Stina

  • Stina

    har recenserat en produkt
    InlÀgget skapades 1 Är
    Betyg: 4 av 5
    Verifierad köpare

    👍👍👍

    SÄ bra solskydd! LÀtt, som en ansiktcreme och lÀmnar ingen vit hinna och Äterfuktar+skyddar som det ska! Minus för liten förpackning..cuz I Need more!!
    1 produkt i inlĂ€gget 👍👍👍
    991 visningar
  • Stina

    har recenserat en produkt
    InlÀgget skapades 1 Är
    Betyg: 1 av 5
    Verifierad köpare

    Fin flaska endast

    En fin flaska och dÀrför jag köpte den! Dock InnehÄllet var enligt mig billigt och urvattnat. Ok doft. Kommer inte köpa fler gÄnger
    1 produkt i inlÀgget Fin flaska endast
    139 visningar
    • AnvĂ€ndarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 1 Ă„r
      Hej Stina! 😊 Tack för din recension ✹ Jag hĂ„ller verkligen med dig - supersnygg flaska! 👌 SĂ„ typiskt bara att innehĂ„llet inte riktigt blev en fullpoĂ€ngare. Jag hĂ„ller tummarna att du hittar en annan tvĂ„l som du gillar bĂ€ttre. Ha en riktigt fin och hĂ€rlig mĂ„ndag! đŸŒ·đŸŒž
  • Stina

    har recenserat en produkt
    InlÀgget skapades 1 Är
    Betyg: 2 av 5
    Verifierad köpare

    Fungerade inte för min hud

    TyvĂ€rr ingen höjdare! Har testat snigelkrĂ€m/seru m innan som Ă„terfuktat min hud sĂ„ bra men denna serum torkar ut min hud asmycket?! FĂ„tt finnar med vet inte om det Ă€r pga denna sĂ„ har behövt anvĂ€nda oljor för att fĂ„ bort torrheten iallafall. Ett plus för stor flaska✚ Tjing!
    1 produkt i inlÀgget Fungerade inte för min hud
    678 visningar
  • InlĂ€gget skapades 2 Ă„r

    Senaste bestÀllningen

    Besviken kund! BestÀllde denna fast almond milk sÄ fick jag som mejl" Det har tyvÀrr kommit till vÄr kÀnnedom att produkten innehÄller artiklar som inte hÄller kvalitetsstandard. DÀrför har vi beslutat att plocka bort den frÄn vÄr sajt. Detta innebÀr att vi mÄste ta bort den frÄn din order" Vet inte vad de innehÄller/vad de andra varorna innehÄller vill gÀrna ha svar varför ni inte ville skicka produkten :(
    18 visningar
  • InlĂ€gget skapades 2 Ă„r

    Senaste bestÀllningen

    Besviken kund! BestÀllde denna fast almond milk sÄ fick jag som mejl" Det har tyvÀrr kommit till vÄr kÀnnedom att produkten innehÄller artiklar som inte hÄller kvalitetsstandard. DÀrför har vi beslutat att plocka bort den frÄn vÄr sajt. Detta innebÀr att vi mÄste ta bort den frÄn din order" Vet inte vad de innehÄller/vad de andra varorna innehÄller vill gÀrna ha svar varför ni inte ville skicka produkten :(
    19 visningar
  • Stina

    har recenserat en produkt
    InlÀgget skapades 2 Är
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    Balsamet💖

    Ville ha shampot egentlign men klickade hem denna dĂ„ mitt hĂ„rbotten Ă€r KAOZ pĂ„ vintern (bĂ„de torr och fet) sĂ„ denna sĂ„g bra ut med prebiotika som ska hjĂ€lpa etc.. SÅ🌟BRA 🌟BALSAM! AnvĂ€nder den i hĂ„rbotten innan shamponering och kan sĂ€ga att mitt hĂ„r kĂ€nns inte bara mjukt och Ă„terfuktat utan jag fick bra volym med! Kommer definitivt bestĂ€lla igen
    1 produkt i inlĂ€gget Balsamet💖
    92 visningar
  • InlĂ€gget skapades 2 Ă„r
    Lyko Ă€r bĂ€st som vanligt!😍 efter en misslyckad leverans med förpackning som gĂ„tt sönder fick jag Ă€ntligen min hair mist⭐i originalstorlek dessutom💖
    867 visningar
  • InlĂ€gget skapades 2 Ă„r
    TyvĂ€rr hade hela flaskan Sol De janeiros hair mist öppnatsnĂ€r jag fick den..fick aldrig min hair mist😭 förpackningen Ă€r extremt dĂ„lig och öppnas lĂ€tt kĂ€nde pĂ„ den hur lĂ€tt den öppnas..en liten varning
    979 visningar
    • Kommentaren lades 2 Ă„r
      Nej va trÄkigt!
  • Stina

    har recenserat en produkt
    InlÀgget skapades 3 Är
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    5 av 5 jackpott

    MÄste sÀga att det Àr sÄ svÄrt att hitta en bra hÄrinpackning som bÄde Àr tjock till konsistensen och Äterfuktar MEN inte lÀmnar hÄret asflottigt efterÄt..look no further! Doften Àr lite stark men gillar det, har Àven lite kÀnsligt hÄrbotten men det var nemas problemas med denna hÄrmask!
    1 produkt i inlÀgget 5 av 5 jackpott
    381 visningar
  • Stina

    har recenserat en produkt
    InlÀgget skapades 3 Är
    Betyg: 4 av 5
    Verifierad köpare

    Stark doft/mjukgörande

    Doftar starkt av fikon/söt vitchoklad-doft pĂ„ det..Om man gillar det Ă€r det ett plus😊 Sen Ă€r den Ă„terfuktande men den har smĂ„ bitar av nĂ„got i sĂ„ det gĂ„r inte liksom att smörja direkt pĂ„ huden om du har kĂ€nslig hud..Annars bra produkt men köper inte igen pga priset
    1 produkt i inlÀgget Stark doft/mjukgörande
    174 visningar