Looks

Betyg & kommentarer

Betyg: 4.7Baserat på 121 betyg
  • Mest hjälpsamma positiva
    Inlägget skapades 7 år
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    En ny favorit 😍

    En helt fantastisk treatment som är väl vårdande & reparerande som knappt känns i håret. Mitt hår har fått tillbaka lysern, styrkan & känns väldigt levande igen. Denna får en permanet plats i hyllan 💗 #tävling #lyko
    36146 visningar
  • Mest hjälpsamma negativa
    Inlägget skapades 11 månader
    Betyg: 2 av 5
    Verifierad köpare

    Nejnej..

    Tänkte att jag skulle testa denna efter att många har lämnat bra recensioner om den. Första gången jag provade den blev håret riktigt stelt, tungt och fettigt. Det var så illa att jag var tvungen att tvätta håret igen. Jag läste lite mer på recensionerna och flera rekommenderade att använda lite produkt. Så jag gav den ett nytt försök med mindre produkt i handflatan. 2 små pump för hårbotten och två små pump för längden. Håret blev lika fettigt och fick tvättas igen. Jag bifogar en bild på det feta, nytvättade håret. Kommer inte att köpa denna igen. (2 stjärnor för att den luktar gott)
    3459 visningar
    • Användarens roll: Tidigare anställd.Kommentaren lades 11 månader
      Hej Tonje 💌 Stort tack för att du tog dig tid att dela din upplevelse med Kevin Murphy Re-Store – vi uppskattar det verkligen, även när produkten inte riktigt lever upp till förväntningarna 😔 Så tråkigt att höra att ditt hår blev fett och tungt, även med mindre mängd. Det är helt sant att detta är en produkt där less is more, men det är fortfarande viktigt att det känns bra och fungerar för just dig. Re-Store är en rengörande och återuppbyggande behandling som kombinerar både schampo och balsam i ett, och vissa hårtyper kan tyvärr reagera genom att bli lite tyngda eller feta – särskilt om man har en finare hårstruktur. Hör gärna av dig om du vill ha tips – vi hjälper mer än gärna! Önskar dig en underbar dag framöver🩷
      1 gillar
  • Inlägget skapades 4 veckor

    Användning

    Eftersom det står både och i användnings-texten, ska denna användas istället för schampo och balsam eller ska man använda denna som en inpackning tillsammans med repair schampo och balsam?
    148 visningar
    • Användarens roll: Kundtjänst på Lyko.Kommentaren lades 3 veckor
      Hejsan Tove! 🤗 RE-STORE används istället för både schampo och balsam de gånger du kör den - applicera i vått hår och hårbotten, låt verka 2–3 minuter och skölj. Använd 1–2 gånger i veckan som ersättning, övriga tvättar kan du använda REPAIR‑ME.WASH & RINSE för att komplettera rutinen. Här är produkten: lyko.com/sv/kevin-murphy/kevin-murphy-re-store-treatment-200ml 🫧 Ha det bäst!
  • Inlägget skapades 1 månad
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    Köper igen

    Har precis använt upp min och kommer beställa igen! Jag tycker att inpackningen är sjukt bra MEN förpackningen är inte lika smart, man får inte ut allt av pumpen så man får skruva upp och ta en smak sked för att få upp allt. #lykoreview
    196 visningar
  • Inlägget skapades 1 månad
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    Tydlig vård och härlig doft

    Väldigt bra och reparerande inpackning till mitt slitna hår 😊👍 #lykoreview
    201 visningar
  • Inlägget skapades 2 månader
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    Den bästa!

    Näspreparation för håret. Ett måste!
    372 visningar
  • Inlägget skapades 5 månader

    Parfym

    Min mamma är allergisk mot parfym och jag undrar därför om denna åringen luktar mycket parfym eller om de sitter i länge i håret. Jag kan inte använda printer som sitter i håret och luktar jätte mycket utan de kan vara en lite doft men inte så mycket. Finns de någon annan bra märke som inte luktar så mycket?
    773 visningar
    • Användarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 5 månader
      Hallå där Tilda 👋 Den här inpackningen är parfymerad och kan lämna lite doft kvar i håret även efter att man tvättat ur den. Den här liknande produkten som är doftfri kanske kan vara ett bättre alternativ för dig? 😃👇 lyko.com/sv/cutrin/cutrin-vieno-sensitive-cleansing-cond2 Allt gott! 💖
      1 gillar
  • Inlägget skapades 5 månader

    Lockigt och torrt, frissigt håret!

    Undrar om är det typ inpackning? Hur ska jag ta använder dom? Först schampoo sen balsam eller där?
    806 visningar
    • Användarens roll: Frisör på Lyko.Kommentaren lades 5 månader
      Ja absolut, den är också toppen 😍
      1 gillar
  • Inlägget skapades 5 månader
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    Så himla bra!

    Perfekt att använda om man duschar håret ofta och inte vill slita på de. Riktigt vårdande och håret blir riktigt plumpigt efteråt 🤩
    761 visningar
  • Inlägget skapades 9 månader
    Betyg: 3 av 5

    Drar ur färg

    Väldigt utredande och skön i håret, men ojoj vad min färg försvann🫣
    1284 visningar
  • Inlägget skapades 10 månader
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    Rekommenderas

    Frisörupplevelsen i en flaska! Räddar torrt hår och ger en härlig känsla av mjukt och glansigt hår❤️
    1435 visningar
  • Inlägget skapades 11 månader

    Tips mot torrt och slitet hår

    Vilken är bäst av denna och K18:s leave in repair hair mask och eventuellt Olaplex? Har väldigt torrt och slitet hår efter mycket blekning.
    1461 visningar
    • Kommentaren lades 10 månader
      Min frisör sa att K-18 har kommit med nya riktlinjer som säger att efter K-18:s verkningstid ska en vanlig balsam appliceras.
      1 gillar

Kevin MurphyRe-StoreTreatment 200 ml

Reapris 335,20 kr
Utan kampanj 419 kr
Combo Deal 20%
Priset gäller när du handlar 2 valfria produkter för totalt 490 kr.
Erbjudandet gäller t.o.m.
Gratis fraktalternativ finns, kan skickas omgående.

PRODUKTBESKRIVNING
Rengörande och konditionerande kur med superfoodproteiner som naturligt binder fukt och återbygger skadat hår. Aminosyror som arginin och lysin, byggstenarna för reparation, bidrar till att återuppbyggnaden och ger håret ny elasticitet, styrka och fukt.

ANVÄNDNING
Applicera på vått hår & hårbotten, låt verka 2-3 minuter och skölj sedan.
Används 1-2 gånger per vecka istället för schampo och balsam.
För bästa resultat använd även REPAIR-ME.WASH & RINSE.

FÖRDELAR & EGENSKAPER
Närande, återuppbyggande, reparerande och stärkande. Sulfat- & parabenfri.

200 ml

Finns även i paket

Rekommenderade produkter

Ingen bild tillgänglig.
Ingen bild tillgänglig.
Ingen bild tillgänglig.
Ingen bild tillgänglig.
Ingen bild tillgänglig.
Ingen bild tillgänglig.