Stina
Stina
har recenserat en produktInlÀgget skapades 1 veckaBetyg: 5 av 5Verifierad köpareRed cabbage
Sitter riktigt bra pÄ lÀpparna utan att smeta ut. LÀpparna kÀnns mjuka och nÀr jag sminkar av mig pÄ kvÀllen sÄ behövs Àven lÀppstiftet tvÀttas av. Fyller sÀllan pÄ under dagen och det sitter riktigt bra.1 produkt i inlÀgget Red cabbage187 visningar- InlÀgget skapades 1 vecka
Red cabbage
Jag brukar ha svĂ„rt för lĂ€ppstift för det kĂ€nns sĂ„ torrt pĂ„ lĂ€pparna. Men de hĂ„lls mjuka. Och Ă€lskar denna fĂ€rgen. Drar lite Ă„t rosa ocksĂ„. Sitter hela dan utan att smeta ut eller behöva byggas pĂ„ speciellt mycket alls. Har fyra olika nyanser men Red cabbage Ă€r helt klart min favoritđ1 produkt i inlĂ€gget Red cabbage7 visningar - InlĂ€gget skapades 3 mĂ„nader
Oljebaserat smink
Jag har vattenfast och oljebaserat smink. Fungerar detta balm med att fĂ„ bort allt Ă€ndĂ„? SvĂ„rt att hitta bra rengöring1 produkt i inlĂ€gget Oljebaserat smink568 visningar- AnvĂ€ndarens roll: Farmaceut pĂ„ Lyko.Kommentaren lades 3 mĂ„naderHej Stinađ Jag förstĂ„r. Smuuti Skin Pear Cleansing Balm Ă€r en mild balm som löser upp bĂ„de vattenfast och oljebaserad makeup. Den gĂ„r att anvĂ€nda ensam eller som första steg i en dubbelrengöring för att verkligen fĂ„ bort allt đżđ§ Hoppas svaret kan vara till hjĂ€lp!1 gillar
Stina
har recenserat en produktInlÀgget skapades 1 ÄrBetyg: 5 av 5Verifierad köpareBra för svettiga ansikten
Jag svettas mycket i ansiktet. Framförallt under sommarhalvÄret. Har testat olika setting sprays, Àven Urban Decay. Som inte funkade för mig. Tycker denna Àr fantastisk. Sprayen Àr superbra, det blir som en mist utan att det blir smÄ flÀckar. Har en god doft av citrus. Utan att det luktar för skarpt. Har haft sminket hela dagen och trots svett sitter sminket perfekt. Har lÄnga fransar men ingen tendens till att fÄ mascaraflÀckar under ögonbrynen. Och min ögonskugga har inte lagt sig i linjer heller. Sprayade lÀtt innan jag la sminket och sprayade efter jag sminkat klart. Detta Àr min nya favorit och kommer nog inte byta ut den!1 produkt i inlÀgget Bra för svettiga ansikten712 visningarStina
har recenserat en produktInlÀgget skapades 1 ÄrBetyg: 5 av 5Verifierad köpareBra formula
Tycker denna Ă€r jĂ€ttebra. Köpte den med mina Lyko points för ville prova nĂ„t nytt. Den luktar gott, men inget som hĂ„ller i sig nĂ€r den tagits upp av huden. Ăr som en lĂ€ttflytande gel sĂ„ jag dabbar pĂ„ den med hĂ€nderna. Tycker det Ă€r skönt att slippa anvĂ€nda pads och sĂ„nt. Huden blir vĂ€nligt mjuk och len av den. Ăr supernöjd.1 produkt i inlĂ€gget Bra formula257 visningarStina
har recenserat en produktInlÀgget skapades 3 ÄrBetyg: 5 av 5Verifierad köpareVÀlpigmenterad
Jag tror Lealou Àr mitt nya favoritmÀrke nÀr det gÀller starka hÄrfÀrger! Jag Àlskar att det Àr i tubformat och att det Àr en tjock fÀrg. NÀstan som en pasta. Jag blandar ofta ut mina fÀrger med balsam, och tycker mÄnga av andra mÀrken jag provat har blivit för rinniga i konsistensen. Bilden Àr tagen runt 14 dagar efter första fÀrgningen. FÀrgen tvÀttas ur sparsamt. Och jag tycker att fÀrgen Àr skitfin fortfarande. Den Àr inte blek eller urvattnad i nyansen, tycker det ser nyfÀrgat ut fortfarande. Och jag gillar det! I hÄret finns en blandning av ice blue, space blue och earth green. Men mestadels space blue utspÀtt med balsam.1 produkt i inlÀgget VÀlpigmenterad1913 visningarStina
har recenserat en produktInlÀgget skapades 5 ÄrBetyg: 5 av 5Verifierad köpareDen bÀsta jag haft
Denna Ă€r verkligen skitbra. Tycker den Ă€r lĂ€tt att mĂ„la med eftersom det Ă€r som en penna. Och sjĂ€lva tippen Ă€r tunn men Ă€ndĂ„ stabil. LĂ€tt att lĂ€gga en tunn eyeliner och lĂ€tt att fĂ„ till vingen. Och den Ă€r verkligen (!) Vattenfast. Hade den + vattenfast mascara nĂ€r min pojkvĂ€n gjorde slut. Trots MYCKET fulgrĂ„t satt sminket perfekt. Alltid nĂ„got liksom. Ăr lite bökig att tvĂ€tta bort pga vattenfast men sĂ„ enormt vĂ€rt det.1 produkt i inlĂ€gget Den bĂ€sta jag haft1810 visningarStina
har recenserat en produktInlÀgget skapades 5 ÄrBetyg: 1 av 5Verifierad köpareBesvikelse
Var glad att jag hittade en bĂ„de billig och vegansk mascara. Men tyvĂ€rr vĂ€ldigt dĂ„lig tycker jag. Noll volym. Bra svĂ€rta, dĂ€r den sĂ€tter sig. Jag har vitiligo och det Ă€r vĂ€ldigt svĂ„rt att fĂ„ mascara tĂ€cka de vita fransarna. Funkar sĂ€kert bra som en vardagsmascara för de som redan har ganska mörka fransar.1 produkt i inlĂ€gget Besvikelse634 visningar- AnvĂ€ndarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 5 Ă„rHallĂ„ dĂ€r Stina đ€ Det kan vara lite svĂ„rt att hitta en mascara man verkligen gillar. SĂ„ hĂ€r kommer nĂ„gra tips frĂ„n mig đ„° đž lyko.com/sv/smink/ogon/mascara/langdmascara/indy-beauty-curl-itupdefining-mascara đž lyko.com/sv/smink/ogon/mascara/volymmascara/essence-i-love-extreme-volymgivande-masc đž lyko.com/sv/smink/ogon/mascara/volymmascara/w7-veryvegan-veryblack-mascara1 gillar
Stina
har recenserat en produktInlÀgget skapades 5 ÄrBetyg: 5 av 5Verifierad köpareVegansk och bra
Supernöjd med att det Àr veganskt. Brukar shamponera tvÄ gÄnger och sen ta balsam. HÄller hÄret frÀscht lÀnge.1 produkt i inlÀgget Vegansk och bra2514 visningar