Malin
Malin
har recenserat en produktInlägget skapades 9 timmarBetyg: 2 av 5Verifierad köpareInte en höjdare
En två i ett produkt som inte håller måttet. Färgen på den våta tippen och pennan matchar inte. Den våta tippen klarar bara två-tre tunna drag sedan tappar den vätska och blir grova linjer1 produkt i inlägget Inte en höjdare1 visningarMalin
har recenserat en produktInlägget skapades 9 timmarBetyg: 4 av 5Verifierad köpareÄlskar!
Jag har PD och denna fungerar toppen ändå! Väldigt krämig, lätt och härlig. Jag ersätter min dagkräm med denna på sommaren1 produkt i inlägget Älskar!189 visningarMalin
har recenserat en produktInlägget skapades 9 timmarBetyg: 1 av 5Verifierad köpareLångt under förväntan
Under förväntan. Jag köpte den på kampanj till 50% och ändå var den ej värd pengarna. 10kr hade varit ok pris för vad jag fick. Den är ”tight” och saknar det extra tyget som behövs för att den ska se fluffig ut på. Maskor hade gått i tyget.1 produkt i inlägget Långt under förväntan11 visningar