Charlotta

  • Charlotta

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 2 veckor
    Betyg: 5 av 5

    Loves it

    Jag har provat allt för mitt trista 50+ hår...söker näring, söker volym till håret som ju blivit tunnare med åren. Tog med resesize till Kreta och testade ihop med conditioner i samma serie och mitt hår har aldrig sett eller känts bättre. Nu köpte jag full size! Jippi!!!
    1 produkt i inlägget Loves it
    578 visningar
  • Charlotta

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 1 månad
    Betyg: 5 av 5

    Loves IT

    Jag har använt andra tonics under en period....inte märkt ngn skillnad alls. Häromdagen började med denna igen morgon och kväll och såg GLOWET direkt!!! No joke!!! Lämnar aldrig den här favoriten igen. Hyn har sån lyster nu.
    1 produkt i inlägget Loves IT
    166 visningar
  • Charlotta

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 5 månader
    Betyg: 4 av 5
    Verifierad köpare

    Helt OK

    Precis börjat använda, känns sköna under ögat men de glider väldigt mycket på mig.. :)
    1 produkt i inlägget Helt OK
    1037 visningar
  • Charlotta

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 7 månader
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    Bäst!

    Finns inget som slår ett bad med det här saltet. Jag blir så lugn och avslappnad och sover bättre! Kör ngn gång i veckan och det är dunder!
    1 produkt i inlägget Bäst!
    269 visningar
  • Charlotta

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 7 månader
    Betyg: 5 av 5

    NÖJD

    Bara använt den 2 ggr, kör in efter tvätt, innan föning och gjort underverk för mitt tunna hår. Hoppas det håller i sig, så att säga
    1 produkt i inlägget NÖJD
    241 visningar
  • Charlotta

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 3 år
    Betyg: 5 av 5

    Bäst

    Mitt hår älskar den här. Kan inte ha annat torrschampo. Lite för dyr egentligen men rätt dryg
    1 produkt i inlägget Bäst
    1120 visningar
  • Charlotta

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 3 år
    Betyg: 4 av 5

    Funkar fint

    Inte använt andra oljor på min hud så mycket så har inte så mycket att jämföra med men jag tycker den är skön på huden. Kör i ansiktet och halsen på kvällen, utblandat med min ansikskräm...ibland kör jag dagtid också om jag känner mig lite extra torr.. Bra pris!
    1 produkt i inlägget Funkar fint
    1792 visningar
    • Kommentaren lades 3 år
      Vad gör den här oljan med håret och halsen
  • Charlotta

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 4 år
    Betyg: 4 av 5
    Verifierad köpare

    Klart godkänd

    Inte använt så många ögonkrämer tidigare men måste säga att denna verkligen fungerar. Jag får piggare ögon, det mörka under ögonen blir mindre, den funkar superbra som bas innan concealer - som håller hela dan. mycket bättre smink-resultat med denna kräm. NÖJD. Har inte så mycket rynkor så det kan jag inte svara på, om den hjälper mot just det
    1 produkt i inlägget Klart godkänd
    3886 visningar