Kaja Engseth

  • Kaja Engseth

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 7 timmar
    Betyg: 3 av 5

    En helt fungerande fuktighetskräm

    Tycker den fungerar som en helt vanlig fuktighetskräm. Inget magiskt med den som jag har märkt, men det är en lätt och fin kräm. Blir för tunn för mig på vintern, då måste jag ha en tjockare kräm ovanpå. Kommer att köpa igen.
    1 produkt i inlägget En helt fungerande fuktighetskräm
    16 visningar