Lykke

  • InlĂ€gget skapades 2 mĂ„nader

    PovÀg till lÀgenheten

    Hej jag Ă€r povĂ€g till lĂ€genheten och jag fyller FAKTISKT Ă„r imorgon sĂ„ snĂ€lla sĂ€g gratis i kommentarerna okej biiiiiiiđŸ˜đŸ€™âœŒïž
    11 visningar
  • InlĂ€gget skapades 4 mĂ„nader

    Hej alla följare

    Hej jag har inte lagt up nĂ„gon pĂ„ lĂ€nge vet inte varför men nu kommer jag att lĂ€gga up ganska ofta OCH JAG MENAR DET sĂ„ ni inte kommer tjata pĂ„ MIG🙂 HEHE😅. Strunt i jag Ă€r jos min farmor och hon har en hund som heter Affi och jag har gjort en snöÀngel den blev jĂ€tte fin men jag kommer att lĂ€gga up mer sĂ„ ni vet hejdĂ„ alarm följare Ă€lskar erđŸ˜˜đŸ„°
    69 visningar
  • InlĂ€gget skapades 4 mĂ„nader

    NEJJJJJJJ

    Jag ska pÄ studiestöd matte,svenska och engelska
    218 visningar
  • InlĂ€gget skapades 5 mĂ„nader

    Bubbully

    Shaky Shaky
    206 visningar
  • InlĂ€gget skapades 5 mĂ„nader

    SKINCARE TIME!

    Sponsrad med LAILA BAGGE
    261 visningar
    • Kommentaren lades 5 mĂ„nader
      Ha ni ocksÄ LAILA BAGGE?
  • InlĂ€gget skapades 5 mĂ„nader

    Jag tittar pĂ„ Stranger things😝😇

    Det Àr bÀst och det Àr spendade och lite lÀskigt jag rekommenderar den och den Àr 13+ men den 2 sÀsongen Àr den 16+ men jag tittar pÄ den ÀndÄ. Den Àr jÀtte bra
    141 visningar
    • Kommentaren lades 5 mĂ„nader
      Jag gömde att sÀga att pÄ 3 sÀsongen Àr det ocksÄ 16+
  • InlĂ€gget skapades 5 mĂ„nader

    FörlÄt

    FörÄt om jag inte har lagt up nÄgot. Det Àr för jag har vÀldigt mycket att göra och jag har glömt av
    123 visningar
  • InlĂ€gget skapades 6 mĂ„nader

    Hej vgd

    Tycker ni om den hĂ€r bilden😗
    100 visningar
    • Kommentaren lades 6 mĂ„nader
      Föresten jag sitter i min sĂ€ng och bara tittar pĂ„ min mobil lĂ€ngtar tills imorgon julafton ❀ â€đŸŽ„đŸŽ„đŸŽ„
      2 gillar
  • InlĂ€gget skapades 6 mĂ„nader

    Hej Agnes

    Jag Ă€r med min kompisđŸ« đŸ˜‰
    87 visningar
  • InlĂ€gget skapades 7 mĂ„nader

    Hej förlÄt

    Jagber sĂ„ hemskt mycket förlĂ„t för jag inte har lagt upp nĂ„gon nyt det Ă€r för jag har glömt av att jag ens har den hĂ€r appen och det Ă€r för att jag inte har tĂ€nkt pĂ„ det😇â˜ș
    140 visningar
    • Kommentaren lades 7 mĂ„nader
      đŸ„°
      1 gillar