Stina
Stina
har recenserat en produktInlägget skapades 4 dagarBetyg: 3 av 5Verifierad köpareBesviken
Öppningen är väldigt fräsch och fruktig, men tyvärr torkar denna till en vanilj som påminner om tusen andra parfymer. Inte dålig, men lite besviken.1 produkt i inlägget Besviken53 visningar