Tyra

  • Tyra

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 6 timmar
    Betyg: 4 av 5
    Verifierad köpare

    Väldigt härligt balsam

    Jag har ganska tunt hår med lite självfall som går sönder väldigt lätt. Det här balsamet gör håret lent och återfuktat. Det är inte för tungt utan lockarna kryper fram av sig själv och håret känns inte torrt. Har inte hunnit utvärdera om bondingen har nån effekt, men jag inbillar mig att när jag bytte till ett annat balsam så började jag tappa mer hår än när jag hade det här. Har använt det i kombination med waterclouds repair shcampoo. Kort sagt, jag är väldigt nöjd
    1 produkt i inlägget Väldigt härligt balsam
    79 visningar
  • Tyra

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 6 timmar
    Betyg: 2 av 5
    Verifierad köpare

    Tyvär inte för mitt hår

    Har tunt hår med lite självfall, tyvär så blev håret mest tovigt av den här så jag skickade vidare den till en kompis med tjockare hår. Har inte hört några klagomål från henne!
    1 produkt i inlägget Tyvär inte för mitt hår
    6 visningar
  • Tyra

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 7 timmar
    Betyg: 4 av 5
    Verifierad köpare

    Väldigt bra

    Hjälper väldigt mycket! Jag har problemet med vanlig affärsdeo att jag luktar mycket svett trots deo, svettas mycket trots val av antipersperant deo, och känner själv ibland hur det osar deo om mig när man blir lite varm. Väldigt nöjd med denna som håller det väldigt torrt under armarna och även om man blir lite varm så kommer det bara lite doft av den. Inte så stark lukt, luktar nästan lite som ett puder fast utan det kemiska Kan även rekomendera Vishys deodorant med röd kork. Den är än lite bättre och har ingen doft
    1 produkt i inlägget Väldigt bra
    21 visningar