Amanda
Amanda
har recenserat en produktInlägget skapades 5 dagarBetyg: 2 av 5Verifierad köpareVäldigt dålig hållbarhet
Köpte denna när den var nedsatt på kampanj. Måste ha varit gamla flaskor eller liknande? Doftar gott men har ingen hållbarhet alls varken på kläder eller hud, borta efter någon halvtimme. Stämmer inte överens med övriga recensioner här gällande just hållbarheten. Tyvärr inte alls vad jag förväntade mig av en eau de parfum.1 produkt i inlägget Väldigt dålig hållbarhet39 visningar- Kommentaren lades 5 dagarHej Anna, tack för svar. Jag har koll på hur parfymer fungerar och hur man ökar hållbarheten. Men just den flaskan jag har fått av denna parfym har som sagt extremt dålig hållbarhet. Har testat både på hud med lotion under, på kläderna samt bett en kompis att testa och doften försvann lika snabbt för henne.