Birgit
Birgit
har recenserat en produktInlägget skapades 2 veckorBetyg: 1 av 5Luktar illa!
Hade stora förhoppningar på denna, men blev besviken. De som säger att denna inte luktar brun utan sol, förstår jag inte. Det stämmer att den inte luktar direkt. Vid applicering luktar den fräscht och gott, men efter 4-6 timmar kommer lukten. Precis som när den börjar verka. Det är den helt traditionella brun utan sol-doften. Blev också förvånad över hur brun den blev efter 1 applicering med tanke på att det är en gradual lotion. Men lukten var hemsk.!1 produkt i inlägget Luktar illa!454 visningar- Användarens roll: Kundtjänst på Lyko.Kommentaren lades 2 veckorHej Birgit! 🥰 När det gäller doften är det faktiskt ganska vanligt att självbruningsprodukter kan utveckla en mer typisk självbruningsdoft efter några timmar, när färgen börjar utvecklas på huden. Hur mycket man märker detta varierar också från person till person. Det låter i alla fall som att produkten gav mer färg än du hade förväntat dig av en gradual lotion, men vi förstår väl att du inte fick den upplevelse du hoppades på när doftutvecklingen blev så framträdande för dig. Tack för att du tog dig tid att skriva en recension – det kan vara till stor hjälp för andra kunder 💕 Ha en bra dag! 🌞