Lina

  • Lina

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 3 dagar
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    Bäst!

    Bästa busen jag provat. Jag som brukar bli ganska brun tycker att det blir bäst med 2 lager. Lägger ett lager som får torka in i 2-3 timmar, sedan ett lager till i 2-3 timmar. Färgar dock av sig lite, och luktar verkligen bus efter ett tag. Men klart värt det. Fin färg och försvinner gradvis ej fläckigt☺️
    1 produkt i inlägget Bäst!
    97 visningar
  • Inlägget skapades 5 månader

    I armhålor?

    Hej! Går denna produkten bra att använda i armhålor för att ljusa upp huden?
    1 produkt i inlägget I armhålor?
    335 visningar
    • Användarens roll: Medarbetare på Lyko.Kommentaren lades 5 månader
      Hej Lina😊 Detta serum är inte framtaget att använda i armhålor. Jag skulle istället rekommendera dig att kika på denna deo som är anpassad för just detta lyko.com/sv/novaclear/novaclear-whitening-armpit-roll-on-50-ml Hoppas svaret kan vara till hjälp och att du har en härlig dag💫
  • Inlägget skapades 4 år

    Ny leverans?

    Hej! Kommer denna komma in i lager någon gång närmsta månaden?
    1 produkt i inlägget Ny leverans?
    2348 visningar
    • Användarens roll: Kundtjänst på Lyko.Kommentaren lades 4 år
      Hallojsan Lina! 👋🏽 Dessvärre har denna lite längre leveranstid, så jag törs inte riktigt säga när vi får in den igen..🤷‍♀️ Men du kan klicka på bevaka så får du ett mail när den finns tillgänglig att köpa 🙌🏽