Nermina

  • Nermina

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 16 timmar
    Betyg: 1 av 5
    Verifierad köpare

    Varför skickar ni fel??

    Men snälla varför fick ingen ögonserumet som det står i beskrivningen? Fick också fel !!! Och jag beställde denna lovables just för ögonserumet. Skärp er!!!😡
    1 produkt i inlägget Varför skickar ni fel??
    349 visningar
    • Kommentaren lades 16 timmar
      Lyko verkar inte bry sig om detta, för det finns så många klagomål om det och ingen har tagit ställning, förklarat eller bett om ursäkt, inget alls. Det är bäst att låtsas som att problemet inte finns, till slut glömmer alla det 🥰 Ett nytt Lovables kommer och då kan man bli exalterad. Kundservice handlar också om att lösa svåra och obehagliga frågor, inte bara om att ta emot beröm för fantastiska produkter ;))
      3 gillar
  • Inlägget skapades 1 månad

    Liknande?

    Hej kan ni tipsa om en liknande produkt men som inte behövs aktiveras genom föning? Då jag inte fönar håret utan låter det lufttorka.
    1 produkt i inlägget Liknande?
    222 visningar
  • Inlägget skapades 1 månad

    :(

    Hej! Vilken läppenna motsvarar denn färg? Detta var min favorit
    1 produkt i inlägget :(
    33 visningar
  • Nermina

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 6 månader
    Betyg: 5 av 5

    Wow!

    Tyvkte att denna boxen var grym! Lite dyr men värd det :) ska bli kul att få hem den!
    1 produkt i inlägget Wow!
    2783 visningar
  • Nermina

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 9 månader
    Betyg: 5 av 5

    SÅ BRA KÖSYSTEM!

    Jättenöjd att ni gjorde på detta vis med kösystemet ! Bra jobbat Lyko! vilken fantastisk kalender! Längtar att få hem den :)
    1 produkt i inlägget SÅ BRA KÖSYSTEM!
    16745 visningar
    • Kommentaren lades 5 månader
      Jag blev skitbesviken på detta med kösystemet. Det stod du har 10min på dig att slutföra köpet. När jag var i kassan så stod det logga in för att registrera dit köp eller liknande. Loggade in och kastades ut och det jag hade i kundkorgen var borta😞
  • Inlägget skapades 11 månader

    Hej!

    Hej! För att få bäst resultat , ska jag använda ett serum under eller låta bli?
    1 produkt i inlägget Hej!
    2914 visningar
    • Kommentaren lades 11 månader
      Tack så jättemycket för svaret!!!
      1 gillar
  • Nermina

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 11 månader
    Betyg: 1 av 5
    Verifierad köpare

    Usch!!

    Hur kan folk köpa denna? Den luktar vidrigt!!! Mådde illa av den.
    1 produkt i inlägget Usch!!
    2586 visningar
    • Användarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 11 månader
      Tack för din fråga! 🤍 Denna mist i första hand framtagen för att användas i ansiktet, men det går absolut bra att använda den på kroppen också om du önskar 🥰👌
      3 gillar
  • Inlägget skapades 1 år

    Socker?

    Hej! Hur ska man veta om dessa innehåller mycket socker? Kan ju inte vara bra att äta en ” godisbit” om dagen?
    1 produkt i inlägget Socker?
    1747 visningar
    • Användarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 8 månader
      Hejsan Zarifa! 👋 Här kommer ingridienslistan: Glukosesirup, Sukker/Socker, Dextrose, Geleringsmiddel/Geleringsmedel (Pektin), Surhedsregulerende middel/Surhetsreglerande medel (Citronsyre), Cholin (Cholinbitartrat), Gulerod/Morotkoncentrat, Solbær/Svarta Vinbärkoncentrat, Vit. C (L-Ascorbinsyre), Naturlig Aroma/Aromämnen (Hindbær/Hallon), Vit. E (DL-Alpha-Tocopherylacetat), Overfladebehandlingsmiddel/Ytbehandlingsmedel Vegetabilsk Olie (Kokosnød, Raps), Biotin (D-Biotin), Sødestof Steviolglycosid, Zink (Zink Citrat), Vit. B6 (Pyridoxinhydrochlorid), Overfladebehandlingsmiddel/Ytbehandlingsmedel (Carnauba Voks), Vit. A (Retinylpalmitat), Jod (Kaliumjodid), Natriumselenat, Inositol, Vit. D (Cholecalciferol), Vit. B12 (Cyanocobalamin) ✨🥰
  • Inlägget skapades 1 år

    Acne?

    Hej! Kan man använda denna om man har lätt att få acne?:)
    1 produkt i inlägget Acne?
    2584 visningar
    • Kommentaren lades 1 år
      Skulle absolut rekommendera denna bronzer, väldigt snälla ingredienser
      3 gillar
  • Nermina

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 1 år
    Betyg: 1 av 5

    Så dåligt

    Man börjar ju undra om ni typ enbart har typ 10 i lager för att skapa köphets. Varför gör ni inte fler boxar om ni vet att efterfrågan är hög? Konstigt att man inte kan få tag på en när man sitter där samma minut som den släpps. Besviken!:(
    1 produkt i inlägget Så dåligt
    1145 visningar
    • Kommentaren lades 1 år
      Och det fungerar! Jag har inte kunnat köpa dessa, trots punktlighet, och nu kollar jag webbplatsen varje dag för att se när en ny box kommer online. Köppresset är hemskt och det är aldrig säkert om man får en. Värre än mitt nikotinsug.