Inte anvĂ€nt sĂ„ lĂ€mge men hittills har jag bara fĂ„tt bra resultat o reaktioner! Mitt hĂ„r blir lĂ€tt torrt, speciellt dĂ„ jag Ă€ven har lockigt hĂ„r, men detta kĂ€nns verkligen som attd et rengör + ger fukt och nĂ€ring sĂ„ att hĂ„ret ibte torkar ut!đmed mĂ„nga schampon har jag upplevt att hĂ„ret, precis efter man sköljt ut shcampot, blir helt trassligt o torrt sĂ„ att balsamet/inpackningen behöver âreda ut detâ efter bara lite schampo. KĂ€nns INTE sĂ„ med detta! vĂ„gar borsta igenom hĂ„ret innan jag lagt i inpackning/balsam utan att vara rĂ€dd för att jag ska dra av stora hĂ„rtussar!!
Rekommenderar att iallafall testa!