Kaja Engseth
Kaja Engseth
har recenserat en produktInlägget skapades 7 timmarBetyg: 3 av 5En helt fungerande fuktighetskräm
Tycker den fungerar som en helt vanlig fuktighetskräm. Inget magiskt med den som jag har märkt, men det är en lätt och fin kräm. Blir för tunn för mig på vintern, då måste jag ha en tjockare kräm ovanpå. Kommer att köpa igen.1 produkt i inlägget En helt fungerande fuktighetskräm16 visningar