saaana

  • saaana

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 2 veckor
    Betyg: 3 av 5

    Inte för mig

    Ett trevligt och återfuktande solskydd för känslig hud. För mig blir ansiktet i alla fall väldigt blankt och oljan passar inte riktigt under smink. Sminket glider av vid minsta beröring och/eller klumpar sig konstigt.
    1 produkt i inlägget Inte för mig
    777 visningar
  • saaana

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 3 månader
    Betyg: 4 av 5
    Verifierad köpare

    parfymerad

    Det känns bra.. jag hoppades att det inte skulle finnas några dofter, min hud gillar det inte riktigt😕
    1 produkt i inlägget parfymerad
    499 visningar