Annika

  • Posten blev oprettet 1 dag
    Bedømmelse: 5 ud af 5
    Verificeret køb

    De flotteste vipper jeg nogensinde har haft på!

    Mine øjne passer ikke rigtig til de "almindelige" vipper med jævnt placerede mellemrum, det ser simpelthen ikke rigtigt ud på mit ansigt. Derfor elsker jeg klyngevipper, der peger INDAD i stedet for at klyngen folder sig UDAD. Normalt er denne type vipper alt for lange for mig (lider både af hængende øjenlåg, lidt plads mellem vipper og bryn, og generelt lille ansigt), men disse var PERFEKTE! Slet ikke for lange, så det bare ser fjollet ud, men lange nok til at gøre en kæmpe forskel på mine øjne! Jeg håber inderligt, at de kommer tilbage i sortimentet en dag.
    1 produkter i posten De flotteste vipper jeg nogensinde har haft på!
    12 visninger
  • Posten blev oprettet 3 uger
    2 visninger
  • Posten blev oprettet 3 uger
    1 visninger
  • Posten blev oprettet 1 år

    Tubing-mascara?

    Er dette en ægte tubing-mascara? Jeg kan huske, at den VAR det før, men da jeg købte den igen (for cirka 2 år siden), føltes den slet ikke den samme. Jeg overvejer, om jeg fik en dårlig batch dengang for et par år siden, eller om de simpelthen har ændret formlen fra tubing til "normal" mascara?
    1 produkter i posten Tubing-mascara?
    577 visninger