Stina

  • Stina

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 4 dagar
    Betyg: 3 av 5
    Verifierad köpare

    Besviken

    Öppningen är väldigt fräsch och fruktig, men tyvärr torkar denna till en vanilj som påminner om tusen andra parfymer. Inte dålig, men lite besviken.
    1 produkt i inlägget Besviken
    53 visningar