Maria
Maria
har recenserat en produktInlÀgget skapades 1 ÄrBetyg: 5 av 5Verifierad köpareDröm
Sjukt fin pÄ & hÄller helt perfekt hela dagen! sjukt bra om man har oljig hy som mig, blir lÀtt som ett smörpaket med andra foundations. Inte denna, den hÄller sig matt men Àr inte torr eller kakig!1 produkt i inlÀgget Dröm5808 visningarMaria
har recenserat en produktInlÀgget skapades 1 ÄrBetyg: 5 av 5Verifierad köpareÀlskar
min absoluta favorit produkt! anvĂ€nder Ă€ven nĂ€r jag inte har smink, blir sĂ„ naturligt & fint! hĂ„ller heeeela dagen âš1 produkt i inlĂ€gget Ă€lskar4272 visningarMaria
har recenserat en produktInlÀgget skapades 1 ÄrBetyg: 5 av 5Verifierad köpareotrolig
Helt otroligt bra resultat! Mina fransar har blivit sÄ sjukt lÄnga & fina! trodde inte riktigt pÄ fransserum innan, men uppenbarligen fungerar det verkligen1 produkt i inlÀgget otrolig3554 visningarMaria
har recenserat en produktInlÀgget skapades 1 ÄrBetyg: 4 av 5Verifierad köpareHÀrlig
VĂ€ldigt pigmenterad (men har lĂ€rt mig vara lĂ€tt pĂ„ handen) otroligt fint glow & lĂ€tt att blanda ut! prisvĂ€rd âš1 produkt i inlĂ€gget HĂ€rlig1582 visningarMaria
har recenserat en produktInlĂ€gget skapades 1 Ă„rBetyg: 5 av 5Verifierad köpareĂlskar
HĂ„ret blir sĂ„ lent & mjukt! upplever inte alls andra produkter jag testat hĂ„ller det hĂ€r mĂ„ttet. otroligt rinligt pris ocksĂ„! kommer fortsĂ€tta köpa om denna varje gĂ„ng den tar slut đ1 produkt i inlĂ€gget Ălskar1444 visningar- InlĂ€gget skapades 1 Ă„r
nickel?
Hej, hittar ingenstans nĂ„n information om denna Ă€r nickelfri? dĂ„ jag har fĂ„tt eksem av en tidigare fransböjare tror jag att jag Ă€r kĂ€nslig mot nickel & vill undvika det1 produkt i inlĂ€gget nickel?2718 visningar- AnvĂ€ndarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 1 Ă„rHejsan Maria! đđŒ Jag förstĂ„r din oro kring nickelallergi och vikten av att undvika nickel i produkter du anvĂ€nder. Den hĂ€r produkten Ă€r dessvĂ€rre inte nickelfri!đ€ Ha det bĂ€st!đ«§
Maria
har recenserat en produktInlÀgget skapades 1 ÄrBetyg: 1 av 5eksem
Jag gillar böjaren i sig dĂ„ jag tycker den böjer bra & fransarna blir fina! mitt problem Ă€r dock att jag har fĂ„tt eksem pĂ„ ögonlocken av denna, förstod inte alls först vad det berodde pĂ„ för det har jag aldrig haft & det gav liksom aldrig med sig. Men jag la ihop 1 & 1 nĂ€r eksemen sen försvann nĂ€r jag inte anvĂ€nt denna pĂ„ ett tag riktigt trist1 produkt i inlĂ€gget eksem2725 visningar- AnvĂ€ndarens roll: Farmaceut pĂ„ Lyko.Kommentaren lades 1 Ă„rHej Mariaâš Tack för att du tagit dig tiden till att skriva denna recension och för din feedback om denna produktđ€ SĂ„ typiskt att denna inte passade dig. Det lĂ„ter som du eventuellt kan ha en form av kontaktallergi och kĂ€nslighet mot materialet, tex gummit som kommer i kontakt med huden och dĂ€rmed fĂ„tt en reaktion i form av eksem. HĂ€r kommer tips pĂ„ en annan med silikondyna istĂ€llet lyko.com/sv/smink/verktyg/ogonfransbojare/shiseido-eyelash-curler-makeup men jag rĂ„der dig att göra ett allergitest hos din nĂ€rmaste vĂ„rdcentral för att först se vad det Ă€r du har reagerat pĂ„ och dĂ€refter prova en annan variant. Ta gĂ€rna med den fransböjare som du reagerat pĂ„ sĂ„ blir det Ă€ven lĂ€ttare att bedöma. Vad skönt att denna reaktion försvann nĂ€r du slutade anvĂ€ndandetđđŒ Ănskar dig en riktigt fin dagđ2 gillar