Mirjam

  • Mirjam

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 2 dagar
    Betyg: 3 av 5
    Verifierad köpare

    Mam får det man betalar för

    Bra pris, snygg nog, inte den mest bekväma jag använt. Kommer hela tiden åt hud med den av någon anledning, inte varit så med någon jag använt tidigare. Gör lite ont när det råkar nypa till, men fransarna får i alla fall effekt.
    1 produkt i inlägget Mam får det man betalar för
    41 visningar
  • Mirjam

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 2 dagar
    Betyg: 3 av 5
    Verifierad köpare

    Skön känsla men ger finnar

    Första gången jag använde krämen tyckte jag den kändes så skön på huden, men efter ett par dagar upptäckte jag att jag fått finnar på ställen jag inte haft finnar på sedan tonåren! Kommer använda klart den, men passade inte min hud så köper den inte igen. Är annars väldigt förtjust i Exuviance som märke :)
    1 produkt i inlägget Skön känsla men ger finnar
    25 visningar
  • Mirjam

    har laddat upp en ny omslagsbild
    Inlägget skapades 2 veckor
    1 visningar
  • Mirjam

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 3 månader
    Betyg: 3 av 5

    Helt okej, men lite dyr.

    Själva produkten i sig känns lyxig, med sin guldiga behållare och unika form. Även borsten är unik, lite twist i den så att säga, vilket gör att man får tänka annorlunda när man applicerar mascaran. Resultatet tycker jag dock inte står ut nämnvärt från många andra liknande produkter i lägre prisklasser. Ja, man får fyllnad, ser en skillnad i färg och längd, men jag behövde applicera mer än ett lager för det resultat jag fick på bild. Jämfört med en del andra mascaror jag provat så är det ingen wow-effekt. Den är helt okej, skulle kunna bli en vardagsfavorit, men med tanke på priset så håller jag mig nog hellre till andra alternativ. Jag deltar i en testpanel och har fått en fri testprodukt.
    1 produkt i inlägget Helt okej, men lite dyr.
    93 visningar