Ingrid

  • Ingrid

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 2 veckor
    Betyg: 2 av 5
    Verifierad köpare

    Tyvärr inget återköp

    Tyvärr så gav detta shampot och balsamet det mitt hår behöver. Mitt hår behöver väldigt mycket fukt och hade önskat och trott att detta skulle funka bra. Men tyvärr inte. Mitt hår känns fortfarande efter många tvättar lika tort som när jag först köpte produkterna.. Så synd, för gillar ju verkligen att det är ett svensk märke som också produceras här. Doften är dock väldigt trevlig, inte alls så stark som vissa andra shampoo och balsam är.
    1 produkt i inlägget Tyvärr inget återköp
    99 visningar
    • Användarens roll: Medarbetare på Lyko.Kommentaren lades 2 veckor
      Hejsan Ingrid 🤗 Tack för din recension! Hejsan Ingrid! 🌞 Kul att du gillar doften och att det är ett svenskt märke — när håret är riktigt törstigt kan schampo och balsam behöva lite hjälp från en fuktmask 1–2 ggr/vecka (Björk FUKT Hydrating Treatment: lyko.com/sv/bjork/bjork-fukt-hydrating-treatment-75-ml eller lyko.com/sv/bjork/bjork-fukt-hydrating-treatment-limited-edition-400-ml) Snabba rutin‑tips som ofta hjälper: krama ur vattnet ordentligt innan du lägger in balsam/mask, låt balsamet verka en extra minut de dagar du inte använder mask, och avsluta med en kort sval sköljning — hoppas detta ger den mjukhet du söker 🥰
  • Ingrid

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 2 veckor
    Betyg: 4 av 5
    Verifierad köpare

    Funkar helt okej

    Ja men asså helt okej. Mitt hår behöver väldigt mycket fukt och av fukt serien från Björk så är den bäst. Men önskar ändå att den gav mitt hår lite till. Så öm ditt hår inte är så extremt törstiga som mitt så ge den en chans. Men den är mer budget vänlig och gillar verkligen att den produceras här i Sverige.
    1 produkt i inlägget Funkar helt okej
    422 visningar
  • Ingrid

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 2 månader
    Betyg: 5 av 5

    Så himla nöjd

    Bästa maskaran jag har haft på länge. Ramlar inte ner och borsten är enkel att använda. Man kan enkelt lägga lite eller mycket produkt från fransarna. Gillar också att borsten inte plockar upp överdrivet mycket produkt så man slipper skrapa av. Mycket nöjd!
    1 produkt i inlägget Så himla nöjd
    288 visningar
  • Ingrid

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 2 år
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    Så bra!

    Första gången jag köpte produkten men är verkligen så nöjd! Den ger håret volym och fräschar upp det! Lätt att hantera och själv välja hur mycket produkt man vill ha i! Sen så tar den inte så mycket plats och väldigt skönt att bli av med alla stora sprayburkar som torrschampo annars kommer i! Rekommender verkligen!
    1 produkt i inlägget Så bra!
    571 visningar
  • Ingrid

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 2 år
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    Älskart!

    Han använt denna produkten länge och det är fortfarande en attraktiv favorit. Fungerar utmärkt som avslutande prudukt när man har gjort sina bryn och även när man bara vill fylla på färgen i osminkade bryn! Upplever att om man lägger två lager och låter de torka imellan lagrerna så håller formen extra länge!
    1 produkt i inlägget Älskart!
    957 visningar
  • Ingrid

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 4 år
    Betyg: 3 av 5

    Bra produkt

    Själva pudret är skönt och lägger sig fint på huden. Men förpackning är otroligt dåligt, man får ha med sig ett annat lock eller liknande att hälla upp pudret på, för förpackningens lock går ej att hälla ut de på..
    1 produkt i inlägget Bra produkt
    2437 visningar