Sofie
- InlÀgget skapades 4 Är
NĂ€r kommer denna in igen?
Har ni nĂ„gon berĂ€knad dag?1 produkt i inlĂ€gget NĂ€r kommer denna in igen?3568 visningar- AnvĂ€ndarens roll: KundtjĂ€nst pĂ„ Lyko.Kommentaren lades 4 Ă„rHej Sofie! đ» Vi vĂ€ntar ivrigt pĂ„ att schampot skall dimpa ner hĂ€r pĂ„ lagret för att duon skall bli komplett. Ăn sĂ„ lĂ€nge har vi inga bekrĂ€ftade datum pĂ„ detta, dumt nog! đ Men under tiden gör du rĂ€tt i att lĂ€gga in en bevaka denna, dĂ„ fĂ„r du mejl för nĂ€r din favvis finns Ă„ter pĂ„ lager!đđ€žââïž Allt gott nu!
- InlÀgget skapades 4 Är
Schampo och balsam
Jag har bestĂ€llt bĂ„de denna och balsam i samma serie. Det stĂ„r pĂ„ bĂ„da produkterna att man ska lĂ„ta de "sitta i nĂ„gra minuter". Ska jag lĂ„ta bĂ„da sitta i eller rĂ€cker det med att jag lĂ€mnar en av dem i en stund? đ1 produkt i inlĂ€gget Schampo och balsam4277 visningar- Kommentaren lades 4 Ă„rHallĂ„ dĂ€r Sofie!đ„° Jag tĂ€nker att du inte behöver lĂ„ta schampot sitta i men att du kan lĂ„ta balsamet sitta i en stund!â Ha en superfin dag!đđ
- InlÀgget skapades 5 Är
.
Ăr denna pĂ„ ingĂ„ng?1 produkt i inlĂ€gget .3021 visningar- AnvĂ€ndarens roll: Tidigare anstĂ€lld.Kommentaren lades 5 Ă„rHola Sofie đ Glada Nyheter, den Ă€r pĂ„vĂ€g in till oss â Den bör vara inne pĂ„ vĂ„rt lager inom 2 veckor sĂ„ klicka i bevaka sĂ„ fĂ„r du ett mejl sĂ„ fort den gĂ„r att köpa igen đ„°
- InlÀgget skapades 5 Är
Rengöring
Rengör man denna precis som vanligt med schampo och balsam eller förstör man borstens egenskaper dÄ?1 produkt i inlÀgget Rengöring1241 visningar- Kommentaren lades 4 ÄrTack för svar! skönt att höra att man inte behöver ta hand om vattnet pÄ nÄgot speciellt sÀtt :)1 gillar
Sofie
har recenserat en produktInlÀgget skapades 6 ÄrBetyg: 5 av 5Verifierad köpareRiktigt bra!
Riktigt bra ögonbrynspuder, har precis det jag letat efter. Jag tycker inte om krÀmiga/pennor, dÄ jag upplever ett vÀldigt hÄrt och kantigt resultat. Denna produkt ger mjuka kanter och vÀldigt naturligt utseende. Passar nÄgon med mörkblont till mörkbrunt hÄr. Sitter hela dagen men ÀndÄ lÀtt att tvÀtta bort. Tycker ocksÄ om att produkten inte har synligt röda eller lila toner, utan en vÀldigt jordig brun. Uppskattar ett ögpnbrynspuder med bara en nyans, eftersom jag bara kommer anvÀnda mig av en. Behöver ta lite mer produkt Àn vad jag Àr vad vid frÄn tidigare produkter. Men denna kommer rÀcka lÀnge. Verkligen vÀrd sitt pris och overall supernöjd! #tÀvling1 produkt i inlÀgget Riktigt bra!Sofie
har recenserat en produktInlÀgget skapades 7 ÄrBetyg: 5 av 5Verifierad köpareDet bÀsta du kan anvÀnda
Riktigt, riktigt bra. Klarar mig inte utan detta topplacket. Torkar pÄ nolltid och riktigt gelliknande finish. Enkel att applicera. Kommer aldrig sluta anvÀnda denna! #tÀvling1 produkt i inlÀgget Det bÀsta du kan anvÀnda1417 visningarSofie
har recenserat en produktInlÀgget skapades 7 ÄrBetyg: 5 av 5Verifierad köpareKöp!
VÀldigt bra pincett, kommer Ä de allta tunnaste hÄrstrÄna och Àven de som knappt kommit upp lyckas den fÄ bort lÀtt och smidigt. Helt klart vÀrd priset! #tÀvling1 produkt i inlÀgget Köp!2316 visningar- InlÀgget skapades 8 Är
VĂ€ssa pennan
Hej, Ăr detta en ögonskugga som man vĂ€ssar eller som man "snurrar" upp? VĂ€nligen Sofie Figueira1 produkt i inlĂ€gget VĂ€ssa pennan929 visningar- AnvĂ€ndarens roll: Tidigare anstĂ€lld.Kommentaren lades 5 Ă„rHallĂ„ dĂ€r Nasrin! đ Vi har tre nyanser av denna i vĂ„rt sortiment đ€ Du kan se bredvid bilden att det finns tre cirklar i olika fĂ€rger, och klickar du pĂ„ dem fĂ„r du fram de olika nyanserna - en & en đđđ