Lisa
- InlÀgget skapades 3 mÄnader
Dark
Hej, finns det nĂ„gon info nu om nĂ€r denna kommer in i lager igen? Jag lĂ€ste bland kommentarerna att den var pĂ„ G in för tvĂ„ mĂ„nader sedan đ„ Jag fĂ„r inte missa!! đ1 produkt i inlĂ€gget Dark129 visningar- AnvĂ€ndarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 3 mĂ„naderHejsan! đđŒ Vad roligt att du spanat in den hĂ€r godingen!đ€ I dagslĂ€get kan jag dessvĂ€rre inte sĂ€ga ett exakt datum den kommer in pĂ„ lager igen MEN jag hoppas att det inte dröjer allt för lĂ€nge! đ«§ Rekommenderar dig att klicka pĂ„ BEVAKA dĂ„ kommer du fĂ„ ett mail sĂ„ fort produkten Ă€r Ă„ter i lager igen!đ Ha det bĂ€st!đ€1 gillar
- InlÀgget skapades 6 mÄnader
Mellan-mörk blond
Hej! Jag undrar om detta schampot skulle fungera pĂ„ mig, Jag har inte brunt hĂ„r men Ă€r heller inte blond utan nĂ„nstans dĂ€r i mellan. Det vore kul att ha en lite mörkare nyans nu under vintern men jag vill inte att hĂ„ret blir grönt som det kan bli nĂ€r man lĂ€gger i brun fĂ€rg pĂ„ blond. Jag har helt "naturligt" hĂ„r nu för tiden sĂ„ inga slingor eller nĂ„t sĂ„dant. Skulle detta schampo fungera pĂ„ mig tror ni? đ1 produkt i inlĂ€gget Mellan-mörk blond171 visningar- AnvĂ€ndarens roll: KundtjĂ€nst pĂ„ Lyko.Kommentaren lades 6 mĂ„naderHej hej Lisa đđ Denna typ av shampoon med pigment i kommer inte kunna förĂ€ndra nyansen pĂ„ ditt hĂ„r, dĂ€remot kan den frĂ€scha upp ett redan fĂ€rgat hĂ„r sĂ„ att en toning hĂ„ller sig lĂ€ngre đ„° Mitt tips till dig Ă€r att istĂ€llet tona hĂ„ret, och för att fĂ„ bĂ€sta hjĂ€lp med tillvĂ€gagĂ„ngssĂ€tt samt nyans för just dig och ditt hĂ„r rekommenderar jag dig att göra HĂ„rfĂ€rgstestet i vĂ„r app. Det Ă€r helt gratis och du fĂ„r hjĂ€lp av vĂ„ra stjĂ€rnor till frisörer â HĂ€r kommer du direkt till testet: lyko.com/sv/beauty-scan2 Tveka inte att höra av dig igen om du har fler frĂ„gor đ
- InlÀgget skapades 1 Är
Cologne eller ett ljus?
Jag tror det har blivit nĂ„got fel i beskrivningen đ DĂ€r det stĂ„r hur man anvĂ€nder produkten sĂ„ beskrivs det hur man ska hantera ett ljus (veken etc) Jag Ă€r förvirrad đž1 produkt i inlĂ€gget Cologne eller ett ljus?401 visningar- AnvĂ€ndarens roll: KundtjĂ€nst pĂ„ Lyko.Kommentaren lades 1 Ă„rHejsan Lisa! NĂ€men vad tokigt đ SjĂ€lvklart ka jag be berörd avdelning kika pĂ„ det hĂ€r sĂ„ fĂ„r dem Ă€ndra âșïž Ha de bĂ€st!
- InlÀgget skapades 1 Är
Kalla nyanser
Hej! âšïž Jag undrar om alla 3 nyanserna Ă€r kalla? Jag vill absolut inte ha nĂ„got varmt pĂ„ mina bryn sĂ„ om det Ă€r 3 kalla i olika nyanser sĂ„ blir jag jĂ€tte glad đ€© SĂ„ jag vill vĂ€l egentligen veta om nĂ„gon av dom Ă€r "varm" sĂ„ att jag kan undvika den đ1 produkt i inlĂ€gget Kalla nyanser3972 visningar- AnvĂ€ndarens roll: KundtjĂ€nst pĂ„ Lyko.Kommentaren lades 1 Ă„rHej Lisa đđ lyko.com/sv/make-up-store/make-up-store-brow-color-no1 den Ă€r kall Okej den andra Ă€r varmt đ Ha det BĂST!
- InlÀgget skapades 1 Är
Mauve
Denna penna frĂ„n NYX Ă€r den absolut bĂ€sta pennan och det Ă€r den helt perfekta nuden för mig! đ Speciellt nu nĂ€r jag har sommarfĂ€rg i ansiktet âïž Har den utgĂ„tt? SnĂ€lla sĂ€g nej đ© Men om det Ă€r sĂ„.. finns det en liknande fĂ€rg i nĂ„got annat prisvĂ€rt mĂ€rke?1 produkt i inlĂ€gget Mauve2961 visningar- Kommentaren lades 1 Ă„rLite svĂ„rt att se med ljuset pĂ„ bilden, Ă€r nyansen San Paulo mer kall eller varm?
- InlÀgget skapades 2 Är
Vilken milkshake ska jag vÀlja?
Förr om Ă„ren sĂ„ blekte jag slingor och hade mycket ljusare hĂ„r, sĂ„ dĂ„ kĂ€ndes det lĂ€ttare att vĂ€lja silverschampo. Nu har min riktiga hĂ„rfĂ€rg vĂ€xt ut och jag Ă€r vĂ€l nĂ„gon slags mellanblond tror jag.. börjar ocksĂ„ fĂ„ en del silvriga/grĂ„ hĂ„rstrĂ„n som jag gĂ€rna vill framhĂ€va đ€ Jag vĂ€ljer mellan denna svarta flaska och milkshake light och tycker det Ă€r jĂ€ttesvĂ„rt. Jag vill ha isigt hĂ„r đ en kallare cendre kanske man kan sĂ€ga. Jag lĂ€ser recensioner och vissa verkar fĂ„ en mörkare nyans pĂ„ hĂ„ret av denna medan andra Ă€lskar den. Vad skulle passa mitt hĂ„r tror ni? Kanske man skulle kunna ta den svarta flaskan som schampo och Light som balsam eller tvĂ€rtom? HjĂ€lp đđ1 produkt i inlĂ€gget Vilken milkshake ska jag vĂ€lja?6293 visningar- Kommentaren lades 2 Ă„rTack sĂ„ mycket đđŒ DĂ„ blir det Icy blond det blir spĂ€nnande đ„đ
- InlÀgget skapades 2 Är
Glow
Hej! Jag undrar om The ordinary har nĂ„gon produkt som Ă€r inriktad pĂ„ glow? Jag tycker det Ă€r sĂ„ svĂ„rt att hitta i serum-djungeln.. jag lĂ€ser och lĂ€ser och blir snurrig đ Denna lilla trio köper jag idag men skulle sĂ„ gĂ€rna vilja ha ett serum som ger glowig hy ocksĂ„ đ1 produkt i inlĂ€gget Glow - InlĂ€gget skapades 2 Ă„r
Villhöver đ
Hur mĂ„nga ansiktsboosters rĂ€cker en produkt till pĂ„ ett ungefĂ€r skulle ni sĂ€ga? Om man gör enligt konstens alla regler âșïž Ăr det en "tvĂ„ ggr i veckan" produkt eller Ă€r det en boost pĂ„ sĂ„ sĂ€tt att man anvĂ€nder den varje dag (hur mĂ„nga dagar) för att speed-boosta huden? đ„1 produkt i inlĂ€gget Villhöver đ689 visningar- AnvĂ€ndarens roll: Farmaceut pĂ„ Lyko.Kommentaren lades 2 Ă„rHej Lisaâš Vad hĂ€rligt att du kĂ€nner att du villhöver dennađ Det Ă€r svĂ„rt att sĂ€ga, lite beroende pĂ„ hur mycket du tar och hur ofta du vĂ€ljer att anvĂ€nda den. Den Ă€r pĂ„ 8ml sĂ„ det Ă€r en liten förpackning och Ă€r mer tĂ€nkt att anvĂ€ndas som en boostande kur. Eucerin sjĂ€lva sĂ€ger att huden ser friskare ut med mer glow redan efter 7 dagarđđŒđ€© Hoppas detta svar kan vara till hjĂ€lp och att du ska trivas med dennađ Ănskar dig en hĂ€rlig dagâ1 gillar
- InlÀgget skapades 3 Är
Neutral
Ă hhhh vad svĂ„rt det Ă€r att vĂ€lja rĂ€tt nyans đ”âđ« Jag har neutral ny och vill varken att det drar en massa Ă„t vare sig gult eller rosa đ Jag skulle sĂ€ga att jag har "medium-hy" och fĂ„r lĂ€tt fĂ€rg pĂ„ sommaren, tĂ€nkte isĂ„fall köpa denna cc-krĂ€men till att anvĂ€nda just under sommaren. Vilken ska jag vĂ€lja? Vilken av nyanserna Ă€r neutral?? đžđžđž1 produkt i inlĂ€gget Neutral - InlĂ€gget skapades 3 Ă„r
Oxiderar dom?
Jag lĂ€ste att krĂ€men hade oxiderat pĂ„ nĂ„gon. Ăr det fler som har upplevt detta med dessa? Den jag tror skulle passa mig bĂ€st Ă€r medium (om den Ă€r neutral, det var svĂ„rt att uppfatta pĂ„ "fĂ€rgduttarna" đ Om den oxiderat sĂ„ blir medium för mörk för mig đ”âđ«đžâ€ïž1 produkt i inlĂ€gget Oxiderar dom?2371 visningar- Kommentaren lades 3 Ă„rTack för era svar đ Ni har rĂ€tt! det Ă€r lĂ€ttare att justera en ljusare nyans med lite tillbehör âșïž Jag blir ganska mörk pĂ„ sommaren sĂ„ det kanske Ă€r lika bra att köpa en ljus och en mörkare och blanda đ„2 gillar