Malin

  • Malin

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 9 timmar
    Betyg: 2 av 5
    Verifierad köpare

    Inte en höjdare

    En två i ett produkt som inte håller måttet. Färgen på den våta tippen och pennan matchar inte. Den våta tippen klarar bara två-tre tunna drag sedan tappar den vätska och blir grova linjer
    1 produkt i inlägget Inte en höjdare
    1 visningar
  • Malin

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 9 timmar
    Betyg: 4 av 5
    Verifierad köpare

    Älskar!

    Jag har PD och denna fungerar toppen ändå! Väldigt krämig, lätt och härlig. Jag ersätter min dagkräm med denna på sommaren
    1 produkt i inlägget Älskar!
    189 visningar
  • Malin

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 9 timmar
    Betyg: 1 av 5
    Verifierad köpare

    Långt under förväntan

    Under förväntan. Jag köpte den på kampanj till 50% och ändå var den ej värd pengarna. 10kr hade varit ok pris för vad jag fick. Den är ”tight” och saknar det extra tyget som behövs för att den ska se fluffig ut på. Maskor hade gått i tyget.
    1 produkt i inlägget Långt under förväntan
    11 visningar