- InlÀgget skapades 3 Är
VÄrkÀnsla
Idag Ă€r det strĂ„lande sol âïž och snön börjar smĂ€lta. Ute börjat vĂ„ren göra sig pĂ„mind och jag fyller pĂ„ mitt energiförrĂ„d. Jag kĂ€nde att idag var det dags för en mjukare look med skimmer i fokus. Wet n wilds walking on eggshell Ă€r en av mina favoritpaletter. Jag kĂ€nner mig alltid frĂ€sch och fin i den. đ„° En riktig pĂ€rla som passar perfekt till vardags och till fest med ett djĂ€rvare lĂ€ppstift. đ #vĂ„r2023 #wetnwild11 produkter i looken VĂ„rkĂ€nsla - InlĂ€gget skapades 3 Ă„r
Ny palett đ
Denna köpte jag redan i höstas och tĂ€nkte att den skulle vara en perfekt höstpalett. Paletten har sĂ„ hĂ€rliga fĂ€rger sĂ„ jag tycker att den passar Ă€ven i vĂ„rtider. Trots att det Ă€r fullt med snö ute har jag vĂ„rfeeling i kroppen. SĂ„ jag kĂ€nde för att göra en varm och fĂ€rgglad look idag. Den fick gĂ„ i toner av guld och rosa. đșđđ Som referens har jag en ljus kombinationshy Ă„t det oljiga hĂ„llet med en neutral underton. Ha en fantastisk helg alla! đ #lhcosmetics #vĂ„r2023 #essence12 produkter i looken Ny palett đ - InlĂ€gget skapades 3 Ă„rBetyg: 4 av 5
Favorit
Detta mĂ„ste vara min favorit hittills av alla Catrice 5 in a box-paletter. Paletten bestĂ„r av 2 skimmer och 3 matta skuggor. Skuggorna blendar sömlöst in i varandra och de Ă€r lĂ€ttarbetade. Det Ă€r en perfekt palett för dig som inte har allt för mycket tid att lĂ€gga ner pĂ„ sin sminkrutin. Den ljusbruna skuggan Ă€r en perfekt övergĂ„ngsskugga pĂ„ min hud nĂ€r jag suddar ut den. Den guldiga skimmerskuggan Ă€r krĂ€mig och hĂ€rlig att arbeta med. Den ljusa var inte alls lika krĂ€mig. Jag tycker att det Ă€r lĂ€ttast att applicera skimmrena med fingret. Den ljusa skuggan swatchar inte sĂ„ bra, men den fungerar bra som basögonskugga pĂ„ mig. Jag tycker att denna palett fĂ„r mig att kĂ€nna mig lite vardagsglammig. đ Som referens har jag en ljus kombinationshy Ă„t det oljiga hĂ„llet med en neutral underton. #lykoreview #essence #vĂ„r20231 produkt i inlĂ€gget Favorit - InlĂ€gget skapades 3 Ă„r
VÄrkÀnslor
Fler Ă€n jag som lĂ€ngtar efter vĂ„ren? Idag nĂ€r solen skiner ute fick jag vĂ„rfeeling trots att snön ligger kvar pĂ„ backen och det Ă€r flera minusgrader i luften. Jag tyckte att det var dags med en look som gick i varmare toner och Ă„t det aprikosa hĂ„llet. Som referens har jag en ljus kombinationshy Ă„t det oljiga hĂ„llet med en neutral underton. Ănskar alla en fantastisk dag! #vĂ„r202315 produkter i looken VĂ„rkĂ€nslor