Viivi

  • Viivi

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 2 timmar
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    SÅ NÖJD

    Jag var inte beredd på att älska ett lipbalm så här mycket! Konsistensen är perfekt, inte för tjock men inte heller för tunn. Både Cherry och Bubblegum luktade så himla gott och lämnade en fin tint på läpparna utan att vara för stark! Det enda som är lite synd är hur små de är, jag önskar att de var en aning större, men samtidigt är de smidiga att ha med sig och tar inte mycket plats. Hursomhelst så är jag supernöjd! #lykoreview
    1 produkt i inlägget SÅ NÖJD
    10 visningar
  • Viivi

    har laddat upp en ny profilbild
    Inlägget skapades 11 månader
    3 visningar