Josefine

  • Josefine

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 1 dag
    Betyg: 1 av 5

    Gör absolut ingenting för håret

    Jag har extensions och ville ha en lätt återfuktande spray med solskydd och hade förhoppningar på den här. Tyvärr gör den absolut ingenting för håret. Håret blir mjukt i början, men så fort den torkar in blir det strävt och känns torrt. Kan tyvärr inte säga något om solskyddet då jag endast testat den två gånger. Rekommenderar inte.
    1 produkt i inlägget Gör absolut ingenting för håret
    47 visningar
    • Användarens roll: Medarbetare på Lyko.Kommentaren lades 13 timmar
      Hejsan! 😊 Tack för att du delar med dig av din upplevelse. Så synd att produkten inte gav den återfuktning du hoppades på 💖 Extensions behöver ofta lite extra fukt för att kännas mjuka och följsamma. Om du vill ge produkten en ny chans kan det vara värt att testa att applicera den i handdukstorkade längder (undvik gärna fästena) och kombinera med en fuktgivande leave-in-produkt. Det kan ibland hjälpa till att mjukare känsla när håret torkat. Hoppas att tipsen kan hjälpa dig att få ut mer av produkten eller att du hittar en produkt som passar just ditt hår bättre 🌼
  • Josefine

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 2 månader
    Betyg: 5 av 5

    Alltså wow!

    Jag brukar sällan bli imponerad av hårprodukter men WOW! Det är en lätt balm som är superdryg, räcker med en ärta till mitt hår som är långt. Jag har testat den både i fuktigt och torrt hår och tycker den fungerar bra i båda, men absolut bäst i fuktigt hår innan förning. Håret blir mjukt och glansigt och jag brukar ha golvet fullt med korta avbrutna strån efter förning, jag hade tre små korta hår på golvet och för mig är det otroligt! Även om jag vet att det är en kosmetisk effekt är det otroligt skönt att känna att jag äntligen hittat en produkt som kanske kan rädda mitt tunna, fina och sköra hår. I torrt hår fungerar den jättebra när håret börjar kännas lite torrt och tråkigt i topparna. Det bästa, den är dryg även i torrt hår. Har du problem med avbrutna hårstrån - köp direkt! Du kommer inte bli besviken. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
    1 produkt i inlägget Alltså wow!
    3 visningar
  • Josefine

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 2 månader
    Betyg: 4 av 5

    Väldigt utredande

    Jag har tunt, fint hår som lätt bryts av och tycker att det är ett bra balsam som reder ut håret snabbt och effektivt och känns väldigt återfuktande direkt efter. Dock upplever jag att håret känns torrare än vanligt när det är torkat. Det är väldigt glansigt och fint i flera dagar men känslan är lite sträv och mitt hår blir mer trassligt än det vanligtvis blir. Jag tycker att det är bra, men hade önskat lite mer långvarig mjuk och återfuktande känsla. Märker dock en stor skillnad på antalet brutna hårstrån. Vilket gör att jag absolut skulle köpa det igen. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
    1 produkt i inlägget Väldigt utredande
    3 visningar
  • Josefine

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 2 månader
    Betyg: 4 av 5

    Drygt men ingen wow-känsla

    Ett drygt shampoo som rengör effektivt utan att tynga ner håret. Jag har tunna fina strån som lätt bryts och har lätt att trassla. Jag upplever att håret känns lite torrare efter tvätt men däremot har jag inte haft lika mycket brutna hårstrån. Jag upplever att jag inte behöver tvätta håret lika ofta som jag brukar när jag har använt det. Jag har även extensions och det funkar bra med dem. Överlag är det ett bra shampoo, men jag har inte fått någon wow-känsla. Doften är fräsch och håller länge. Har du tunna fina strån som lätt bryts skulle jag rekommendera det här shampoot. Men förvänta dig inga mirakel. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
    1 produkt i inlägget Drygt men ingen wow-känsla
    7 visningar
  • Josefine

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 3 månader
    Betyg: 3 av 5

    Bra men inte mer än så

    Jag deltar i en testpanel och har fått en fri testprodukt. Jag har korta, raka fransar som har svårt att hålla en böj. Den här sägs vara perfekt för just det. Borsten är stor och något klumpig, jag tycker det är svårt att inte kladda på ögonlocken vid applicering. Den hjälper dock till att ge väldigt mycket längd och även volym utan att klumpa sig så jag kan leva med att den är lite stor. Formulan är ganska blöt men den torkar snabbt. Tyvärr blir mina fransar inte särskilt böjda, även med fransböjare innan. Helt klart mer böj än vad många andra mascaror ger mig, men inte så bra som jag hoppats på. Hållbarheten är bra under dagen, fransarna ser bra ut hela dagen. Dock kladdar den av sig på mina ögonlock i slutet av dagen, så i hållbarhet håller den inte vad den lovar på mig. Något att tänka på om man har lite hooded eyes. Överlag en bra mascara, men jag kommer inte köpa den igen på grund av att den kladdar av sig under dagen. Dock kommer jag använda upp den.
    1 produkt i inlägget Bra men inte mer än så
    65 visningar
  • Josefine

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 1 år
    Betyg: 3 av 5

    Bra vardagsprodukt!

    En väldigt bra concealer om man vill ha en naturlig look. Ger inte så mycket täckning som jag önskar, men perfekt för dom dagarna man vill ha en mer naturlig makeup. Len och lättapplicerad formula som smälter in i huden snabbt. Torkar ganska fort så tycker den fungerar bäst att blanda ut med en fuktig svamp. Känns vårdande och torkar inte ut under ögonen. Applikatorn är lite klumpig, så den drar ner betyget något. Känns dryg, man får mycket produkt för pengarna. Jag valde färgen 2R och har ljus hud med neutral/varm hudton. Tycker färgen passade mig perfekt. Jag fick testa produkten gratis via Smartson.
    1 produkt i inlägget Bra vardagsprodukt!
    31 visningar