Judith

  • Judith

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 3 veckor
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    Mycket nöjd

    Detta är en fantastisk mascara till ett mycket bra pris. På sommaren är jag ofta ute på 6-timmars båtturer i Egeiska havet. Denna mascara sitter som ett skott under hela turen.
    1 produkt i inlägget Mycket nöjd
    1086 visningar
  • Judith

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 10 månader
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    Mycket nöjd

    Jag är mycket nöjd med denna mascara. Den har en perfekt färg för en vuxen blond kvinna, och den sitter som en smäck hela dagen.
    1 produkt i inlägget Mycket nöjd
    572 visningar
  • Judith

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 1 år
    Betyg: 1 av 5
    Verifierad köpare

    Inte nöjd

    Denna hårspray ger inget håll och har en alldeles för stark doft.
    1 produkt i inlägget Inte nöjd
    1463 visningar
    • Användarens roll: Kundtjänst på Lyko.Kommentaren lades 1 år
      Hej Judith Tack för att du delar med dig av din erfarenhet Önskar dig en fin dag!