Ida

  • Ida

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 2 veckor
    Betyg: 1 av 5

    Dålig!

    Har känslig hud och denna fungerade inte alls. Bidragit till mycket nya finnar även om jag försökt vänja mig vid krämen. Den luktar starkt av parfym och upplevs riktigt oljig på huden. Lägger sig som ett lager vilket inte sjunker in till morgonen efter. Får du lätt utbrott av produkter - undvik denna!
    1 produkt i inlägget Dålig!
    193 visningar
    • Användarens roll: Kundtjänst på Lyko.Kommentaren lades 2 veckor
      Hejsan Ida! 😊 Tack för att du delar med dig av din upplevelse 💙 Produkter som har en rik och återfuktande formula kan upplevas som för tung för vissa hudtyper, särskilt om huden är känslig eller lätt får utbrott. Eftersom hud reagerar väldigt individuellt så var det synd att den inte passade just dig. Tack för din recension, vilken kan vara hjälpsam för andra 💕
      1 gillar
  • Ida

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 1 månad
    Betyg: 5 av 5

    Bäst!

    Den bästa håroljan jag har testat. Gör håret mjukt, ger en JÄTTEfin glans och doftar gott. Rekommenderas!
    1 produkt i inlägget Bäst!
    573 visningar
  • Ida

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 2 månader
    Betyg: 4 av 5

    Rekommenderas!

    Klibbig konsistens, men återfuktar huden mycket bra till morgonen efter. Upplever att den har gjort skillnad mot min torra hy. Hittills det bästa serumet jag har testat och jag har inte heller fått finnar av den (vilket har hänt av andra serum).
    1 produkt i inlägget Rekommenderas!
    432 visningar
  • Ida

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 2 månader
    Betyg: 4 av 5

    Underbar doft!

    Luktar så gott och doften sitter i länge. Gillar starkt!
    1 produkt i inlägget Underbar doft!
    201 visningar
  • Ida

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 2 år
    Betyg: 5 av 5

    Bäst!

    Värd varenda kona. Återfuktar mycket bra och luktar magiskt! Lukten håller även i sig.
    1 produkt i inlägget Bäst!
    485 visningar
  • Ida

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 2 år
    Betyg: 1 av 5

    Dålig

    Förpackningen går sönder och läker. Håller inte hela dagen och suddas bort. Pennan blöder dessutom efter ett tag.
    1 produkt i inlägget Dålig
    809 visningar
    • Användarens roll: Kundtjänst på Lyko.Kommentaren lades 2 år
      Hej Ida Maria! 😊 Om du misstänker att det är något som är defekt med förpackningen då den läcker så kan du göra en reklamation på Mina sidor - Orderhistorik - Reklamera om du har köpt den av Lyko. 💖 Då kan du även lägga till en eller ett par bilder på reklamationsorsaken så hjälper vi dig vidare därifrån via mail. 📧 Ha en fin dag!
  • Ida

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 2 år
    Betyg: 4 av 5

    Bra!

    Använder som settingpder tillsammans med concealer ej foundation. Håller hela dagen, täcker bra och jämnar ut huden. Den bästa puder foundationen jag testat! Kan dock sätta sig lite i linjerna under ögonen men det är inte alls på samma sätt som andra puderfoundations. Rekommenderar denna!
    1 produkt i inlägget Bra!
    1839 visningar
  • Ida

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 2 år
    Betyg: 5 av 5

    Superlånga fransar!

    Separerar JÄTTEBRA och ger riktigt långa fransar. Den böjer även upp fransarna. Det enda som saknas är volymen, det ger den ej! Men den gör det den ska så ger den 5/5. Den håller även hela dagen, kan eventuellt smula lite mot kvällen.
    1 produkt i inlägget Superlånga fransar!
    1053 visningar
  • Ida

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 2 år
    Betyg: 5 av 5

    BÄST!

    Denna håller även om du duschar med den. Bästa brynprodukten jag testat! Passar er tjejer som knappt har några bryn. Kommer aldrig byta brynprodukt efter jag testade denna!
    1 produkt i inlägget BÄST!
    561 visningar
  • Ida

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 2 år
    Betyg: 1 av 5

    Rekommenderar ej!

    Håller inte hela dagen, faller ner under ögonen och är väldigt rinnig i konsistensen.
    1 produkt i inlägget Rekommenderar ej!
    469 visningar
    • Användarens roll: Kundtjänst på Lyko.Kommentaren lades 2 år
      Hejsan Ida! 🌞 Tack för att du delar med dig av din upplevelse av produkten, så typiskt att det inte vart en ny favorit. 🤍 Delar med mig av min all time favorite mascara 👇 lyko.com/sv/make-up-store/make-up-store-mascara-multi-lash- Denna tycker jag är grym 🤗🙌