Viivi
Viivi
har recenserat en produktInlägget skapades 2 timmarBetyg: 5 av 5Verifierad köpareSÅ NÖJD
Jag var inte beredd på att älska ett lipbalm så här mycket! Konsistensen är perfekt, inte för tjock men inte heller för tunn. Både Cherry och Bubblegum luktade så himla gott och lämnade en fin tint på läpparna utan att vara för stark! Det enda som är lite synd är hur små de är, jag önskar att de var en aning större, men samtidigt är de smidiga att ha med sig och tar inte mycket plats. Hursomhelst så är jag supernöjd! #lykoreview1 produkt i inlägget SÅ NÖJD10 visningarViivi
har laddat upp en ny profilbildInlägget skapades 11 månader3 visningar