Pia

  • Pia

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 2 veckor
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    Ny favorit!

    Doftar lagom fräscht och lite sött. En riktigt bra sommarparfym.
    1 produkt i inlägget Ny favorit!
    225 visningar
  • Pia

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 2 veckor
    Betyg: 5 av 5

    Bra skydd och återfuktande

    Lätt konsistens, doftar fräscht och enkel att använda.
    1 produkt i inlägget Bra skydd och återfuktande
    1132 visningar
  • Pia

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 1 år
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    Bra och luktar gott

    Detta är superbra, luktar gott och gör att jag kan träna utan att lukta något alls. Det kan svida lite om man applicerar direkt efter rakning/vaxning, men annars bara bra. #lykoreview
    1 produkt i inlägget Bra och luktar gott
    3438 visningar
  • Pia

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 1 år
    Betyg: 5 av 5

    Behaglig och återfuktande

    Super behaglig och tunn sheetmask med mycket serum i som återfuktar och ger en fin lyster.
    1 produkt i inlägget Behaglig och återfuktande
    598 visningar
  • Pia

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 1 år
    Betyg: 3 av 5
    Verifierad köpare

    Helt okej

    Detta vitamin C serum är helt okej. Det luktar illa, lämnar märken om man spiller och separerar sig ofta. Det gör jobbet det säger att det ska.
    1 produkt i inlägget Helt okej
    1957 visningar
  • Pia

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 1 år
    Betyg: 5 av 5

    Fin konsistens

    Konsistensen är lite oljig vilket gör den behaglig att applicera. Funkar för mig att använda två kvällar i veckan följt av fuktkräm (torriden).
    1 produkt i inlägget Fin konsistens
    5932 visningar
  • Pia

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 1 år
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    Lätt och glansig

    Lätt i konsistensen och lägger sig jättefint utan whitecast. Ger en fin lyster och är perfekt under smink. Den bästa solkrämen jag har provat.
    1 produkt i inlägget Lätt och glansig
    2313 visningar
  • Pia

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 1 år
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    Fuktgivande x100

    Detta är det bästa jag har provat när det kommer till fukt. Tonern i samma serie är också bra, men inte lika fuktgivande som denna. Ett jättefynd!
    1 produkt i inlägget Fuktgivande x100
    3051 visningar
  • Pia

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 1 år
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    Mild och återfuktande

    Fin ögonkräm som snabbt absorberas och ljusar upp under ögonen. Tjock konsistens och gul-aktiv färg.
    1 produkt i inlägget Mild och återfuktande
    3774 visningar
  • Pia

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 1 år
    Betyg: 4 av 5

    Tunn konsistens och fuktgivande

    Detta är en riktigt fin tunn och fuktgivande toner. Tillsätter bra fukt efter rengöring och tar lite tid att tränga in.
    1 produkt i inlägget Tunn konsistens och fuktgivande
    1333 visningar