Salam

Lyko Creator
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 1 uge
    Bedømmelse: 4 ud af 5
    Verifierad testare

    Duft der holder!

    ✨ Jeg har som #lykoinflutester fået lov til at teste Hair & Body Fragrance Mist fra #nyx Professional Makeup i duften Caramelt Mami! ✨ Hvis du kan lide søde, varme dufte, så er denne virkelig værd at kigge på. Caramel Mami dufter som en blød blanding af karamel, pistacie og cremede gourmandnoter. Meget hyggelig og perfekt til efterår/vinter. Jeg synes, misten føles let og fin ved påføring. Sprayen fordeles jævnt og føles hverken våd eller tung, hverken i håret eller på kroppen. Det gør den nem at bruge til en hurtig opfriskning i løbet af dagen. Ved første sprøjt syntes jeg først, at duften var plastisk og slet ikke god, men efter lidt tid på huden udvikler duften sig blødt og varmt og bliver rigtig dejlig! Holdbarheden er fantastisk på huden, og jeg oplever, at den bliver endnu længere i håret. Den giver ikke samme intensitet som en parfume, men det er også charmen! Den føles mere afslappet og letbåret. Dette er en typisk “man vil spraye mere”-produkt, netop fordi den er så behagelig og let at bære. Den fungerer også fint at lag-på-lag sammen med body butter og body oil for en mere langvarig duft. Sammenfattende er dette en dejlig hair & body mist med en sød og varm gourmandduft, der føles både legesyg og hyggelig. Perfekt til dig, der kan lide dufte med karamelvibes uden at det bliver for tungt. Prisen synes jeg dog er lidt i overkanten, hvilket trækker karakteren ned.✨
    1 produkter i posten Duft der holder!
    118 visninger
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 1 uge
    Bedømmelse: 4 ud af 5
    Verifierad testare

    Perfekt til fest!

    ✨ Jeg har som #lykoinflutester fået lov til at teste Fat Oil Body Oil fra #nyx Professional Makeup i duften Caramelt Mami! ✨ Det første, der springer i øjnene ved denne, er gløden, og her taler vi virkelig glF8d! Olien giver huden masser af glans og indeholder en del shimmer, som tydeligt ses på huden. Olien er desuden farvet med en varm terrakotta-brun farve, som faktisk kan ses på huden. Så er du lysere i huden, kan du regne med at få en lille "solbrun" effekt! (En meget lys og kold hudtone ville nok ikke sætte pris på det) Duften er den samme dejlige Caramelt Mami som i resten af serien: varm, sF8d og gourmand med tydelige karamelnoter og en cremet fornemmelse, der gør den rigtig hyggelig at bruge. Selve olien oplever jeg hverken som for tyk eller for let i konsistensen, men glider fint ud på huden uden at føles for tung eller klistret. Huden føles blød og ser fugtet ud lige efter påføring. Men hvis du ikke kan lide "oljede" hudolier, pas på! Det, der dog er værd at nævne, er, at shimmeret er betydeligt mere intenst, end jeg forventede, især i solen, hvor det glitrer meget. For mig gør det, at den føles mindre som et hverdagsprodukt og mere som noget, man bruger, når man vil skille sig lidt ud! Jeg synes derfor, den passer bedre til fest, byture, ferie eller sommerens events, når man vil have det ekstra glødende og næsten glamourøse look på arme, ben eller décolleté. Har man lyse klE6der på, ville jeg også lade produktet sætte sig lidt, inden man tager tF8j på. Jeg lavede fejlen at bruge en hvid top, mens jeg påførte, hvor olien smittede lidt af. Det var let at fjerne med det samme, men jeg oplevede senere, at den holdt op med at smitte af på tøjet, efter den havde siddet lidt. Sammenfattende er dette en body oil, der giver masser af glød, tydeligt shimmer og en dejlig gourmandduft. Perfekt til dig, der elsker glitter og vil have et mere festligt, glamourøst look frem for en diskret hverdagsglød. ✨
    1 produkter i posten Perfekt til fest!
    161 visninger
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 1 uge
    Bedømmelse: 4 ud af 5
    Verifierad testare

    Super flot glød!

    ✨ Jeg har som #lykoinflutester fået lov til at prøve Fat Oil Body Butter fra #nyx Professional Makeup i duften Caramelt Mami! ✨ Det første, jeg lagde mærke til, var duften, og wow, den er virkelig noget for dem, der elsker søde gourmanddufte. Caramel Mami dufter varmt og cremet af karamel og pistacie med en blød sødme, der føles luksuriøs uden at blive for skarp. Formlen oplever jeg som rig og cremet, men samtidig luftig på huden. Selvom det er en body butter, føles den ikke tung eller klistret, hvilket jeg sætter stor pris på. Den smelter fint ind og efterlader huden blød, fugtet og med et subtilt glow. Jeg synes, den gør et rigtig godt stykke arbejde på tørre områder som albuer, ben og knæ, hvor huden ofte har brug for lidt ekstra kærlighed. På min hud føles den plejende uden at efterlade en fedtet hinde. Det, jeg bedst kan lide, er balancen mellem glow og fugt. Huden ser straks friskere og mere levende ud, men på en flot og jævn måde. Sammenfattende er dette en fugtgivende body butter, der føles luksuriøs på huden og giver en flot glød. Perfekt til dig, der elsker blød, velduftende hud med lidt ekstra glans. Minus en stjerne for prisen, da der er ret lidt produkt, som hurtigt løber ud! ✨
    1 produkter i posten Super flot glød!
    101 visninger
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 3 måneder
    Bedømmelse: 4 ud af 5
    Verifierad testare

    Naturlig glød!

    ✨ Jeg har som #lykoinflutester fået testet Futurist Blushmaker fra #esteelauder i nuancen Across The Dancefloor! ✨ Det første jeg reagerede på var faktisk farven. Ud fra billederne havde jeg forventet en mere muted, lidt dæmpet mauve, men i virkeligheden er den betydeligt mere livlig og næsten i den korallige retning for mig. Det er absolut en fin farve, men ikke helt hvad jeg havde forestillet mig. Formlen er derimod meget fin. Den føles silkeagtig og let at arbejde med, og den er pigmenteret uden at blive svær at kontrollere. Det er nemt at opbygge intensiteten i lag uden at det bliver pletvist. Finishen er glansfuld og giver en jævn, blød glød uden synligt glimmer. Det ser mere ud som en sund glød. Den smelter fint ind i basen og giver et friskt indtryk med det samme. På min hud sidder den godt i løbet af dagen og bevarer både farve og glød uden at blive pletvis. Emballagen er også meget speciel og føles lidt mere luksuriøs. Dog forstår jeg ikke helt meningen med metalspidsen. Sammenfattende er dette et meget fint blush med dejlig glød og god holdbarhed, men tænk på at nuancen kan opleves mere korallig og intens end hvad produktbillederne giver indtryk af, især hvis du forventer en mere dæmpet tone. 🌸✨
    1 produkter i posten Naturlig glød!
    334 visninger
    • Brugerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 3 måneder
      Super flot farve💕!
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 3 måneder
    Bedømmelse: 2 ud af 5
    Verifierad testare

    Kakig desværre!

    ✨ Jeg har som #lykoinflutester fået testet Double Wear Stay-In-Place Makeup fra #esteelauder i nuancen 2N2 Buff! ✨ Jeg har brugt den ældre version før, så jeg var meget nysgerrig efter at teste denne, men oplevelsen var faktisk lidt anderledes, end jeg havde forventet. For det første oplever jeg, at nuancen er både mere gul og meget mørkere, end jeg havde forventet. Dette er nok min fejl, da jeg ikke så billeder af nuancen før, men gik efter beskrivelsen “light-medium”. På min hud, som trækker mere neutralt/lidt varmt, blev den ikke helt så balanceret i undertonen, som jeg havde håbet, hvilket er godt at have i mente, hvis man er følsom over for gule toner og bleg. Den vil helt sikkert blive en meget bedre match til foråret, når jeg bliver mørkere og varmere i huden. Konsistensen er stadig relativt tynd og pigmenteret, men i modsætning til den ældre version synes jeg, at denne føles lidt mere kakig og lidt sværere at blende jævnt. Jeg skal arbejde hurtigere og mere omhyggeligt for at undgå, at den sætter sig, før jeg har haft tid til at arbejde den ordentligt ind, og den bliver let pletvis. Dækningen er høj, og den udjævner absolut hudtonen effektivt, men jeg oplever, at den virkelig fremhæver tekstur, især på de tørre steder på min kombinerede hud. Finishen er mat og meget “long-wear”, men jeg oplever ikke den samme glatte, næsten hudlignende følelse, som jeg husker fra den tidligere version. Holdbarheden er stadig god, og den sidder på plads i løbet af dagen, men helhedsindtrykket blev desværre ikke helt så imponerende, som jeg havde håbet. Sammenfattende er dette en foundation med høj dækning og god holdbarhed, men tænk på, at nuancen kan opleves som mere gul/mørkere end forventet, og at formelen kan kræve lidt mere arbejde ved påføring. Det bliver nok ikke denne næste gang desværre.✨
    1 produkter i posten Kakig desværre!
    653 visninger
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 3 måneder
    Bedømmelse: 4 ud af 5
    Verifierad testare

    Dækkende men naturlig finish

    ✨ Jeg har som #lykoinflutester fået testet Double Wear Stay-In-Place Concealer fra #esteelauder i nuancen 2N! ✨ Nuancen oplevede jeg som lidt mørkere og mere gul end jeg havde forventet, da jeg ikke så nogle billeder, da jeg valgte farve, men den vil helt sikkert passe rigtig godt til foråret. Jeg er neutral til let varm, når jeg er bleg, Den smelter stadig fint ind i min hudtone og fungerer godt både under øjnene og på ujævnheder. Formlen er lidt tykkere og tørrere, men ikke så tør som foundationen i samme serie. Den føles pigmentrig og kompakt, og den er virkelig meget drøj. Små dutter rækker til en medium-høj dækning! Jeg synes, den er imponerende dækkende uden at se tung eller kaget ud på huden. Den blandes meget seamless og smelter ind i basen uden at efterlade skarpe kanter. Resultatet bliver jævnt og glat uden at det direkte ses, at man har concealer på. Holdbarheden er også rigtig god og sidder der, hvor den skal i løbet af dagen uden at miste dækning. Jeg har kun lidt løspudder over, hvor min concealer plejer at crease. Sammenfattende er dette en dækkende og langtidsholdbar concealer, der rækker længe og giver et naturligt resultat trods sin højere dækning. Tænk bare på, at nuancen kan opleves lidt gulere end forventet for en neutral tone, men ellers er det et rigtig stabilt produkt! ✨
    1 produkter i posten Dækkende men naturlig finish
    291 visninger
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 5 måneder
    Bedømmelse: 4 ud af 5

    Forlængere virkelig makeup!

    💋Jeg har som #lykoinflutester fået testet Plump Right Back Primer + Serum fra #nyxprofessionalmakeup!💋 Jeg oplever den mere som et fugtgivende hudplejeprodukt end en klassisk primer. Konsistensen er gel-lignende, kølig og helt uden silikonefølelse. Den er let at påføre og trænger hurtigt ind i huden uden at efterlade nogen hinde. Primeren giver meget fugt og en fin glød, og huden føles blød og fugtet efter påføring. Den er parfume-fri, hvilket er et stort plus for mig. Min hud er kombineret og tør i T-zonen med større porer og nogle fine linjer. Jeg oplevede desværre ingen tydelig plump-effekt på mine fine linjer, selvom produktet markedsføres som plumpende. Derimod så huden generelt mere jævn og fugtet ud, og basen lagde sig fint ovenpå. Jeg oplever også, at området under øjnene så lidt blødere ud, når jeg brugte pudder ovenpå denne primer. Primeren har fungeret godt sammen med både silikonebaseret foundation og andre cremeprodukter, og jeg har ikke haft nogen problemer med, at makeup'en separerer eller slipper. Min hud kan let blive fedtet i T-zonen, men denne holder virkelig olien i skak! Jeg oplever mig selv mat betydeligt længere end andre primers, jeg har prøvet. Så check på holdbarhed! Makeup'en ser næsten urørt ud trods en hel arbejdsdag og uden touch-ups. Sammenfattende er dette en dejlig primer for dig, der ikke kan lide følelsen af makeup eller silikone på huden og ønsker meget fugt og glød. For mig personligt lever den dog ikke helt op til sit plump-løfte, men er du fedtet i huden, så er det absolut værd at prøve, hvis du samtidig har problemer med, at din makeup ikke holder eller separerer. Jeg er glad for at have fået testet den, og kan sige, at den absolut er prisværdig!
    1 produkter i posten Forlængere virkelig makeup!
    148 visninger
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 5 måneder
    Bedømmelse: 4 ud af 5

    Lange vipper og let at fjerne!

    👁️Jeg har som #lykoinflutester fået testet denne mascara fra #maybelline! 👁️ Sky High er en mascara, som jeg virkelig synes leverer, især hvis man er ude efter længde og separation frem for ekstrem volumen. Børsten er smal og meget fleksibel, hvilket gør påføringen nem og gør, at man også kan komme til de korteste vipper. Allerede ved det første lag får jeg tydeligt længere vipper, og resultatet ser meget jævnt og adskilt ud. Det er nemt at bygge op med flere lag uden at vipperne klumper sig eller føles tunge, hvilket jeg sætter pris på. Vipperne bevarer deres form og ser stadig definerede ud, selv efter flere lag. Mascaran giver ikke den der virkelig dramatiske volumen, men vipperne ser lange, velkæmmede og flotte ud, hvilket gør, at den passer rigtig godt til hverdag eller hvis du har korte/stubbede vipper. Holdbarheden er meget god. Den sidder fint hele dagen uden at smuldre nævneværdigt og uden at efterlade mærker under øjnene, på trods af mine tårefulde øjne og fede øjenlåg. Vipperne føles ikke stive, men holder sig bløde og lette selv efter mange timer. Den er desuden ekstremt let at vaske af med varmt vand og en mild rensemiddel! Mascaran indeholder ingen stærk parfume, hvilket har været fantastisk for mig med følsomme øjne. Og som tidligere nævnt er vipperne meget bløde og fleksible, selv efter mascaran er tørret, så jeg føler aldrig ubehag. En meget pålidelig mascara, der gør det, den skal, og en af de bedste længdemascaras, jeg har testet i denne prisklasse. Næste gang er jeg fristet til at teste den samme mascara i en af de andre fine farver, som Maybelline tilbyder!
    1 produkter i posten Lange vipper og let at fjerne!
    220 visninger
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 5 måneder
    Bedømmelse: 4 ud af 5

    Giver en fin og jævn base!

    ✨Jeg har som #lykoinflutester haft æren af at teste Paradise Lumi Glotion fra #lorealparis i farven Medium!✨ Jeg har testet produktet i en periode og synes, at dette er et meget let anvendeligt glow-produkt, der giver et friskt og naturligt resultat med en meget let dækning. Konsistensen er tynd, men stadig fast og næsten serumagtig, hvilket gør, at den trænger fint ind i huden og ikke føles tung eller klistret. Farven Medium giver en ret neutral, men stadig solkysset tone uden at blive orange på mig, hvilket ellers let kan ske med denne type produkter. Finishen er mere naturlig glød end tydelig highlighter, så det ser mere ud som en sund hud end makeup. Jeg oplever ikke, at den indeholder synligt glimmer, men gløden er jævn og blød. Jeg har prøvet at bruge den på flere måder: alene på bar hud, blandet med foundation og som glow-base under makeup. Personligt kan jeg bedst lide den på bar hud, da den giver et fint liv til basen med en udjævnende effekt uden faktisk at skulle bruge foundation. Dette er min go-to, når jeg bare vil have en frisk naturlig makeup som i videoen. Det, jeg virkelig kan lide, hvilket for mig er usædvanligt med et sådant produkt, er, at jeg ikke bliver fedtet af den i løbet af dagen! Min hud er meget tør, og jeg oplever, at produktet ikke fremhæver tørre områder eller tekstur. Den lægger sig fint også over porer og fine linjer. Holdbarheden er meget god, og jeg oplever den samme glød i slutningen af arbejdsdagen uden at se fedtet ud. ✨Sammenfattende er dette et meget fint glow-produkt til hverdag og for dig, der ønsker en naturlig, jævn glød snarere end et intenst eller glinsende resultat! ✨
    1 produkter i posten Giver en fin og jævn base!
    218 visninger
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 7 måneder
    Bedømmelse: 5 ud af 5

    Fugtgivende OG dybderengørende

    🍾Jeg har som #lykoinflutester haft æren af at prøve dette shampoo fra #k18!🍾 Et super lækkert shampoo, der virkelig er drøjt i brug, man behøver ikke meget for at få et virkelig rent og velplejet hår. Jeg mærkede allerede fra første gang, at håret blev meget lettere og blødere, og at produktrester blev fjernet. Clarifying shampoo kan nogle gange tørre min hovedbund ud, hvis jeg bruger det for ofte, men har slet ikke oplevet det med dette! Jeg dobbeltshamponerer som sædvanligt og er lige chokeret hver gang over, hvor godt det skummer, og hvor lidt shampoo man behøver. Shampooen har en lidt uhyggelig mørk farve og dufter ikke særlig meget, men efterlader håret blødt og fugtet, og forbereder virkelig håret til en rigtig god hårmaske, glossing eller K18-maske! Det føles som om behandlinger, man påfører efter at have brugt dette shampoo, udnyttes bedre af håret. Jeg kan endda børste håret forsigtigt uden balsam, og håret er let at rede ud, og efter styling er håret fyldt med glans. Dette er simpelthen en af de bedste og mest skånsomme clarifying-shampooer, jeg har prøvet! 💖 Sammen med K18-masken er det en uslåelig kombination og absolut et produkt, jeg vil fortsætte med at købe. 💖
    1 produkter i posten Fugtgivende OG dybderengørende
    1533 visninger
    • Kommentaren lades 6 måneder
      Hvilken balsam bruger du? Hvilken shampoo bruger du udover denne?