Madelene
- Posten blev oprettet 2 ugerBedømmelse: 4 ud af 5Verifierad testare
Krydret og vanedannende
Jeg har som #lykoinflutester fået lov at prøve denne dejlige kreation fra #meira! Jeg har ingen idé om, hvem personen er, men har efterfølgende forstået, at hun har været med i Melodifestivalen, men ved ikke mere end det. Denne duft kunne jeg godt lide! Jeg synes, den gør sig bedst om aftenen, fordi den er krydret og lidt vanilje-/karamelagtig. Der skulle være safran i denne, men jeg er ikke helt sikker på, om jeg kan mærke den? Til gengæld kan jeg mærke en karamelagtig duft, og bergamotten lyser svagt op! Jeg synes, denne duft får en til at føle sig rolig, tryg og hyggelig! Flasken ligger godt i hånden, føles solid og virkelig gløder i farven! Farven passer perfekt til duften! Æsken er stilren og solid også! Den er kraftig og ikke så tynd/slap som de fleste parfumeæsker er. Æsken har en fordybning, hvor parfumen står. Et solidt og robust låg, som man trækker lige op, så æsken bliver til to dele. . Jeg tror, hvis man kan lide Cacharel's Yes I Am (den første, røde), Donna Karan's Cashmere & Palo Santo og Benjamin Barber's Saffron Intense - ja, så er denne et sikkert valg!! Jeg kan rigtig godt lide alle 3, og synes denne minder lidt om dem 🥰 Det, der trækker karakteren lidt ned, er, at holdbarheden ikke er den bedste.. måske sidder den 2-3 timer MAX på mig, og duften mærkes kun, hvis man står tæt på. Men men, så er det bare at spraye igen 😃 Under alle omstændigheder synes jeg, det er en virkelig dejlig duft! Tusind tak for opgaven 😃1 produkter i posten Krydret og vanedannende33 visninger - Posten blev oprettet 2 månederBedømmelse: 5 ud af 5
Redder i nøden!
Har store problemer med, at spidserne altid filtrer sammen. Også meget kruset hår over det hele. Mit hår er skrøbeligt og knækker let. Mens jeg har brugt denne leave-in-creme, er krusetheden mindsket, filtrene er helt forsvundet, og jeg kan nu næsten gå en hel dag uden, at det filtrer sammen 😃 Håret føles som helhed meget sundere, friskere og stærkere. God duft, en neutral frisk unisexduft synes jeg. Jeg har brugt cremen både i vådt hår og tørt hår. Hvis man skal lave fletning, er denne perfekt at fordele i længderne og ud i spidserne for at få en fletning uden en masse udstående hårstrå. Mængden jeg har brugt til længden "nakke til spidser" er cirka 1/2 teske. Fordeler mellem håndfladerne og fordeler derefter i håret. Er super tilfreds med cremen - passede mit hårs behov rigtig godt! Anmeldelsen er udført på vegne af Smartson - testpiloten har fået lov at prøve produktet gratis.1 produkter i posten Redder i nøden!54 visninger - Posten blev oprettet 2 månederBedømmelse: 5 ud af 5
Supergod balsam!!
Supergod balsam til mit hår!! Jeg har fået lov til at prøve denne balsam fra #Redken. Mit hår er kruset og filtret meget i spidserne. Jeg synes, denne balsam har god kvalitet til mit hår 😃 Balsammen er meget tyk og træg at fordele, så jeg har brugt mindre mængde end normalt. Mit hår elskede dette produkt, det føles faktisk stærkere end før, mere medgørligt, og spidserne føles så meget sundere end før ❤️ Det går meget længere tid, før spidserne filtrer sammen, når jeg bruger dette produkt. Håret er også mindre kruset og føles mere ensartet og lettere at håndtere. Balsammen dufter godt og frisk, jeg vil nok kalde det en unisex-duft. Anmeldelsen er udført på vegne af Smartson - testpiloten har fået lov til at prøve produktet gratis.1 produkter i posten Supergod balsam!!21 visninger - Posten blev oprettet 2 månederBedømmelse: 5 ud af 5
Meget godt shampoo
Jeg har fået lov til at prøve dette shampoo fra #Redken. Mit hår er kruset og filtret meget i spidserne. Dette shampoo synes jeg har god kvalitet til mit hår. Da jeg har langt hår, skal jeg altid bruge balsam, og helst en nærende leave-in-creme. Jeg vasker altid håret to gange med shampoo. Shampooen er meget tyk og træg at flyde, så jeg har brugt mindre mængde shampoo end jeg normalt gør. Mit hår elskede dette produkt, det føles faktisk stærkere end før! Det går meget længere tid end før, før spidserne filtrer sammen, når jeg bruger dette produkt. Håret er også mindre kruset, samt føles mere ensartet og lettere at håndtere. Shampooen dufter godt og frisk, jeg vil nok sige unisex-duft. Anmeldelsen er udført på vegne af Smartson - testpiloten har fået prøvet produktet gratis.1 produkter i posten Meget godt shampoo24 visninger - Posten blev oprettet 3 månederBedømmelse: 5 ud af 5
Syg god og helt vanedannende
Denne duft er virkelig MIN DUFT! Den er feminin, lidt krydret, lugter lidt spændende? Sorte ribs kan mærkes, frisk og syrlig! Kan også mærke vanilje. Også et strejf af jasmin! Mange gange kan jeg synes, at jasmin helt overtager i parfumer, og lugter næsten som en sådan der "vintage-parfume" som ældre damer gerne overdøver sig med - men sådan synes jeg ikke denne er! Kan også tydeligt mærke en note af sådan der lækker "kinesisk jasmin-te" man får på traditionelle kinesiske restauranter, elsker den duft 🥰 Denne duft er virkelig min signaturduft, det er denne jeg bruger mest fra min samling på snart 200 parfumer. (Haha jaaa, jeg har en lille afhængighed 😆) Duften holder længe, faktisk er jeg imponeret over holdbarheden i og med at det er en såkaldt "designer-duft", jeg synes generelt man bliver skuffet over holdbarheden på disse nu til dags! Bruger den mest når jeg skal ud til fest/festligheder! Har været til et 10-tal rigtig tunge raves nu et par år, denne følger altid med i rejsetasken da 🥰🥳✨️1 produkter i posten Syg god og helt vanedannende962 visninger - Posten blev oprettet 3 månederBedømmelse: 5 ud af 5
Sååå varm og hyggelig!!
Så himla god hyggedufter! Har aldrig fået så mange positive reaktioner på, at jeg dufter godt, som når jeg har denne. Kvaliteten er helt supergod, holder meget længere end såkaldte "designer-dufte", og et/to sprøjt synes jeg er passende af denne. I tøjet kan jeg mærke duften i hvert fald i 2 dage, afhængig af hvor meget jeg har sprøjtet af den. Summasummarum: Jeg synes denne duft holder overlegen bedre end dyre "designers/nicher", og koster meget mindre. Personligt synes jeg denne passer bedst om aftenen, eller på en hyggelig date! Eller som min favorit - nyvasket, nyvasket pyjamas, håret i en grim tot, ned under den gode dyne og bare slappe af! En rigtig hyggedufter 🥰🥰🥰1 produkter i posten Sååå varm og hyggelig!!349 visninger- Brugerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 2 månederDen lyder så god, hvilket godt prisvenligt tip, tak!! 🍐 Hvad synes du, den dufter mest af? Er den lidt tungere med tydelig træagtig duft?
- Posten blev oprettet 3 månederBedømmelse: 5 ud af 5
Holder i evigheder! Feminin og romantisk!
Den her duft synes jeg er den ultimative "fin-parfume", til lejligheder hvor man vil dufte lidt mere eksklusivt og feminint. Synes duften er meget luksuriøs! Den er frisk, men synes ikke sådan citrus/sporty-frisk - men jeg synes den er mere fersken-frisk, med indslag af mandarin og rose. Holdbarheden er udenjordisk - jeg kan mærke den i tøjet i cirka 3 dage/indtil jeg vasker dem. Den her duft synes jeg næsten, at den skal have "stå til sig lidt", man sprayer et par gange og lader den så stå et par uger. Den modner ligesom da, og bliver blødere. Synes at mange af de såkaldte "arabiske dufte" bliver bedre, hvis man lader dem hvile lidt! Den her vælger jeg, når jeg vil føle mig ekstra eksklusiv og fin 🥰 Passer super godt som forårs/sommer-duft. ET SPRAY er tilstrækkeligt, i denne flaske er det kvalitet nemlig!!1 produkter i posten Holder i evigheder! Feminin og romantisk! - Posten blev oprettet 7 månederBedømmelse: 4 ud af 5Verifierad testare
Dejligt sæt!
Har som #lykoinflutester fået lov til at prøve dette sæt fra #rituals! Indeholder duschskum, bodyscrub og bodylotion. I videoen med scrubben er jeg lige kommet hjem fra arbejde (industri) beskidt som sædvanligt 😂 Almindelig sæbe fjerner ikke snavset på hænderne, denne scrub gør jobbet fremragende! Har ikke turdet bruge den på kroppen, da jeg ofte bare får en masse kløe af scrubs desværre! Har brugt den til hænder og fødder, og syntes den var rigtig god. Passende med "riv" i den, samt så føles det bagefter, at den indeholder nærende olier, som er gode for huden. Fødderne blev virkelig babylækre! Duschmoussen/skummet har en rigtig god formel, rigtig blødt geléagtigt skum, der vasker rent. Løddrer meget 😃 Bodylotionen har jeg mest brugt som håndcreme, denne tube er diskret og passende stor til at stå fremme. Lotionen arbejder hurtigt ind i huden og giver ingen fedtet hinde, og bliver heller ikke klistret. Synes dette sæt er perfekt at give som gave eller i stedet for en blomst. Personligt har jeg ikke lige Sakura som favoritduft fra Rituals, men jeg synes alligevel, den er helt okay! Tak kære Lyko for at jeg har fået dette dejlige sæt hjem! 💙1 produkter i posten Dejligt sæt!2940 visninger - Posten blev oprettet 7 måneder
Duft?
Hvad er det for en slags duft på denne?1 produkter i posten Duft?2026 visninger- Brugerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 7 månederHej!💗 Duften af HICKAP All Inclusive Hair Treatment er let og frisk, med blomster- og citrusagtige toner samt en blød, sød undertone af vanilje! 😍 Pas på dig selv!💗3 likes
- Posten blev oprettet 7 månederBedømmelse: 5 ud af 5Verifierad testare
Kan lide!
Jeg har, som #lykoinflutester, fået lov til at prøve denne cc-cream fra #lumene! Jeg kunne virkelig godt lide den! Jeg vil have, at min foundation "ikke skal ses, men stadig give lidt liv", hvis I forstår, hvad jeg mener! Jeg har reaktiv hud, som ofte rødmer og blusser op af foundations, men denne føltes heeelt okay at have på. Jeg har også overfladiske blodkar på kinderne, som denne har været rigtig god til at "klappe på" for at dæmpe den røde farve. Dog kunne den ikke skjule de brune pigmenteringer, jeg har i ansigtet, men det generer mig ikke så meget egentlig. Jeg har dem - de er jeg 😄 Jeg synes, den er fantastisk til at udjævne det røde i hudtonen, uden at man ser sminket ud. Less Is More synes jeg! Jeg synes ekstra meget om at blande den med min dagcreme 🥰 Et naturligt og flot resultat fik jeg af denne. Og så er det så praktisk, at den også indeholder solfaktor 20, tidsbesparende og "kladdesparende" 😂 Jeg kunne godt tænke mig at købe den, når den er slut.1 produkter i posten Kan lide!