Karin

  • Karin

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 1 vecka
    Betyg: 4 av 5
    Verifierad köpare

    Ovant men skönt

    Min mask värmde bra, väldigt avkopplande. Inget man gör varje dag kanske men trevligt att ha i badrumsskåpet om man har haft en stressig dag och behöver en liten ”treat”.
    1 produkt i inlägget Ovant men skönt
    7 visningar
  • Karin

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 1 vecka
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    Effektivt mot lukt

    Lavilin tar bort all lukt samtidigt som den är mild. Tar lite tid att vänja sig vid en annan typ av deo, men den är jättebra om man har känslig hud.
    1 produkt i inlägget Effektivt mot lukt
    34 visningar
  • Karin

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 1 vecka
    Betyg: 4 av 5
    Verifierad köpare

    Mycket bra

    Luktar gott, lätt att stryka ut, bra pris. Har den till vardags på armar och ben i solen men kompletterar med högre skydd i ansiktet (är blek).
    1 produkt i inlägget Mycket bra
    101 visningar
  • Karin

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 1 vecka
    Betyg: 1 av 5
    Verifierad köpare

    Nej!

    Konstig, svår att applicera bra, lätt att få i ögonen, jobbig konsistens och lukt. Har gett bort den till min man.
    1 produkt i inlägget Nej!
    206 visningar
    • Användarens roll: Medarbetare på Lyko.Kommentaren lades 1 vecka
      Hej! Tack för att du delar din upplevelse. Vad synd att produkten inte fungerade för dig och att den upplevdes som svår att applicera. Men vad bra om den i alla fall kan komma till användning hos din man 🌸 Du har säkert redan bra koll på användningen, men ett litet tips kan vara att skaka flaskan ordentligt, spraya cirka 20 cm från ansiktet med stängda ögon och mun och sedan låta dimman lägga sig i ungefär 10–15 sekunder innan du öppnar ögonen igen 😊 Om sprayformatet inte riktigt passar dig kanske en kräm eller ett stick vara ett bra alternativ 💗 Ha en solig och härlig dag 🌞
  • Karin

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 1 vecka
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    Hårräddare

    Denna funkar superbra på mitt torra hår. Använder oftast i toppar/längder i fuktigt hår ihop med ett par droppar arganolja. Har även använt i torrt hår. Jag gillar att den inte tynger ner men ändå återfuktar och att den inte ger en klibbig känsla. Håret känns naturligt. Är inne på fjärde eller femte tuben så den har verkligen blivit en trotjänare trots att den är ganska dyr.
    1 produkt i inlägget Hårräddare
    218 visningar
  • Karin

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 1 vecka
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    För riktigt torra läppar

    Den här är riktigt bra om man som jag har väldigt torra läppar. Bra pris också.
    1 produkt i inlägget För riktigt torra läppar
    2 visningar
  • Karin

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 1 vecka
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    Fantastisk!

    Denna hårmask gjorde skillnad redan vid första användningen. Mitt torra och risiga hår blev ordentligt återfuktat. Jag har tunna hårstrån och vågigt hår som lätt blir torrt och börjar bli grått, Efter denna hårmask känns det friskare och med mer ”schwung”. Enormt prisvärd för detta resultat! Enda tänkbara minuset är att den inte luktade så gott. Inte dåligt på något sätt men lite svagt kemiskt. Lämnar ingen doft i håret.
    1 produkt i inlägget Fantastisk!
    28 visningar
  • Karin

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 1 år
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    Allroundprodukt

    Jättebra att den finns i miniförpackning. Man kan ha till allt möjligt - huden, torra hårtoppar osv. Bra reseprodukt
    1 produkt i inlägget Allroundprodukt
    1362 visningar
  • Karin

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 1 år
    Betyg: 2 av 5
    Verifierad köpare

    Stelt och frasigt hår

    Denna passar nog inte mitt hår, som är torrt. Känner inte av någon återfuktning alls, håret blir bara stelt och frasigt. Den luktar inte så gott, inte direkt illa heller men en svag kemisk doft. Jag får experimentera lite mer så kanske den kan användas.
    1 produkt i inlägget Stelt och frasigt hår
    1730 visningar
  • Karin

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 1 år
    Betyg: 3 av 5
    Verifierad köpare

    Helt ok

    Luktar gott men lite starkt. Inte jättesnygg förpackning men det brukar inte Lykos egna produkter ha. Trevligt med matchande set.
    1 produkt i inlägget Helt ok
    444 visningar