melindazettergren
melindazettergren
har recenserat en produktInlägget skapades 4 dagarBetyg: 5 av 5Verifierad köpareVårdande och tynger inte ner håret
Mjukgör och återfuktar mina väldigt slitna toppar som borde klippas. Återfuktar hela håret utan att de känns tungt eller fettigt1 produkt i inlägget Vårdande och tynger inte ner håret83 visningarmelindazettergren
har recenserat en produktInlägget skapades 4 dagarBetyg: 5 av 5Verifierad köpareBra rengörande och återfuktande
Perfekt för naturligt och oskadat hår. Känner att topparna behöver klippas men resten av håret älskar schampot och känns lätt och fräscht! Luktar fantastiskt.1 produkt i inlägget Bra rengörande och återfuktande72 visningarmelindazettergren
har recenserat en produktInlägget skapades 3 veckorBetyg: 3 av 5Oljig
Kändes som en hårolja, har man tunna hårstrån ser det lätt fettigt ut.1 produkt i inlägget Oljig702 visningarmelindazettergren
har recenserat en produktInlägget skapades 2 årBetyg: 4 av 5Bra schampoo och balsam
Älskar alla serier av Maria nila, håret känns bra men upplever att mitt naturligt blonda hår blir väldigt guldigt av alla nilas serier vilket är tråkigt. Kan de vara colour guard complexet?1 produkt i inlägget Bra schampoo och balsam2149 visningarmelindazettergren
har recenserat en produktInlägget skapades 4 årBetyg: 1 av 5Herregud va dåligt
Köpte de här för jag älskar Maria nila men oj vilken flopp. Går inte ens att borsta ut håret och de känns som jag använt 1 kg av den starkaste hårsprayen som finns. Gör nästan ont i hårbotten. Köp hellre bastite 😅1 produkt i inlägget Herregud va dåligt4086 visningar- Användarens roll: Kundtjänst på Lyko.Kommentaren lades 4 årHej Melinda!❤ Så typiskt att den här inte levde upp till dina förväntningar.🤍 Jag själv använder just nu Indy Beautys torrschampo och tycker det funkar superbra.👇💕 lyko.com/sv/indy-beauty/indy-beauty-squalane-refreshing-dry-shampoo-200-ml Kanske kan det vara något för dig med?🤗 Tur att Batiste fungerar bättre för dig så du har något att falla tillbaka på!😍 Glad alla hjärtans dag!💝🥰