Ida
Ida
har recenserat en produktInlägget skapades 2 dagarBetyg: 5 av 5Verifierad köpareÄlskar!
Håller hela dagen och har blivit ett måste i min necessär! Brukar även matcha med en passade läppenna för att ge läpparna lite extra markering 🥰 #lykoreview1 produkt i inlägget Älskar!147 visningarIda
har laddat upp en ny profilbildInlägget skapades 5 dagar2 visningar- Inlägget skapades 1 vecka
Malibu eller L’Oréal?
Jag har egen brunn och tycker mitt hår är strävt och tovigt och upplever det gulare. Rekommenderas detta schampo från Malibu eller är L’Oréal metal DX ett bättre val? Eller kan jag till och med använda båda då och då i min rutin?1 produkt i inlägget Malibu eller L’Oréal?174 visningar- Användarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 1 veckaHej Ida-Anna Norea! 👋🏼😊 När du har egen brunn och upplever att håret blir strävt, tovigt och lite gulare är det väldigt ofta mineraler från vattnet som påverkar håret 🤍 Malibu C är därför det bättre valet i ditt fall, eftersom det är specifikt framtaget för att ta bort mineraler och beläggningar från hårt/brunnsvatten och ge håret en renare och mjukare känsla ✨ L’Oréal metal DX jobbar mer med metallpartiklar i håret och fungerar bra som ett kompletterande schampo, men vid egen brunn är det Malibu C som gör störst skillnad i grunden. Ha en fin dag 💐1 gillar
- Inlägget skapades 1 vecka
Hur ofta
Ser att det skrivs lite olika bland tidigare svar så jag ställer frågan igen :) kan jag använda detta schampoo och hårmask vid varje tvätt eller bör jag varva med andra produkter också? Har egen brunn och problem med mycket friss1 produkt i inlägget Hur ofta606 visningar- Användarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 1 veckaHejsan Ida-Anna! 👋 Superbra fråga! Har du egen brunn kan du använda både schampot och masken vid varje tvätt. Vill du istället rensa håret emellanåt, kan du använda schampot vid behov ✨ Ha det bäst! 💛2 gillar