Maria

  • Maria

    har recenserat en produkt
    InlÀgget skapades 3 veckor
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    SĂ„ bra budgetconcealer!

    Jag blev positivt överraskad över hur bra den hÀr concealern var för att vara sÄ billig. Den Àr vÀldigt krÀmig i konsistensen, lÀttarbetat och ger bra tÀckning. Jag tycker att man lÀtt ser torr ut nÀr man har concealer under ögonen och de flesta lÀgger sig i alla smÄ veck. Den hÀr gör det till en viss grad, men jag ser inte alls lika torr och "creasy" ut med denna concealer som vissa andra och dyrare mÀrken jag testat. #lykoreview
    1 produkt i inlÀgget SÄ bra budgetconcealer!
    827 visningar
  • Maria

    har recenserat en produkt
    InlÀgget skapades 3 veckor
    Betyg: 4 av 5
    Verifierad köpare

    ✚ Fint glow ✚

    Den hÀr rougen ger ett fint glow och sitter lÀnge, men den fÄr bara 4 stjÀrnor dÄ jag önskar att den hade lite mer pigmentering. Jag köpte fÀrgen "soft pink" och den syns lite för lite för min smak men fungerar till en enkel vardaglig look. #lykoreview
    1 produkt i inlĂ€gget ✚ Fint glow ✚
    1517 visningar
  • Maria

    har recenserat en produkt
    InlÀgget skapades 3 veckor
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    BĂ€sta bronzern!

    SĂ„ skön och lĂ€ttarbetat, ger ett naturligt resultat men gĂ„r att bygga pĂ„ om man vill ha ett starkare resultat. HĂ„ller hela dagen och ger ett snyggt glow! ✚ #lykoreview
    1 produkt i inlÀgget BÀsta bronzern!
    1738 visningar
  • Maria

    har recenserat en produkt
    InlÀgget skapades 3 Är
    Betyg: 4 av 5
    Verifierad köpare

    Perfekt för vintern đŸ’«

    Jag har anvÀnt denna BUS, medium/dark, en gÄng och blev positivt överraskad. Den var oerhört lÀtt att jobba in i huden och fÄ jÀmn. Den luktade vÀldigt gott och torkade rÀtt snabbt. Jag sover alltid med min BUS och duschar nÀsta morgon. Min upplevelse pÄ morgonen innan dusch var att den inte luktade sÄ starkt av den typiska BUS-doften som mÄnga andra produkter gör. Efter dusch hade ganska mycket av fÀrgen slÀppt, men det som satt kvar var lite solkysst ton som kÀndes ganska lagom sÄ hÀr i vintertid. Min hud Àr gul i tonen och passade bra med tonen av denna BUS. KÀnde mig heller inte sÄ torr som man kan göra av vissa. #lykoreview
    1 produkt i inlĂ€gget Perfekt för vintern đŸ’«
    560 visningar
  • Maria

    har recenserat en produkt
    InlÀgget skapades 3 Är
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    Älskar!

    Älskar denna lotion! Den subtila citrusdoften Ă€r magisk, formulan Ă€r lĂ€tt och gĂ„r snabbt och lĂ€tt in i huden samtidigt som den Ă„terfuktar rejĂ€lt. Huden blir babylen och nĂ€stan lite glowig đŸ’«
    1 produkt i inlĂ€gget Älskar!
    1692 visningar
  • Maria

    har recenserat en produkt
    InlÀgget skapades 3 Är
    Betyg: 4 av 5
    Verifierad köpare

    Bra mascara

    Den hÄller vad den lovar tycker jag, det enda negativa Àr att den torkar ut rÀtt snabbt. SÄ tyvÀrr blir den inte prisvÀrd dÄ man mÄste köpa ny rÀtt ofta. #tÀvling
    1 produkt i inlÀgget Bra mascara
    1523 visningar
  • Maria

    har recenserat en produkt
    InlÀgget skapades 3 Är
    Betyg: 4 av 5
    Verifierad köpare

    Överraskad

    En överraskande bra produkt för pengarna. Bra pigmenterad och lÀttarbetad. #tÀvling
    1 produkt i inlĂ€gget Överraskad
    928 visningar
  • Maria

    har recenserat en produkt
    InlÀgget skapades 3 Är
    Betyg: 3 av 5
    Verifierad köpare

    Helt ok

    Gick över till den hÀr efter att ha anvÀnt xlash i ett Är. Den hÄller inte riktigt mÄttet med xlash dÄ mina fransar verkar mer ömtÄliga Àn innan. Men den hjÀlper nÄgot i alla fall. NÄgot som drar ner betyget Àr appliceringsborsten, efter bara nÄgra anvÀndningar blev borsten alldeles spretig och hur jag Àn gör sÄ gÄr den inte att fÄ rak igen. SÄ appliceringen blir svÄr tyvÀrr. #tÀvling
    1 produkt i inlÀgget Helt ok
    4210 visningar
  • Maria

    har recenserat en produkt
    InlÀgget skapades 3 Är
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    BĂ€st!

    LÀtt den bÀsta produkten jag har! Har slutat helt med foundation efter att jag börjat med den hÀr. Jag har yttorr hud som Àr rÀtt kÀnslig och min hud mÄr sÄ bra av den hÀr. Den kÀnns Äterfuktande och vÄrdande. För en mer vardaglig look rÀcker ett tunnt lager och ska man göra sig lite extra frÀsch kan man lÀtt lÀgga ett tjockare lager. Den sÀtter sig fint och smÀlter in ganska bra med hudtonen efter en stund samtidigt som den ger bra tÀckning. Ett plus för spf! #tÀvling
    1 produkt i inlÀgget BÀst!
    3337 visningar
  • Maria

    har recenserat en produkt
    InlÀgget skapades 3 Är
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    Superfin!

    JÀttebra blush för pengarna. Fin fÀrg, lagom pigmenterad och lÀttarbetad. #tÀvling
    1 produkt i inlÀgget Superfin!
    4222 visningar