Sandra Elisabeth
- InlÀgget skapades 1 Är
Hur hundan ska man hinna ???
Kan ni inte bestĂ€lla in sĂ„ alla hinner köpa? Folk Ă€r ju som galningar đ„ș vill gĂ€rna köpa /testa med. Man som sagt hinner inte alls reagera innan dom igen Ă€r borta.1 produkt i inlĂ€gget Hur hundan ska man hinna ???3679 visningar- Kommentaren lades 1 Ă„rTack snĂ€lla Josefine DĂ„ ska jag ligga pĂ„ direkt snabbt â€ïžđ
- InlÀgget skapades 1 Är
Hej
NĂ€r fĂ„r ni dessa igen.??? Det dröjer lĂ€nge1 produkt i inlĂ€gget Hej3057 visningar- AnvĂ€ndarens roll: KundtjĂ€nst pĂ„ Lyko.Kommentaren lades 1 Ă„rHej dĂ€r Sandra Elisabeth! đđ Just nu har vi inget exakt datum för nĂ€r denna favorit kommer tillbaka i lager, men vi hĂ„ller tummarna för att det inte dröjer alltför lĂ€nge! đđ€đŒ Under tiden kan du enkelt klicka pĂ„ "BEVAKA" sĂ„ skickar vi ett mejl till dig sĂ„ fort den Ă€r tillbaka och redo att bestĂ€llas. đâš Ta hand om dig och hoppas att du snart fĂ„r lĂ€gga vantarna pĂ„ den âŁ2 gillar