Stina

  • Stina

    har recenserat en produkt
    InlÀgget skapades 1 vecka
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    Red cabbage

    Sitter riktigt bra pÄ lÀpparna utan att smeta ut. LÀpparna kÀnns mjuka och nÀr jag sminkar av mig pÄ kvÀllen sÄ behövs Àven lÀppstiftet tvÀttas av. Fyller sÀllan pÄ under dagen och det sitter riktigt bra.
    1 produkt i inlÀgget Red cabbage
    187 visningar
  • InlĂ€gget skapades 1 vecka

    Red cabbage

    Jag brukar ha svĂ„rt för lĂ€ppstift för det kĂ€nns sĂ„ torrt pĂ„ lĂ€pparna. Men de hĂ„lls mjuka. Och Ă€lskar denna fĂ€rgen. Drar lite Ă„t rosa ocksĂ„. Sitter hela dan utan att smeta ut eller behöva byggas pĂ„ speciellt mycket alls. Har fyra olika nyanser men Red cabbage Ă€r helt klart min favorit💜
    1 produkt i inlÀgget Red cabbage
    7 visningar
  • InlĂ€gget skapades 3 mĂ„nader

    Oljebaserat smink

    Jag har vattenfast och oljebaserat smink. Fungerar detta balm med att fÄ bort allt ÀndÄ? SvÄrt att hitta bra rengöring
    1 produkt i inlÀgget Oljebaserat smink
    568 visningar
    • AnvĂ€ndarens roll: Farmaceut pĂ„ Lyko.Kommentaren lades 3 mĂ„nader
      Hej Stina😊 Jag förstĂ„r. Smuuti Skin Pear Cleansing Balm Ă€r en mild balm som löser upp bĂ„de vattenfast och oljebaserad makeup. Den gĂ„r att anvĂ€nda ensam eller som första steg i en dubbelrengöring för att verkligen fĂ„ bort allt 🌿💧 Hoppas svaret kan vara till hjĂ€lp!
      1 gillar
  • Stina

    har recenserat en produkt
    InlÀgget skapades 1 Är
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    Bra för svettiga ansikten

    Jag svettas mycket i ansiktet. Framförallt under sommarhalvÄret. Har testat olika setting sprays, Àven Urban Decay. Som inte funkade för mig. Tycker denna Àr fantastisk. Sprayen Àr superbra, det blir som en mist utan att det blir smÄ flÀckar. Har en god doft av citrus. Utan att det luktar för skarpt. Har haft sminket hela dagen och trots svett sitter sminket perfekt. Har lÄnga fransar men ingen tendens till att fÄ mascaraflÀckar under ögonbrynen. Och min ögonskugga har inte lagt sig i linjer heller. Sprayade lÀtt innan jag la sminket och sprayade efter jag sminkat klart. Detta Àr min nya favorit och kommer nog inte byta ut den!
    1 produkt i inlÀgget Bra för svettiga ansikten
    712 visningar
  • Stina

    har recenserat en produkt
    InlÀgget skapades 1 Är
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    Bra formula

    Tycker denna Ă€r jĂ€ttebra. Köpte den med mina Lyko points för ville prova nĂ„t nytt. Den luktar gott, men inget som hĂ„ller i sig nĂ€r den tagits upp av huden. Är som en lĂ€ttflytande gel sĂ„ jag dabbar pĂ„ den med hĂ€nderna. Tycker det Ă€r skönt att slippa anvĂ€nda pads och sĂ„nt. Huden blir vĂ€nligt mjuk och len av den. Är supernöjd.
    1 produkt i inlÀgget Bra formula
    257 visningar
  • Stina

    har recenserat en produkt
    InlÀgget skapades 3 Är
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    VĂ€lpigmenterad

    Jag tror Lealou Àr mitt nya favoritmÀrke nÀr det gÀller starka hÄrfÀrger! Jag Àlskar att det Àr i tubformat och att det Àr en tjock fÀrg. NÀstan som en pasta. Jag blandar ofta ut mina fÀrger med balsam, och tycker mÄnga av andra mÀrken jag provat har blivit för rinniga i konsistensen. Bilden Àr tagen runt 14 dagar efter första fÀrgningen. FÀrgen tvÀttas ur sparsamt. Och jag tycker att fÀrgen Àr skitfin fortfarande. Den Àr inte blek eller urvattnad i nyansen, tycker det ser nyfÀrgat ut fortfarande. Och jag gillar det! I hÄret finns en blandning av ice blue, space blue och earth green. Men mestadels space blue utspÀtt med balsam.
    1 produkt i inlÀgget VÀlpigmenterad
    1913 visningar
  • Stina

    har recenserat en produkt
    InlÀgget skapades 5 Är
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    Den bÀsta jag haft

    Denna Ă€r verkligen skitbra. Tycker den Ă€r lĂ€tt att mĂ„la med eftersom det Ă€r som en penna. Och sjĂ€lva tippen Ă€r tunn men Ă€ndĂ„ stabil. LĂ€tt att lĂ€gga en tunn eyeliner och lĂ€tt att fĂ„ till vingen. Och den Ă€r verkligen (!) Vattenfast. Hade den + vattenfast mascara nĂ€r min pojkvĂ€n gjorde slut. Trots MYCKET fulgrĂ„t satt sminket perfekt. Alltid nĂ„got liksom. Är lite bökig att tvĂ€tta bort pga vattenfast men sĂ„ enormt vĂ€rt det.
    1 produkt i inlÀgget Den bÀsta jag haft
    1810 visningar
  • Stina

    har recenserat en produkt
    InlÀgget skapades 5 Är
    Betyg: 1 av 5
    Verifierad köpare

    Besvikelse

    Var glad att jag hittade en bÄde billig och vegansk mascara. Men tyvÀrr vÀldigt dÄlig tycker jag. Noll volym. Bra svÀrta, dÀr den sÀtter sig. Jag har vitiligo och det Àr vÀldigt svÄrt att fÄ mascara tÀcka de vita fransarna. Funkar sÀkert bra som en vardagsmascara för de som redan har ganska mörka fransar.
    1 produkt i inlÀgget Besvikelse
    634 visningar
  • Stina

    har recenserat en produkt
    InlÀgget skapades 5 Är
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    Vegansk och bra

    Supernöjd med att det Àr veganskt. Brukar shamponera tvÄ gÄnger och sen ta balsam. HÄller hÄret frÀscht lÀnge.
    1 produkt i inlÀgget Vegansk och bra
    2514 visningar