saaana
saaana
har recenserat en produktInlägget skapades 2 veckorBetyg: 3 av 5Inte för mig
Ett trevligt och återfuktande solskydd för känslig hud. För mig blir ansiktet i alla fall väldigt blankt och oljan passar inte riktigt under smink. Sminket glider av vid minsta beröring och/eller klumpar sig konstigt.1 produkt i inlägget Inte för mig777 visningarsaaana
har recenserat en produktInlägget skapades 3 månaderBetyg: 4 av 5Verifierad köpareparfymerad
Det känns bra.. jag hoppades att det inte skulle finnas några dofter, min hud gillar det inte riktigt😕1 produkt i inlägget parfymerad499 visningar