Oona

  • Inlägget skapades 2 månader

    Kladdig?

    Hej! Lämnar denna produkt huden kladdig eller torkar den bra? 😊
    1 produkt i inlägget Kladdig?
    119 visningar
    • Användarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 2 månader
      Hej Oona! 👋 Bra fråga! Det kan variera lite från person till person, men generellt absorberas det fint av huden och lämnar ingen klibbig känsla. Istället känns huden återfuktad ✨ Ta hand om dig! 💛
      1 gillar
  • Oona

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 2 månader
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    Återfuktning 5/5

    Verkligen bra återfuktare! Under vintermånaderna blev min hud väldigt torr och denna räddade verkligen huden från att torka ut. Jag har torr, känslig och aknebenägen hud, och denna har passat bra, men eftersom den innehåller doft, svider den i ögonen om jag applicerar den på ögonlocken. På huden svider den annars inte.
    1 produkt i inlägget Återfuktning 5/5
    429 visningar
  • Oona

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 2 månader
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    Bra skummande rengöring

    Jag har torr, känslig och aknebenägen hud. Den här rengöringen har passat mig bra! Lämnar en härlig lyster i ansiktet. Jag använder den som andra steget i dubbelrengöring. En liten mängd räcker, så den är verkligen dryg! ☺️
    1 produkt i inlägget Bra skummande rengöring
    197 visningar
  • Oona

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 1 år
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    Bra solskydd för ansiktet

    Det är ett bra solskydd för ansiktet. Passar min aknebenägna hud, sticker eller bränner inte och passar också för huden runt ögonen! Den enda nackdelen är att den är väldigt flytande, men den sprider sig fint, lämnar ingen vit film eller fet känsla på ansiktet! Fungerar också bra under smink hela dagen! Den luktar inte solskydd utan har en trevlig mild frisk doft.
    1 produkt i inlägget Bra solskydd för ansiktet
    252 visningar
  • Oona

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 1 år
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    Härlig glöd

    Underbar känsla av ansiktsvatten. Fuktar och är lite tjockare än jag trodde, men det är bara ett plus! En lätt serumliknande konsistens. Passar min känsliga, torra aknebenägna hud. Ger en fin glöd!
    1 produkt i inlägget Härlig glöd
    1555 visningar
  • Oona

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 1 år
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    Bra 2:a rengöring

    Bra rengöring för det andra steget i dubbelrengöring. Skonsam och passar min känsliga, torra aknehud!
    1 produkt i inlägget Bra 2:a rengöring
    3048 visningar
  • Oona

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 1 år
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    Super oljerengöring

    Verkligen bra oljerengöring! Skonsam, återfuktande, rengör vattenfast smink bra och irriterar inte min känsliga aknebenägna hud! Emulgerar bra med vatten!
    1 produkt i inlägget Super oljerengöring
    1030 visningar