Sarah
Sarah
har recenserat en produktInlägget skapades 2 veckorBetyg: 5 av 5Otroligt !
Jag trodde inte det var möjligt. Testade först utan att läsa anvisningarna så först funkade det inte tills jag läste att man skulle massera in det i 15-20sek. Då funkade det toppen! Jag hade kletat in polisongerna i vax så de stod rakt ut. När jag sedan tog moussen så var det som jag aldrig haft i vax. Den här kommer bli en favorit efter en utekväll ! Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson – testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.1 produkt i inlägget Otroligt !141 visningarSarah
har recenserat en produktInlägget skapades 2 veckorBetyg: 5 av 5Älskar denna!
Denna produkt är min nya favorit! Denna kommer jag använda dagligen. Irriterade inte hårbotten, höll volymen hela dagen och lätt att applicera. Aldrig gått så fort att fixa håret som nu än att krångla med hårsprej som jag alltid råkar göra stela områden på. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson – testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.1 produkt i inlägget Älskar denna!73 visningarSarah
har recenserat en produktInlägget skapades 2 veckorBetyg: 4 av 5Bra och smidig produkt
Funkade toppen. Produkten höll måttet och har en smidig förpackning. Testade att ställa ut min polisonger. Det tyngde inte ner dom. Höll måttet Luktade även jätte gott. Vsr lite kladdigt men finns nog bättre sätt än att använda fingrarna. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson – testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.1 produkt i inlägget Bra och smidig produkt17 visningarSarah
har recenserat en produktInlägget skapades 2 veckorBetyg: 3 av 5Ville inte göra som jag ville
Tyvärr så ville inte den samarbeta med mig och fick inte till det. Ville få en browlift look men har nog för envisa strån. Jag kanske gjorde fel men känslan av fett var det enda jag kunde åstadkomma. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson – testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson – testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.1 produkt i inlägget Ville inte göra som jag ville94 visningarSarah
har recenserat en produktInlägget skapades 2 veckorBetyg: 4 av 5Helt okej. Luktar gott
Jag testade inte styrkan men hållbarheten var toppen. Den luktade jätte gott. Gjorde sitt jobb att hålla håret på plats utan att håret kändes som svinto och blev stelt som det kan bli. Sällan jag använder hårspray. Höll formen hela dagen. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson – testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.1 produkt i inlägget Helt okej. Luktar gott71 visningarSarah
har recenserat en produktInlägget skapades 2 veckorBetyg: 3 av 5Lite besviken men ändå nöjd
Jag har fått testa denna hårfärg i samarbete med smartson. Jag hade hoppats på lite mer intensiv färg. Tyvärr så blev färgen som när jag färgade typ vinrött och sen färgen börjat gått ur. Jag kletade i håret och använde den i 30 min. Möjligen om jag färgar om håret igen så kan det bli bättre och enligt mina förväntningar/förhoppning. Men färgen var lätt att arbeta med. Nästa gång kommer jag använda pensel men så kul att få testa och "kleta". Fastnade inte så mycket på huden heller och håret kändes härligt efteråt. Jag kommer definitivt fortsätta testa mig fram till en önskad nyans. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson – testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.1 produkt i inlägget Lite besviken men ändå nöjd100 visningarSarah
har recenserat en produktInlägget skapades 2 månaderBetyg: 3 av 5Gillade känslan
Jag har testat Redken Acidic Grow Full System Serum Jag gillade känslan jag fick i håret men upplevde det blev så mycket produkt i håret men både serie och treatment att det blev stelt vid hårbotten. Men jag tänker att om man stylar håret efter försvinner nog den känslan. Kan hjälpa kanske med en hårblås. Jag testade aldrig det då jag oftast inte har tiden. Mitt hår är även väldigt torrt så upplevde jag fick komplettera med olja och mer fukt. Jag upplevde inte wow sensation med serien men helt ok. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.1 produkt i inlägget Gillade känslan336 visningarSarah
har recenserat en produktInlägget skapades 2 månaderBetyg: 3 av 5Helt ok
Jag har testat Redken Acidic Grow Full System Treatment Jag gillade produkten men upplevde att man blev stel som när man använda typ hårmousse. Fick massera och borsta ur för att få bort den känslan. I övrigt så gillade den. Fick volym och var okej produkt. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.1 produkt i inlägget Helt ok240 visningarSarah
har recenserat en produktInlägget skapades 2 månaderBetyg: 3 av 5Helt okej balsam
Jag har testat Redken Acidic Grow Full System balsam Ett balsam som är helt okej. Det gav volym och luktade gott, håret kändes fräscht och skulle säga att det är mer åt herrdoft än mot dam men skulle nog funka som unisex. Håret blev mindre torrt än innan men mitt hår behöver tyvärr mer fukt. Mitt hår är väldigt torrt och upplevde inte att produkten hjälpte helt utan fick komplettera med hårolja. Men överlag helt ok balsam:)1 produkt i inlägget Helt okej balsam85 visningarSarah
har recenserat en produktInlägget skapades 2 månaderBetyg: 3 av 5Helt okej
Jag har testat Redken Acidic Grow Full System Shampoo Ett schampo som är helt okej. Det gav volym och luktade gott, håret kändes fräscht och skulle säga att det är mer åt herrdoft än mot dam men skulle nog funka som unisex. Mitt hår är däremot väldigt torrt och upplevde inte att produkten hjälpte utan fick komplettera med hårolja. Men överlag helt ok schampoo:)1 produkt i inlägget Helt okej566 visningar