Signe

  • Signe

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 2 veckor
    Betyg: 1 av 5

    Denna spf gör mig irriterad

    Denna färgar kläder gula och börjar smula efter endast 1 timme. Har dock inte bränt mig efter en hel dag i solen så den verkar ju göra sitt jobb även fast det känns som den smular bort under dagen. Vet inte om detta är något som endast gäller deras ”gel-cream”, har dock upplevt samma problem med ”Sensitive protect, sensitive skin sun cream 50+” som marknadsförs för att vara en SPF för ansiktet.
    1 produkt i inlägget Denna spf gör mig irriterad
    165 visningar
    • Användarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 2 veckor
      Hejsan Signe! 👋 Tack för att du delar med dig av din upplevelse. Vad synd att produkten smular och lämnar gula märken på kläderna, särskilt när du även upplevt liknande problem med en annan variant från serien ❤️ Vad skönt att höra att solskyddet verkar ge det skydd du förväntar dig i solen. För att minska risken för smulning kan det ibland hjälpa att låta hudvård och SPF sjunka in ordentligt mellan lagren samt applicera solskyddet i ett jämnt, tunt lager ☀️ Vi uppskattar verkligen att du tog dig tid att lämna en recension 💛
  • Signe

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 2 veckor
    Betyg: 2 av 5

    Inte en banger

    Håller med tidigare recension, efter ett någon timme eller två så märker man hur denna smular. Den får dock plus för att den var väldigt snäll mot min hud och inte förstör sminket man lägger ovanpå. Den färgar dock av sig på kragarna till kläder också så har en hel del kläder som blivit missfärgade av denna.
    1 produkt i inlägget Inte en banger
    37 visningar
    • Användarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 2 veckor
      Hej Signe! 😊 Tack för att du delar med dig av din upplevelse, även om det inte riktigt blev en fullpoängare den här gången 💛 Vad roligt att höra att produkten ändå kändes skonsam mot din hud och fungerade bra tillsammans med ditt smink. Det är såklart frustrerande när solskyddet lämnar märken på kläder. För att minska risken för missfärgningar rekommenderar vi att låta produkten sjunka in i huden ordentligt innan den kommer i kontakt med textilier. Det kan också vara bra att undvika direkt kontakt med ljusa plagg tills solskyddet har torkat in helt. Håller tummarna att du har en favorit som du gillar bättre som du kan falla tillbaka på 🤗 Önskar dig en riktigt fin dag! 🌷
  • Signe

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 3 veckor
    Betyg: 2 av 5
    Verifierad köpare

    Kommer inte köpa igen

    Detta schampo passade inte mig alls tyvärr. Har tidigare provat HS-schampot från Hjärtligt och var supernöjd men var sugen på att bredda vyerna lite. Det första jag stör mig på är att det inte löddrar alls, det lägger sig som en kräm och går inte alls att sprida ut i varken hårbotten eller längder. Detta gör att man måste använda väldigt mycket för att känna att man kommit åt överallt. Det andra jag stör mig på är att även fast jag dubbelschamponerar så känns det som att mitt hår tyngs ner av produkten. Upplever nästan att det känns smutsigare/oljigare direkt efter användning i duschen, den känslan håller i sig när håret torkat också. Jag har rätt mycket hår men rätt tunna hårstrån, så att produkten lägger sig på håret gör att det ser platt och livlöst ut efter det torkat. Plus för god doft, rätt mjuk och len blommig doft skulle jag beskriva det som. Inte alls så skarp som andra kan vara, huvudvärksvänlig helt enkelt!
    1 produkt i inlägget Kommer inte köpa igen
    60 visningar
    • Användarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 3 veckor
      Hej Signe 😊 Tack snälla för att du delar din upplevelse. Vi uppskattar verkligen recensioner! Det är helt förståeligt att man ibland vill testa något nytt 😊 Jag känner igen det du beskriver med att vissa mer återfuktande produkter kan upplevas lite tunga, särskilt om man har finare och tunnare hårstrån. Då kan håret lätt kännas plattare och mindre luftigt. Synd att just detta inte riktigt blev en match för dig, men roligt att du ändå uppskattade den milda doften 💛 Det låter som att du har ett säkert kort att falla tillbaka på men om du känner att längderna behöver lite extra fukt kan ett lätt serum vara ett bra komplement – då räcker det med bara ett par droppar i längderna 😊 lyko.com/sv/hjartligt/hjartligt-antifriss-repair-fuktboost-50-ml Tack igen för din feedback 🤗🤍 Ha en fin dag 🌸
      1 gillar
  • Signe

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 1 år
    Betyg: 2 av 5

    Otroligt parfymerad

    Denna solkräm för ansiktet är riktigt bra när det kommer till att smälta in lätt i huden och passar bra under smink. MEN, den är otroligt parfymerad och luktar starkt alkohol i början. Lukten av solkrämen stannar kvar länge och för mig bidrar detta till huvudvärk. Jag är lite doftkänslig så är man som mig så rekommenderar jag inte denna. Tror också att min hud reagerar på att det är såpass mycket parfym för huden tenderar att få utbrott när jag använder denna.
    1 produkt i inlägget Otroligt parfymerad
    680 visningar
    • Användarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 1 år
      Hej Signe! 🤗 Tack snälla för din recension och för att du tagit dig tid att dela med dig 💗 Himla typiskt att doften var lite för stark för din smak. Det här med dofter är verkligen individuellt. Skulle du önska tips på andra solskydd så hjälper vi dig gärna, vi är bara ett mejl eller ett samtal bort 📧📞 Ha en riktigt fin dag! 🥰
      1 gillar
  • Signe

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 2 år
    Betyg: 3 av 5

    Helt okej produkt, men gör inte hela jobbet

    Försöker i nuläget att hitta en ny ansiktsrengöring/sminkborttagning som är anpassad för lite mer känslig hy, stötte på denna och gav den en chans. Jag skulle inte säga att jag ångrar köpet, men jag kommer nog inte köpa den på nytt. Jag upplever inte att den tar bort smink så effektivt som det beskrivs, man får tvätta ansiktet flera gånger och ta mer produkt på nytt för att få bort majoriteten. Men även efter detta så känns det som att det ligger kvar smink på huden, särskilt concealer, puder och highlighter som är lätta att se när de finns kvar. Jag upplever också även om jag inte har haft något smink på mig att produkten lämnar som en hinna på huden, som känns när man försöker tvätta med vatten. Så det känns inte riktigt som att man tvättat rent. Annars så ska den ha plus för att inte irritera min hud eller ge mig outbreak av finnar, den känns även rätt återfuktande och man känner sig inte sådär torr efter som man kan göra av andra rengöringar!
    1 produkt i inlägget Helt okej produkt, men gör inte hela jobbet
    119 visningar
  • Signe

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 2 år
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    Perfekt för mitt hår!

    Är väldigt imponerad av denna! Jag har blekt, blont hår, tunna hårstrån men ändå mycket hår. Mitt problem med krämprodukter brukar vara att de tynger ner håret och får det att se volymlöst och platt ut, men inte med denna. Jag tycker att krämen är lätt, sjunker bra in i håret, doftar gott och lagom mycket. Extra plus för att jag äntligen hittat en kräm som inte innehåller silikoner, sulfater eller parabener!! #LYKOREVIEW
    1 produkt i inlägget Perfekt för mitt hår!
    890 visningar
  • Inlägget skapades 2 år

    Silikoner?

    Undrar om denna produkt innehåller silikoner, om den gör det, är de vattenlösliga? :)
    1 produkt i inlägget Silikoner?
    741 visningar
    • Kommentaren lades 2 år
      Den här produkten innehåller inte silikoner
      1 gillar
  • Inlägget skapades 2 år

    Silikoner?

    Innehåller detta schampo och balsam silikoner? Om det skulle innehålla silikoner, är de vattenlösliga? :)
    1 produkt i inlägget Silikoner?
    128 visningar
    • Kommentaren lades 2 år
      Både schampot och balsamet innehåller icke vattenlösliga silikoner
      1 gillar
  • Signe

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 2 år
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    Riktigt nöjd!

    Doftar mycket citrus vid öppning av förpackningen men det är inget som håller i när man får pudret i håret. Kan ibland uppleva att man stinker av torrschampo när man använt andra i sprayform, men så är inte fallet med denna!🫶 Det kan ta några försök innan man lyckas få det se bra ut, rekommenderar att hälla ut pulvret i handflatorna för att sedan dra igenom håret och massera/stryka i produkten för bästa resultat. Det blir svårt om man bara vänder upp och ner på burken och låta pudret falla direkt i håret! #LYKOREVIEW
    1 produkt i inlägget Riktigt nöjd!
    1713 visningar
  • Signe

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 2 år
    Betyg: 3 av 5
    Verifierad köpare

    Helt okej nöjd!

    Köpte denna för att kunna sprida ut oljan som samlas i hårbotten ner till topparna av håret, det gör den ett hyfsat jobb med. Dock så är den svår att komma igenom allt hår i ett svep om man har mycket hår, man behöver dela upp håret för att komma runt överallt. #LYKOREVIEW
    1 produkt i inlägget Helt okej nöjd!
    1172 visningar