Viktoria

  • Viktoria

    har recenserat en produkt
    InlÀgget skapades 4 Är
    Betyg: 4 av 5
    Verifierad köpare

    PrisvÀrt diadem!

    Gillar detta diadem, anvÀnt det massvis, sammeten slits bort med tiden men den fungerar toppen utan, kommer investera i en ny om den gÄr sönder. Rekomenderar! :D
    1 produkt i inlÀgget PrisvÀrt diadem!
    1132 visningar
  • InlĂ€gget skapades 5 Ă„r

    Kan den anvÀndas som UV skydd?

    Har denna produkt nÄgon effekt mot UV och kan ses som ett skydd?
    1 produkt i inlÀgget Kan den anvÀndas som UV skydd?
    448 visningar
  • Viktoria

    har recenserat en produkt
    InlÀgget skapades 5 Är
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    FAVORIT!

    Wow vad jag Àlskar denna produkt, har alltid en refill pÄse hemma som förresten Àr fantastiskt dÄ flaskan med oljan Àr toppen men man slipper slösa plast! Den luktar milt och gör under med huden, vet ej hur mÄnga av mina vÀnner som börjat anvÀnda denna efter en dusch hos mig. 10/10!!!
    1 produkt i inlÀgget FAVORIT!
    436 visningar
  • Viktoria

    har recenserat en produkt
    InlÀgget skapades 5 Är
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    Gillar!!

    PrisvÀrd och grym produkt! Förpackningen har gÄtt sönder och jag har krossat spegeln (mitt fel) men den anvÀnds ÀndÄ dagligen vid sminkning. varar lÀnge!
    1 produkt i inlÀgget Gillar!!
    2501 visningar
  • Viktoria

    har recenserat en produkt
    InlÀgget skapades 5 Är
    Betyg: 1 av 5
    Verifierad köpare

    Ogillar..

    Denna Àr tyvÀrr inget jag kommer köpa fler gÄnger, upplever att den tillsammans med andra produkter klumpar sig och "halkar" av huden. SvÄrt att sminka sig efter anvÀnding och jag har denna dagtid pga att jag anvÀnder retionoid pÄ kvÀllen. Provat olika saker för att undvika det men fÄr tvÀrr alltid samma resultat. Dsv att anvÀnda mindre produkt, utan serum eller att vÀnta innan nÀsta applicering har ej fungerat. Finns bÀttre alternativ men glad för dem det fungerar för!
    1 produkt i inlÀgget Ogillar..
    2427 visningar
    • Kommentaren lades 5 Ă„r
      HÄller med!... passar inte mig heller. AnvÀnder den pÄ helger som ansikt mask
  • Viktoria

    har recenserat en produkt
    InlÀgget skapades 5 Är
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    PrisvÀrt och bra!

    HÀrlig toner som luktar gott och rengör huden utan att irritera, prisvÀrd om man som jag gillar att torka av ansiktet efter tvÀtt. Vet ej hur den fungerar pÄ dem som anvÀnder mycket smink. Jag har sÀllan det.
    1 produkt i inlÀgget PrisvÀrt och bra!
    705 visningar
  • Viktoria

    har recenserat en produkt
    InlÀgget skapades 5 Är
    Betyg: 4 av 5
    Verifierad köpare

    SĂ„ Bra!!

    Älskar denna produkt dagar jag inte vill ha tĂ€ckande smink men Ă€ndĂ„ vill fĂ„ bort porerna! Luktar gott och Ă€r enkel att jobba med. Ej upplevt att sticken fallit av Ă€nnu men tack vare resesioner innan köp tĂ€nker jag pĂ„ det vid anvĂ€nding
    1 produkt i inlÀgget SÄ Bra!!
    3742 visningar
  • Viktoria

    har recenserat en produkt
    InlÀgget skapades 5 Är
    Betyg: 3 av 5
    Verifierad köpare

    Skön produkt för ögonomrÄdet

    Kan ej sÀga att den gör underverk men den Àr snÀll och skön mot huden runt ögonen, jag som upplever en del svullnad runt ögonen kan massera ut fÄ ner svullnaden dÀr koffeiinet piggar upp. Bra och prisvÀrd men Àr ej magisk eller tar bort problem!
    1 produkt i inlÀgget Skön produkt för ögonomrÄdet
    2254 visningar
  • InlĂ€gget skapades 5 Ă„r

    Kombination med The Ordinary

    Hej, skulle man kunna sammanslÄ dessa produkter i samma rutin som The ordinarys Sequence Cleanser och Glycolic Acid 7% Toning Solution, Samt Àven kanske Hyaluronic Acid 2% + B5?
    5768 visningar
    • AnvĂ€ndarens roll: KundtjĂ€nst pĂ„ Lyko.Kommentaren lades 5 Ă„r
      Hej igen đŸŒș Det gĂ„r fint att anvĂ€nda den tonern till detta kit 👍