Suss76
Suss76
har recenserat en produktInlÀgget skapades 7 mÄnaderBetyg: 2 av 5Verifierad köpareFörvÄnad
Har hört sĂ„ mycket om att denna ska vara sĂ„ otroligt bra men jag fĂ„r dĂ„lig hy av den. Vet inte varför. Huden reagerar genom att bli vĂ€ldigt rödaktig pĂ„ olika stĂ€llen i hela ansiktet med en del plitor och finnar. Vad gör jag för fel? Jag kanske har sprayat alldeles för mycket?1 produkt i inlĂ€gget FörvĂ„nad6216 visningar- AnvĂ€ndarens roll: Farmaceut pĂ„ Lyko.Kommentaren lades 7 mĂ„naderHej Suss76đ Tack för att du delar med dig av din upplevelseđ€ Huden reagerar olika pĂ„ olika produkter, och det Ă€r helt normalt att en produkt som fungerar bra för mĂ„nga kan kĂ€nnas annorlunda för just dig dĂ„ allas hud Ă€r unik. Det kan vara sĂ„ att huden behöver tid att vĂ€nja sig, eller att produkten anvĂ€nds för ofta eller i för stor mĂ€ngd. Prova gĂ€rna att anvĂ€nda den mer sparsamt pĂ„ ett litet omrĂ„de först och se om det blir bĂ€ttre. Om du fortfarande upplever rodnad eller irritation kan det vara bra att pausa dĂ„ det helt enkelt kan vara sĂ„ att din hud inte trivs med denna. Hoppas svaret kan vara till hjĂ€lp och att du har en superfin dagđ2 gillar
Suss76
har recenserat en produktInlÀgget skapades 7 mÄnaderBetyg: 5 av 5Verifierad köpareWoooow produkt!!!
AlltsĂ„, detta mĂ„ste vara den bĂ€sta tonern/essencen pĂ„ vĂ€rldsmarknaden. SĂ„ sjukt bra. Mjölkig konsistens och sĂ„ otroligt hĂ€rlig pĂ„ huden. FĂ„r sĂ„nt glow och lyster av denna. Dessutom maximalt Ă„terfuktande och lugnande för huden. FörbĂ€ttrade huden pĂ„ ett kick. Ganska dyr men med tanke pĂ„ allt den gör sĂ„ Ă€r det ett riktigt kap. Har aldrig upplevt nĂ„got liknande och kommer nog aldrig att göra. Skulle jag anmĂ€rka pĂ„ nĂ„got sĂ„ skulle det isf vara sjĂ€lva flaskan och etiketten. Den hade kunnat göras lite lyxigare tycker jag men innehĂ„llet Ă€r wow!! Rekommenderas starkt! Betyg 5/5âšâšâšâšâš1 produkt i inlĂ€gget Woooow produkt!!!2254 visningarSuss76
har recenserat en produktInlÀgget skapades 8 mÄnaderBetyg: 4 av 5Skönt serum
Gllar hur den kÀnns pÄ huden i ansiktet men jag gillar inte doften alls. Alldeles för stark doft för mig och sen tycker jag inte att den doftar gott men anvÀnder den ÀndÄ ihop med den mörklila burken frÄn samma serie. Tycker att jag har börjat mÀrka skillnad pÄ min hud till det bÀttre. Huden kÀnns mjukare och mer uppstramad sÄ den verkar göra sitt jobb. Har anvÀnt serumet i ca 3 veckor. KrÀmen Àr fantastisk, doftar ljuvligt och kÀnns som silke pÄ huden. Kommer absolut att köpa krÀmen igen men vet inte om jag kommer köpa serumet igen pga doften.1 produkt i inlÀgget Skönt serum1156 visningar- InlÀgget skapades 10 mÄnader
Venös insufficiens
Hejsan, Jag har via vc fĂ„tt bekrĂ€ftat att jag har venös insufficiens, och anvĂ€nder stödstrumpor mot detta. Det hjĂ€lper lite grann men pĂ„ eftermiddagarna fĂ„r jag ont i mitt vĂ€nstra ben (smalbenet och vaden). Ibland kan jag fĂ„ domningar i benen ocksĂ„. Kan denna magnesium olja hjĂ€lpa mot min vĂ€rk i vĂ€nster benet?1 produkt i inlĂ€gget Venös insufficiens720 visningar- AnvĂ€ndarens roll: Farmaceut pĂ„ Lyko.Kommentaren lades 10 mĂ„naderHej Suss76đ Jag förstĂ„r đ€ Magnesiumolja kan ibland ge viss lindring vid muskelvĂ€rk eller kramp, eftersom magnesium kan hjĂ€lpa musklerna att slappna av sĂ„ det kan absolut vara vĂ€rt att prova. Den pĂ„verkar dĂ€remot inte sjĂ€lva venösa insufficiensen eller blodcirkulationen, sĂ„ den Ă€r frĂ€mst ett komplement till stödstrumporna. SĂ„ bra att du anvĂ€nder stödstrumpor đđ» - fortsĂ€tt gĂ€rna göra det, andra tips som du sĂ€kert redan fĂ„tt Ă€r att ha benen i höglĂ€ge och se till att fĂ„ igĂ„ng cirkulationen med motion. Kontakta vĂ„rdcentralen om smĂ€rtan eller domningarna förvĂ€rras đ©đ»ââïž Hoppas mitt svar kan vara till hjĂ€lp! Ta vĂ€l hand om dig och jag önskar dig en superfin dagđ1 gillar
- InlÀgget skapades 10 mÄnader
Rengöring?
Hejsan, Min hudtyp Ă€r kombinerad/fetare i t-zonen. FĂ„r enstaka finnar i ansiktet ibland. Viken rengöring rekommenderar ni att anvĂ€nda ihop med just denna? :)1 produkt i inlĂ€gget Rengöring?1501 visningar- AnvĂ€ndarens roll: Farmaceut pĂ„ Lyko.Kommentaren lades 10 mĂ„naderHej Suss76đ Vad roligt att du hittat denna hĂ€rliga essence toner! HĂ€r kommer en rengöring frĂ„n samma mĂ€rke som hade passat din hudtyp lyko.com/sv/pyunkang-yul/pyunkang-yul-low-ph-pore-deep-cleansing-foam-100-ml đ©” Hoppas du ska trivas med kombinationen och att du har en fin dagđ2 gillar
- InlÀgget skapades 1 Är
Vad hÀnde?
Testade denna för första gĂ„ngen i kvĂ€ll pĂ„ bomullsrondeller och sĂ„ avslutade jag med att hĂ€lla lite direkt pĂ„ hĂ€nderna och badda ansiktet lite pĂ„ det sĂ€ttet ocksĂ„. "Har kombinerad hudtyp", fet i t-zonen och ganska stora porer pĂ„ nĂ€san och utmed kinderna. Men vad tusan hĂ€nde? Fick en lĂ€tt stickande kĂ€nsla i ansiktet direkt efter applicering som höll i sig i ca 15 min och efter nĂ„gon minut efter applicering fick jag röda utslag lite överallt i ansiktet (mest i pannan, under ögonen och intill nĂ€san). SĂ„g lite rödflammig ut. Inget kliade men huden kĂ€ndes vĂ€ldigt stram och torr efterĂ„t (kĂ€ndes nĂ€stan som ett mindre ansiktslyft i ansiktet). VĂ„gar jag anvĂ€nda denna igen?1 produkt i inlĂ€gget Vad hĂ€nde?2302 visningar- AnvĂ€ndarens roll: KundtjĂ€nst pĂ„ Lyko.Kommentaren lades 1 Ă„rHejsan!đ Det du beskriver lĂ„ter som en reaktion som huden inte riktigt gillade. Mandelic Acid Ă€r en mild AHA-syra, men kĂ€nslig eller obalanserad hud (Ă€ven kombinerad!) kan Ă€ndĂ„ reagera, sĂ€rskilt vid första anvĂ€ndning eller om huden Ă€r lite stressad. Att det sticker lĂ€tt kan vara normalt i början, men röda utslag och en stram, obehaglig kĂ€nsla Ă€r tydliga tecken pĂ„ att huden sĂ€ger ifrĂ„n. Att du dessutom testade bĂ„de med bomullsrondell och hĂ€nder samma gĂ„ng kan ha blivit lite mycket pĂ„ en gĂ„ng. Vi skulle rekommendera att du pausar anvĂ€ndningen just nu. Vill du ge den en ny chans lĂ€ngre fram, sĂ„ testa gĂ€rna sĂ„ hĂ€r: đž AnvĂ€nd bara pĂ„ helt torr hud efter rengöring đž Applicera med hĂ€nderna i ett tunt lager (skippa bomullsrondell!) đž Börja med 1 gĂ„ng i veckan đž Undvik andra aktiva ingredienser samma kvĂ€ll Om huden Ă€ndĂ„ reagerar igen, dĂ„ Ă€r det hĂ€r inte rĂ€tt produkt för dig đ€ Ha det bĂ€st!đ
- InlÀgget skapades 1 Är
Skön krÀm men flagnar pÄ huden
Vilken skön, mjuk kroppskrĂ€m men min hud flagnar dĂ„ jag smörjer in mig med den. NĂ„gon som vet varför jag flagnar sĂ„? Synd dĂ„ jag ju vill kunna anvĂ€nda upp den, Ă€ven om jag inte Ă€r jĂ€tteförtjust i sjĂ€lva doften pĂ„ den.đ1 produkt i inlĂ€gget Skön krĂ€m men flagnar pĂ„ huden952 visningar- AnvĂ€ndarens roll: KundtjĂ€nst pĂ„ Lyko.Kommentaren lades 1 Ă„rHejsan! Ă h, vad synd att du upplever flagning đ Anledningen till de kan vara att den innehĂ„ller bivax, sheasmör och kakaosmör â vilket ger en tjock, nĂ€stan balm-liknande konsistens. Om den inte masseras in ordentligt eller appliceras pĂ„ fuktad hud, kan den "rulla" av i flagor i stĂ€llet för att absorberas. Prova att applicera pĂ„ lĂ€tt fuktad hud och smörj in noga. Du kanske inte behöver ta allt för mycket produkt đ Skulle de fortfarande flagna sĂ„ hjĂ€lper vi dig givetvis att hitta en ny đ Ha det bĂ€st!1 gillar
Suss76
har recenserat en produktInlÀgget skapades 1 ÄrBetyg: 3 av 5Verifierad köpareJa, nja eller kanske?
Doftar ganska gott men vĂ€ldigt riviga korn sĂ„ den river som bara den och sjĂ€lva burken Ă€r ganska trĂ„kig i förhĂ„llande till innehĂ„llet i den. DĂ€rav 3 stjĂ€rnor eller kanske 3+. đžđžđžđžđž1 produkt i inlĂ€gget Ja, nja eller kanske?774 visningar- InlĂ€gget skapades 1 Ă„r
Anti-age aktiv?
Ăr denna krĂ€m bra för mig som Ă€r 48 Ă„r och vill ha en krĂ€m som jobbar lite anti-aging? :)1 produkt i inlĂ€gget Anti-age aktiv?4603 visningar- AnvĂ€ndarens roll: KundtjĂ€nst pĂ„ Lyko.Kommentaren lades 1 Ă„rHejsan Suss76! đ Kiehlâs Ultra Facial Cream Ă€r framför allt en Ă„terfuktande och barriĂ€rstĂ€rkande krĂ€m som passar alla hudtyper, inklusive torr och kĂ€nslig hud. Den jobbar med att balansera fuktnivĂ„n, mjukgöra huden och stĂ€rka mot yttre pĂ„frestningar, men den Ă€r inte specifikt framtagen som en anti-age-produkt đ€ Om du Ă€r osĂ€ker pĂ„ vilka produkter som passar dig och din hud, vill jag tipsa om vĂ„rt kostnadsfria hudtest via appen. Genom att fylla i information om din hud fĂ„r vĂ„ra experter möjlighet att skapa en hudvĂ„rdsrutin som Ă€r skrĂ€ddarsydd efter just dina behov. Det Ă€r ett enkelt sĂ€tt att fĂ„ personlig vĂ€gledning och hitta de bĂ€sta produkterna för dig. Du kommer direkt till testet via lĂ€nken: lyko.com/sv/beauty-scan đ«§ Ha det bĂ€st!1 gillar
- InlÀgget skapades 1 Är
För torrt, skadat hÄr som Àr ganska grÄtt ocksÄ
Funkar schampot och balsamet till skadat, torrt och grĂ„tt hĂ„r eller finns det bĂ€ttre alternativ? Jag Ă€r ute efter en silkeslen kĂ€nsla i hĂ„ret. Ăr 48 Ă„r gammal. :)1 produkt i inlĂ€gget För torrt, skadat hĂ„r som Ă€r ganska grĂ„tt ocksĂ„1688 visningar- AnvĂ€ndarens roll: KundtjĂ€nst pĂ„ Lyko.Kommentaren lades 1 Ă„rHejsan! ebastian Professional Dark Oil Lightweight Hair Package Ă€r absolut ett fint kit om du vill ha glans, följsamhet och en mjuk finish đ Det passar sĂ€rskilt bra för dig som vill att hĂ„ret ska kĂ€nnas silkeslent utan att tyngas ner. Men â det Ă€r inte det mest reparerande alternativet om hĂ„ret dessutom Ă€r skadat och vĂ€ldigt torrt. IstĂ€llet skulle jag dĂ„ rekommendera đ lyko.com/sv/wella-professionals/wella-professionals-ultimate-repair-duo-250200-ml Ha det bĂ€st âš