägget Pure Grow Shampoo
    22 visningar
  • Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 4 dagar
    Betyg: 4 av 5

    Bra serum som faktiskt inte är klibbigt.

    Jag har haft turen att vara testpilot för #lyko och fått testa denna produkt i ungefär 2 veckor nu. Det första jag lade märke till var förpackningen som var i plast men ändå hade en ovanligt stilren design. Det var enkelt att öppna och stänga, men också att dosera serumet med denna design och pipetten 😄 Så till doften som inte går att undvika 😅 den luktar fräscht, jag tycker den luktar bubblegum men samtidigt luktar den rent. Den luktar väldigt gott men ibland kanske lite mycket om man är känslig för dofter, för efter att ha använt denna var det flera som kommenterade och frågade åh vad är det? 😅 så ja, den satt i länge efter att håret var torrt. Jag tyckte den luktade nästan för mycket vissa dagar vilket gjorde att jag fick lättare migränanfall, särskilt när jag redan var lite doftkänslig från innan 🥴, men den är enligt mig en bra och unisex doft, passar för de flesta.😄 Serumet är lättflytande med en väldigt behaglig konsistens. Den är väldigt dryg i användning så man behöver bara några droppar. Serumet fördelar sig lätt med pipetten. Det drar snabbt in i hårbotten utan att lämna en klibbig hinna som vissa serum kan göra. Håret blir inte fett av serumet utan håller sig fint till nästa hårtvätt. 😊 Jag upplever det som ett ganska milt serum då det inte irriterar min torra och känsliga hårbotten när jag använde lite av detta. Så därför har jag inte heller kliat när jag använt detta. 🤭 men hårbotten kändes mer balanserad och inte minst mindre torr 😄 Efter användning av detta serum men också schampo och balsam i samma serie känns håret mjukt, fylligt, fräscht och rent efter användning med dessa. Håret håller sig fräscht och rent längre än vanligt och det tynger inte ner håret heller. Håret luktade fortfarande gott efter torkning även med användning av värmeskydd och fön. Jag upplever att håret blir lite mer hanterbart efter användning, men samtidigt inte supermjukt eftersom det blev lite torrt. Denna är nog en 9 av 10 på grund av att doften blev överväldigande ibland. Jag har bara använt produkten i två veckor, så det är fortfarande lite tidigt att bedöma om det har haft någon effekt på hårväxten men den fungerar väldigt bra med schampo och balsam i samma serie i alla fall 🙌 Det enda minus jag hittade och som gör att jag drar en stjärna är doften, som var för stark för min smak vissa dagar. Allt som allt har upplevelsen varit övervägande positiv, och det ska bli spännande att se hur längre användning påverkar hårväxten. #lykotestpilot #hairification
    1 produkt i inlägget Bra serum som faktiskt inte är klibbigt.
    13 visningar
  • Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 4 dagar
    Betyg: 4 av 5

    Bra denna

    Jag har varit så lycklig att få vara testpilot för #lyko och fått testa denna produkt i ca 2 veckor nu. Det första jag lade märke till var förpackningen som hade en ovanligt stilren design. Det var enkelt att öppna och stänga men också att dosera balsamen med denna design.😄 Dessutom var det hela 300 ml produkt i paketet vilket är väldigt bra 😍 Så till doften som inte går att undvika 😅 den luktar fräscht, jag tycker den luktar bubblegum men samtidigt luktar den rent. Den luktar väldigt gott men ibland kanske lite mycket om man är känslig för dofter för efter att ha använt denna var det flera som kommenterade och frågade åh vad är det? 😅 Så ja den satt i länge efter att håret var torrt. Jag tycker den luktade nästan för mycket vissa dagar vilket gjorde att jag fick lättare migränanfall särskilt när jag redan var lite doftkänslig från början 🥴 men den är enligt min mening en bra och unisex doft, passar för de flesta.😄 Jag upplever den som en ganska mild balsam, då den inte irriterar min torra och känsliga hårbotten när jag använde lite av denna. Så därför har jag inte heller kliat när jag använt denna. 🤭 Balsamen är väldigt dryg i användning, så man behöver bara en liten mängd. Den fördelar sig lätt i håret även om den har en väldigt tjock krämig men inte tung konsistens😊 Jag låter balsamen sitta i några minuter innan jag sköljer ur den, så att den får verka ordentligt och efter det känns håret mjukt, fylligt, fräscht och rent efter användning med denna, efter tvätt med schampot i samma serie. Håret håller sig fräscht och rent längre än vanligt och den tynger inte ner håret. Håret luktade fortfarande gott efter torkning även efter användning av värmeskydd och fönning också. Jag upplever att håret blir lite mer hanterbart efter användning, men samtidigt inte supermjukt eftersom det blev lite torrt. Så tyvärr blev mina längder på mitt långa hår torrare så därför lite minus för det. Men mitt hår är också så att det blir fort fett i toppen och torrt i längderna så det är lite svårt att hitta riktigt 10 av 10 😅 men denna är nog en 8 av 10 på grund av detta och att lukten blev kraftig ibland. Jag har bara använt produkten i två veckor, så det är fortfarande lite tidigt att bedöma om det har haft någon effekt på hårväxten men den fungerar väldigt bra med schampo och serum i samma serie i alla fall 🙌 Det enda minus jag hittade och som gör att jag drar en stjärna är den uttorkande effekten på topparna och doften, som var för stark för min smak vissa dagar. Allt som allt har upplevelsen varit övervägande positiv, och det ska bli spännande att se hur längre användning påverkar hårväxten. #lykotestpilot #hairification
    1 produkt i inlägget Bra denna
    10 visningar
  • Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 4 dagar
    Betyg: 4 av 5

    Bra schampo

    Jag har haft turen att vara testpilot för #lyko och fått testa denna produkt i cirka 2 veckor nu. Det första jag lade märke till var förpackningen som hade en ovanligt stilren design. Det var enkelt att öppna och stänga men också att dosera schampot med denna design.😄 Sedan doften som inte går att undvika 😅 den luktar fräscht, jag tycker den luktar bubblegum men samtidigt luktar den rent. Den luktar väldigt gott men ibland kanske lite mycket om man är känslig för dofter för efter att ha använt denna var det flera som kommenterade och frågade åh vad är det? 😅 så ja den satt i länge efter att håret var torrt. Jag tyckte den luktade nästan för mycket vissa dagar vilket gjorde att jag fick lättare migränanfall särskilt när jag redan var lite doftkänslig från innan 🥴 men den är enligt min mening en bra och unisex doft, passar för de flesta.😄 Jag upplever den som ett ganska milt schampo, då det inte irriterar min torra och känsliga hårbotten. Så därför har jag heller inte kliat när jag tvättat med den. 🤭 Schampot är väldigt drygt i användning, så man behöver bara en liten mängd. Det fördelar sig lätt i håret och löddrar väldigt bra.😊 Håret känns mjukt, fylligt, fräscht och rent efter tvätt med denna och det håller sig fräscht och rent längre än vanligt. Den tyngde inte ner håret. håret luktade fortfarande gott efter torkning även med användning av värmeskydd och fönning också. Men även med användning av balsam blev tyvärr mina längder på mitt långa hår torrare. Men mitt hår är också så att det blir fort fett i toppen och torrt i längderna så det är lite svårt att hitta riktigt 10 av 10 😅 men denna är nog en 8 av 10 på grund av detta och att lukten blev kraftig ibland. Jag har bara använt produkten i två veckor, så det är fortfarande lite tidigt att bedöma om det har haft någon effekt på hårväxten men den fungerar väldigt bra med balsam i samma serie i alla fall 🙌 Det enda minus jag hittade och som gör att jag drar en stjärna är för den uttorkande effekten på topparna och för doften, som var för stark för min smak vissa dagar. Allt som allt har upplevelsen varit övervägande positiv, och det ska bli spännande att se hur längre användning påverkar hårväxten. #lykotestpilot #hairification
    1 produkt i inlägget Bra schampo
    10 visningar
  • Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 5 dagar
    Betyg: 4 av 5

    Overnight Smoothing Serum 30 ml

    Jag tycker att Face Formula Overnight Smoothing Serum är en bra produkt som gör huden mjukare och jämnare över tid. Den absorberas fint av huden, och jag upplever att huden ser lite fräschare och mer strålande ut efter regelbunden användning. Man behöver inte heller så mycket produkt åt gången, så flaskan räcker ganska länge. Samtidigt är det en produkt man måste använda med lite eftertanke. Eftersom den innehåller exfolierande syror är det viktigt att använda solskydd på dagtid efter användning. Det är inte nödvändigtvis ett problem, men kan vara lite opraktiskt för dem som ofta glömmer att använda solskydd. Jag är inte heller så förtjust i pipetten. Efter användning samlas det ofta produkt på den, vilket kan kännas lite stökigt. Flaskans material är också plast, vilket fungerar helt okej, men den känns inte lika exklusiv som vissa andra serum i samma prisklass. Priset är nog den största nackdelen. 890 kronor är ganska mycket för ett serum, och det finns billigare alternativ på marknaden. Samtidigt behöver man inte många droppar per användning, så produkten räcker ett tag. Allt som allt är detta ett bra serum som gör vad det lovar, men det höga priset och pipetten drar ner mitt betyg lite. #lykotestpilot #faceformula
    1 produkt i inlägget Overnight Smoothing Serum 30 ml
    404 visningar
  • Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 5 dagar
    Betyg: 4 av 5

    Pink Serum 30 ml

    Jag tycker att Face Formula Pink Serum är ett väldigt bra serum. Det absorberas snabbt in i huden, känns lätt och ger mycket fukt utan att bli klibbig. Huden känns mjukare och mer behaglig efter användning, och jag upplever att den ser fräschare och mer strålande ut. Det passar också bra för känslig hud och verkar lugnande när huden är lite irriterad. Designen på flaskan gillar jag väldigt mycket. Glasflaskan känns exklusiv och ger ett rent och enkelt uttryck som ser fint ut på badrumshyllan. Den känns som en kvalitetsprodukt. Det som drar ner lite för mig är pipetten. Man måste trycka ner den för att få upp produkten, och jag tycker att den kan vara lite hård och opraktisk ibland. Det är inget stort problem, men det påverkar användarupplevelsen lite. Priset är också lite högt jämfört med många andra serum på marknaden. Samtidigt tycker jag att produkten håller god kvalitet och gör det den lovar. Allt som allt är jag nöjd med serumet, men jag skulle gärna se ett lite lägre pris och en mer användarvänlig pipett. #lykotestpilot #faceformula
    1 produkt i inlägget Pink Serum 30 ml
    154 visningar
  • Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 5 dagar
    Betyg: 4 av 5

    Probiotic Cleansing Mousse 200 ml

    Jag har testat denna rengöringsmousse från Face Formula i några veckor nu och vill dela med mig av min recension: Jag tycker att denna rengöring är mild och behaglig mot huden, och den gör huden ren utan att den blir torr eller stram efteråt. Jag har lite känslig hud runt ögonen och gillar att den inte irriterar min hud. Priset är lite högt jämfört med många andra rengöringsprodukter, men jag tycker kvaliteten är bra och produkten räcker ganska länge. Allt som allt är detta en mild och bra rengöring som jag gärna köper igen. På grund av priset ger jag denna produkt 4 stjärnor eftersom det gör den mindre tillgänglig för folk som vill ha en bra rengöring till ett rimligt pris. #lykotestpilot #faceformula
    1 produkt i inlägget Probiotic Cleansing Mousse 200 ml
    138 visningar
  • Inlägget skapades 5 dagar
    Betyg: 3 av 5

    Bra produkt men inget för en acne känslig hud

    När jag fick hem produkten som #lykotestpilot hade jag faktiskt inga förväntningar, det är första gången jag provar något från #drceuracle. Men när jag öppnade produkten blev jag direkt taggad på att få prova den! Min första reaktion var att jag tyckte förpackningen var engel o h smidig, det var inget skruv lock vilket var skönt och man fick med en liten skopa så man slipper gräva med fingret i produkten. Vid första användning älskade jag produkten! Den smälte bort allt smuts och rengjorde huden ordentligt. Efteråt kändes huden återfuktad och mjuk, ej stram vilket jag brukar ha problem med min vanliga dagliga cleanser. Men morgonen efter vaknade jag upp med massa färska små finnar. Jag har använt produkten både tillsammans med andra produkter från varumärket och även ensam med min normala rutin som hjälper mig mot min acne. Men båda gångerna vakna jag upp med nya färska finnar. Jag var verkligen så taggad då produkten var så bra på att rengöra ansiktet, men så tråkigt att den gav mig finnar. Jag har kombinerad acne hud, ibland är jag normal i huden, andra dagar torr och ibland oljig i T zonen eller i hela ansiktet. Jag skulle säga att jag är mestadels torr och blir oljigare i slutet av dagen. Jag har haft problem med acne i flera år och har nog lite känsligare hud skulle jag säga. Jag är väldigt insatt i det här med hudvård och gillar att prova ny hudvård för att hitta de perfekta produkterna för min hud. Men har nu hållit mig till en och samma rutin i några månader som jag tycker funkar för mig och inte ger mig acne. Slutsatsen efter att jag har provat denna produkt i några veckor är att själva cleansing balmet funkar jätte bra för att rengöra sminket men funkar inte för min acne hud Fördelar: ➕Smälter bort smuts ➕lämnat huden len och återfuktad ➕enkel och smidig förpackning Nackdelar ➖triggar min acne ➖dyr #lykoreview #lykotestpilot #drceuracle
    1 produkt i inlägget Bra produkt men inget för en acne känslig hud
    120 visningar
  • Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 6 dagar
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    Lugnande och uppfriskande ✨🥰

    Jag har använt den några veckor efter ungefär varje gång jag känt att jag vill ge extra boost till ansiktet. Oftast efter en lång dag, och den har överträffat alla mina förväntningar🙌🏽 Jag var skeptisk till att börja med eftersom jag inte är en mist-person, men den här fick mig att börja använda mist och till och med köpa fler🤩 Den sprejar jämt och absorberas väldigt snabbt, jag känner mig fräsch och glowig. Jag gillar också doften, väldigt mild dock försvinner det efter någon minut (inget minus)✅ #lykoreview #lykotestpilot #lykomission
    1 produkt i inlägget Lugnande och uppfriskande ✨🥰
    316 visningar
    • Kommentaren lades 1 dag
      Tack snälla för din fina recension 😍🌸💕
      1 gillar
  • Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 6 dagar
    Betyg: 5 av 5

    Smälter sminket på sekunder 🫧

    Jag har testat Dr. Ceuracle Hyal Reyouth Melting Foaming Balm och denna cleanser är seriöst next level 🤩 Den börjar som en balm, smälter till en olja när du masserar in den och förvandlas sedan till ett lätt skum när du tillsätter vatten 🫧 Den tar bort smink och SPF superlätt utan att du behöver gnugga hårt. Huden känns ren, mjuk och återfuktad efteråt – inte stram eller torr alls. Jag älskar att den innehåller hyaluronsyra som ger mycket fukt, så huden känns plump och fräsch även efter rengöring. Plus för att den är skonsam nog för daglig användning och passar även lite känslig hud 💧 Det här är en allt-i-ett-rengöring som både är effektiv och vårdande. Perfekt om du vill ha ren hud utan att torka ut den. Jag har blivit helt beroende av den och kommer absolut att köpa igen! 💙 #lykotestpilot #lykoreview #drceuracle
    1 produkt i inlägget Smälter sminket på sekunder 🫧
    103 visningar
  • Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 6 dagar
    Betyg: 5 av 5

    🐟 Lax i hudvård = glow på en ny nivå 🧡✨

    Jag har testat Dr. Ceuracle PDRN & Retinol Shot Ampoule ett tag nu och detta är seriöst en gamechanger 🤩 Konsistensen är lätt och silkeslen. Den absorberas snabbt av huden utan att kännas tung eller fet. Jag använder denna som ett behandlingssteg på kvällen 🌙 Jag märker att huden känns jämnare och slätare efter regelbunden användning. Fina linjer ser lite mindre synliga ut och huden får en fräsch, hälsosam glow. Retinol ger den klassiska hudförnyelsen. PDRN (som är DNA från lax) stödjer både cellförnyelsen, verkar lugnande och vårdande, stimulerar hudens reparationsprocess, ökar fuktigheten i huden och ger mer spänst och glow 🐟 Jag var lite rädd för irritation (som man ofta kan få med retinol), men denna känns överraskande mild. Perfekt om du vill börja med retinol eller ha en snällare variant i din rutin. Kom ihåg att använda solskydd på dagtid! ☀️ Detta är en effektiv men skonsam retinol-ampull som ger glow, jämnare hud och en “anti-age” boost. Kommer definitivt fortsätta med denna 🧡 #lykotestpilot #lykoreview #drceuracle
    1 produkt i inlägget 🐟 Lax i hudvård = glow på en ny nivå 🧡✨
    63 visningar