Sofia
Sofia
har recenserat en produktInlägget skapades 5 timmarBetyg: 3 av 5Verifierad testareÖnskade mer
Lumenes lip glow oil balm ska vara återfuktande och ge glans till läpparna, har fina ingredienser och flertalet nyanser. Flera av nyanserna har även spf 30 vilket är toppen och jag önskar att samtliga hade det!! Min upplevelse av produkten är att den är trevlig men jag får ingen wow-känsla tyvärr. Den känns bekväm på läpparna, doftar gott av vanilj och klibbar inte. Men den varar inte heller, inte för att det är något som Lumene påstått att den ska göra men känns som man behöver återapplicera var femte minut och då känns produkten plötsligt inte helt värd det. Kanske om det varit spf i alla nyanser, då hade jag mer än gärna återapplicerat ofta men i nuläget finns det andra produkter jag sträcker mig efter mer. #lykoinflutester #lumene1 produkt i inlägget Önskade mer45 visningarSofia
har recenserat en produktInlägget skapades 5 timmarBetyg: 5 av 5Verifierad testareÄlskar för oss med riktigt ljus hy!
Jag har provat Lumenes Multi-Stick i Bronzer nyansen light Brown och herregud vilken magisk formula!! Den bara smälter på huden och är så lätt att arbeta med, oavsett om man först arbetar in den i borsten eller lägger direkt på huden (visar båda sätten i videon). Även så fin att använda på ögonlocken! Light Brown fungerar jättebra på en blek hud som min, den blir inte för grå eller för orange som Bronzer lätt blir på en ljusare hud. Älskar att den är parfymfri. Det här är lätt en 10/10 poäng för mig 🤩 #lykoinflutester #lumene1 produkt i inlägget Älskar för oss med riktigt ljus hy!51 visningar- Användarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 58 minuterJag älskar också den. Blir så bra ❤️
Sofia
har recenserat en produktInlägget skapades 5 timmarBetyg: 4 av 5Verifierad testareFin och matt bas
Lumenes Blur Even Cover foundation utges vara en lystergivande matt foundation med hudvårdande ingredienser som håller hela dagen, hela 16 timmar utlovas! Produkten ska ge en hög täckning medan den fortfarande känns lätt på huden. Jag har provat nyansen 0 vilket är den ljusaste av dem. Vanligen hamnar jag bland de ljusaste färgerna men ibland är även dessa för mörka för mig, men inte denna! Den var ljus nog och en sann neutral underton. Min hud är en kombination mellan torr och normal så vanligen brukar jag dras till mer glowiga foundations eller lättare skin tints för att inte dölja mina fräknar, speciellt sommartid. Gällande den lystergivande matta finishen kan jag inte annat än att hålla med. Det känns spontant som att lyster och matt är två motpoler men på något vis lyckas denna foundation vara just båda samtidigt. På grund av att den är matt upplever jag att den fastnar lite i torra fläckar och jag tror inte den skulle fungera höst eller vinter för min hud men sommartid går det utmärkt. Har inte provat i 16h men håller sig absolut fin hela dagen! På videon har jag lagt ett tunnare lager för att få lättare täckning men går utmärkt att bygga upp för högre täckning. Rekommenderar varmt för normal till oljiga i hudtyp 👏🏻 #lykoinflutester #lumene1 produkt i inlägget Fin och matt bas31 visningarSofia
har recenserat en produktInlägget skapades 6 månaderBetyg: 4 av 5Verifierad testareStabilt alternativ för mascara
Under en tid har jag fått prova Rimmels Wonder’Bonds Lash Filler + Hyaloronic mascara i 001 Black. Mascaran utges för att vara ordentligt svart, vilket jag håller med om. Att den även ska vara vårdande för fransarna är ett stort plus. Borsten är flexibel och stråna är inte för hårda men fasta nog att fånga in och forma fransarna. Jag brukar ha besvär med att alla mascaror smudgar sig runt mina ögon under dagens gång på grund av hur mina ögon är formade, men det har faktiskt inte denna gjort! Har provat att både sätta concealer med puder och att inte sätta concealern alls, inga problem alls med smugde! Dock står det i mascarans beskrivning att den inte ger klumpar, vilket jag inte helt håller med om. Det är ganska lätt att det blir klumpigt och jag har inte kunnat lägga ett andra lager mascara för då blir det inte bra. Men det kanske är en sådan mascara som blir bättre när det torkat till lite, men oavsett så får man vara lite lätt på handen. Slutsats! Volym? Check! Snäll mot fransarna? Check! Håller sig fin hela dagen utan smul eller smudge? Check! Klumpfri? Nja.. Värd att prova? Absolut! #rimmel #lykoinflutester1 produkt i inlägget Stabilt alternativ för mascara123 visningarSofia
har recenserat en produktInlägget skapades 7 månaderBetyg: 5 av 5Verifierad testareEn oväntad favorit
Jag har fått möjligheten att prova NYX the face glue primer som #lykoinflutester! Under några veckors tid har jag provat den här primern och utsatt den för långa dagar, ruggigt höstväder och småbarnskladd. Här kommer mina tankar! Fördelar: ▫️Ingen doft alls på produkten ▫️Ger ingen färg så passar alla ▫️Inte gett några finnar ▫️Ingen hudirritation (har annars ganska känslig hud) ▫️Smular sig inte Nackdelar: ▫️Har råkat skruva av hela locket några gånger när jag ska öppna förpackningen ▫️Lite ”barnslig” förpackning, kanske får några köpare att tänka om Jag gjorde ett litet wear test på 8h (se bilderna) där jag gick promenad i regn, fick många blöta pussar av min dotter, sov en stund, sprang runt i butiker och allmänt hemmafix. I slutet av dagen satt sminket fortfarande kvar fint och testet får fullt godkänt. Jag är SÅ imponerad av hur bra den här primern fungerar! Behöver inte ens sätta mitt stick blush och det håller ändå. Det jag lärt mig är att man ska inte överarbeta produkten när man lägger på den, utan smörj in ett jämnt lager och låt sitta några sekunder så den hinner torka ner lite. Det jag dock kan säga är att jag hade nog inte köpt primern om jag inte fått prova den, på grund av förpackningen då den känns mer riktad mot tonåringar. Hade jag fått drömma hade jag velat ha samma produkt i en annan förpackning! Sammanfattningsvis, våga köp denna även om förpackningen inte tilltalar dig! Den är fantastiskt bra 👏🏻 #nyxprofessionalmakeup1 produkt i inlägget En oväntad favorit201 visningarSofia
har recenserat en produktInlägget skapades 7 månaderBetyg: 5 av 5Verifierad testareFantastisk på alla sätt!!
Jag har provat Redkens Acidic Bonding Concentrate Leave In Treatment under några veckors tid som en #lykoinflutester och här kommer mina åsikter! Lite kort om mitt hår för att förstå mitt utgångsläge för recensionen. Jag har tjockt och vågigt hår som tidigare varit blekt, topparna har fortfarande slingor kvar och kan lättare bli slitna än resten av håret. Tvättar mitt hår två gånger per vecka och brukar inte använda värmeverktyp mer än max 1-2 gånger per vecka. Förpackningen är stilren och enkel att använda, doften gillar jag personligen väldigt mycket! Den luktar fräscht och vuxet, inte överdrivet söt och doften hänger inte heller kvar som ett moln runt huvudet utan försvinner sakta efter en stund. Fördelar: ▫️Håret blir riktigt glansigt och fint ▫️innehåller värmeskydd upp till 230grader vilket innebär att man inte behöver lika många produkter ▫️Skyddar färgat hår ▫️Reparerar håret ▫️Dryg, behövs inte mycket produkt Nackdelar: ▫️Kan bli lite tung för ett tunt hår Sammanfattningsvis gillar jag verkligen produkten och resultatet jag fått! Mitt hår är mjukt, glansigt och känns välmående. Topparna som fortfarande är lite blekta känns bättre. Jag är imponerad av Redken för den här och har absolut inget att klaga på! Riktigt bra 🫶🏻 #redken1 produkt i inlägget Fantastisk på alla sätt!!Sofia
har laddat upp en ny profilbildInlägget skapades 7 månader9 visningarSofia
har recenserat en produktInlägget skapades 9 månaderBetyg: 4 av 5Verifierad testareUng och flörtig doft!
En söt och fruktig parfym där doften överensstämmer väl med dess rosa flaska! Jag upplever doften som ganska ung och jag vet att noten inte är listad men tycker mig känna en hel del jordgubbe i öppningen. Den lägger sig som en krämig vanilj efter en stund, man känner då även tonkabönan lite lätt som ger värme till vaniljen. På mig håller den hela dagen och man kan känna parfymen från ungefär en-två meters avstånd. Flaskan är klassiskt i glas och utseendet förknippas med Ralph Lauren, en ungdomligare förpackning med det rosa och enkla. Den ligger bra i handen och man får ett bra grepp runt flaskan. Har inga klagomål alls på automizern som ger en jämn spray med parfymen. Överlag en söt, ung doft som öppnar fruktigt och avslutar med en bas av vanilj. Parfymen är tyvärr lite för söt för min personliga smak men inget fel på kvaliteten, flaskan eller doftens hållbarheten! #lykoinflutester #ralphlauren1 produkt i inlägget Ung och flörtig doft!2085 visningarSofia
har laddat upp en ny profilbildInlägget skapades 1 år30 visningarSofia
har recenserat en produktInlägget skapades 1 årBetyg: 4 av 5Verifierad testareBra produkt men minus för förpackningen
Jag har fått prova La Roche-Posays solskydd Anthelios Hydrating lotion spf 50+ vilket är ett solskydd för kroppen men som även kan användas i ansiktet. #lykoinflutester #larocheposay Fördelar: ☀️ Krämig konsistens som sjunker in snabbt och lägger sig inte som en hinna utan känns knappt ☀️ Lätt att arbeta med ☀️ Går jättebra att ha i ansiktet och svider inte i ögonen (jag använder kontaktlinser och det har inte varit några bekymmer alls) ☀️ Lämnar ingen vit hinna ☀️ Parfymfri ☀️ Vatten- och svettresistent Nackdelar: 🌧️ Förpackningen är inte min personliga favorit tyvärr och då syftar jag på själva locket. Att bara en bit av locket öppnas fungerar inte, det blir kladdigt på en gång. Överlag ett väldigt bra solskydd som kan användas över hela kroppen, kanske något fetare i ansiktet och därför inte passar de oljigaste därute. Minus för förpackningen, men det är verkligen allt. Kom ihåg att återapplicera varannan timme och oftare efter bad 🌻1 produkt i inlägget Bra produkt men minus för förpackningen654 visningar