susanna
Lyko Creator
- Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 1 timeBedømmelse: 5 ud af 5
Holder bøjninger
Den bedste mascara på markedet! Holder bøjningerne rigtig pænt og drysser ikke. Bemærk! Almindelig vandfast øjenmakeupfjerner virker ikke på denne, men med balm/olie går den fint af vipperne. 👁️ #lykoreview1 produkter i posten Holder bøjninger8 visninger - Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 1 dagBedømmelse: 5 ud af 5
Anbefaler!
Jeg fik disse i den nye Lyko birthday lovables boks. Produktet var ikke kendt for mig i forvejen, og jeg var lidt skeptisk til at prøve det. Jeg kan godt lide at bruge neglelak, men det er irriterende, når lakken hurtigt bliver dårlig og begynder at skalle af, så lad os se, hvad disse klistermærker kan gøre. Og altså: Det var ekstremt nemt at sætte negleklistermærkerne på, og da klistermærkerne var på plads, fil jeg det overskydende af og satte neglene under LED-lyset, som fulgte med lovables boksen. Jeg synes ikke, de anbefalede 45 sekunder var nok til at hærde lakken ordentligt, så jeg havde neglene under lyset lidt længere, indtil overfladen ikke længere var klistret. Nu har jeg haft neglene i lidt over en uge, og de holder virkelig! Og de ser stadig rigtig flotte ud (billederne taler for sig selv). Jeg blev virkelig begejstret for disse og bestilte et par pakker i forskellige farver 💅🏼 En klar anbefaling, hvis du vil have flotte negle og især en lak, der holder længere. #lykoreview1 produkter i posten Anbefaler! - Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet for 3 dage
Hvornår kommer det til salg?
Hvornår kan man bestille disse nye elfin produkter? 🤭126 visninger- Brugerens rolle: Lyko Kundeservice.Kommentaren lades 1 dagHejsan Susanna 👋 Gode nyheder! Flere af e.l.f.'s nyheder kan allerede bestilles 🙌😍 Hav en vidunderlig dag!1 likes
- Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 1 ugeBedømmelse: 5 ud af 5
Efterlader en dejlig beroligende følelse på hovedbunden
Mit første indtryk af serumet var meget positivt. Flasken er stilfuld og ser kvalitetsmæssig ud, og pipetten gør doseringen nem. Serumet har en let, flydende og silkeagtig konsistens, som føltes behagelig allerede fra første brug. Duften er den samme skovagtige som i shampooen og balsammen fra samme serie. Jeg er ikke så vild med duften, men jeg tilgiver det, fordi dette serum bare er så godt! Jeg har nu brugt serumet i næsten to uger sammen med shampooen og balsammen fra samme serie. Serumet fordeles rigtig godt på hovedbunden og absorberes hurtigt uden en fedtet fornemmelse. Det var en stor positiv overraskelse, at serumet ikke efterlod håret overhovedet fedtet eller klæbrigt. Mit hår bliver nemt fedtet, så jeg var lidt spændt på, hvordan min hovedbund ville reagere. Efter denne korte brugstid har jeg dog endnu ikke bemærket nogen ændring i hårvæksten, men hovedbunden føles tydeligt sundere og mere afbalanceret. Dette serum bliver helt sikkert en fast del af min regelmæssige hårplejerutine! #lykotestpilot #hairification1 produkter i posten Efterlader en dejlig beroligende følelse på hovedbunden28 visninger - Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 1 ugeBedømmelse: 3 ud af 5
Balsam
Balsammen gav straks et kvalitetsindtryk takket være den stilfulde og flotte emballage. Der opstod dog hurtigt en udfordring i brugen: balsammen er ret tyk i konsistensen, hvilket gjorde det svært at få den ud af flasken. Flasken blev let klemt sammen ved pres, og produktet måtte doseres med ret stor kraft. Balsammen har den samme skovagtige, harpiksagtige duft som shampooen i samme serie. Duften er personlig og efter min mening ret kraftig og ikke særlig behagelig for min smag. Konsistensen føles dog fyldig, men jeg forventede, at den ville fugte håret mere. Min hårtype er lidt naturligt krøllet/bølget og tynd, men spidserne er tørre, og rødderne bliver let fedtede. Efter brug af balsammen var håret blødt, let at rede ud, og det føltes tydeligt mere fyldigt. Spidserne blev dog efter min smag en smule tørre. Jeg har nu brugt balsammen i næsten to uger, så jeg har endnu ikke bemærket en effekt, der fremmer hårvækst. Samlet set giver balsammen dog håret luftighed og fylde, men til meget tørre spidser er den ikke tilstrækkelig alene. Derudover efterlod emballagens brugervenlighed noget at ønske, da doseringen af den tykke konsistens var vanskelig. #lykotestpilot #hairification1 produkter i posten Balsam12 visninger - Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 1 ugeBedømmelse: 3 ud af 5
Volumengivende
Jeg har brugt shampooen i næsten to uger nu. Mit første indtryk af produktet var positivt. Shampoo-flaskens udseende er stilfuldt og virker af høj kvalitet, og doseringspumpen fungerer godt. Shampooens duft er efter min mening meget skovagtig og minder om harpiks, hvilket desværre ikke var særlig behageligt for mig. Min hårtype er naturligt lidt bølget/krøllet og tynd, men spidserne er tørre, og rødderne bliver let fedtede. Derfor værdsætter jeg produkter, der renser effektivt uden at få håret til at fedte endnu hurtigere, så jeg gik spændt i gang med testen, især da shampooen lovede at øge hårvæksten allerede efter ti dage. I starten begyndte min hovedbund at klø en del, men heldigvis roede det sig efter et par anvendelser. Shampooen øgede ikke fedtningen af mit hår i løbet af dagen, hvilket var en positiv overraskelse. Jeg bemærkede også, at håret føltes tydeligt mere fyldigt efter vask. Til gengæld blev mine spidser tørre som sædvanligt, uanset balsam, så der er behov for leave-in balsam eller hårolie efter brug, i hvert fald for min hårtype. Alt i alt efterlod shampooen håret luftigt og mere fyldigt, og fedtningen steg ikke, men jeg bemærkede ikke nogen øget hårvækst. Minus for den udtørrende effekt på spidserne og for duften, som var for kraftig til min smag. Alt i alt har oplevelsen dog været overvejende positiv, og det bliver spændende at se, hvordan længere tids brug påvirker hårvæksten 👩🏻 #lykotestpilot #hairification1 produkter i posten Volumengivende16 visninger - Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 2 ugerBedømmelse: 3 ud af 5
Ikke helt til mørke øjenbryn
Man skal holde genstridige øjenbryn godt i skak, men til næsten sorte øjenbryn bliver der let lyse lag fra gelen, hvilket er ærgerligt, for ellers ville dette være perfekt. #lykoreview1 produkter i posten Ikke helt til mørke øjenbryn264 visninger- Kommentaren lades 2 ugerDet er værd at påføre dette på helt rene bryn, så der ikke bliver hvide rester, det virker i hvert fald for mig 😊👍🏼
- Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 3 uger
Hairification
Jeg var heldig og fik prøvet Hairifications Pure Grow shampoo, balsam og serum. Deres effekt ses efter et par uger 🌞💆🏻♀️ #lykotestpilot #hairification3 produkter i posten Hairification55 visninger - Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 3 ugerBedømmelse: 4 ud af 5
sommerlig
Her dufter det af sommer 🌞🥥 En dejlig sød kokosduft, så hvis du kan lide kokos, vil du elske denne! Duften bliver let på huden, måske lidt for let til min smag. Den fortjener fem stjerner, hvis duften kunne holde længere på huden. #lykoreview1 produkter i posten sommerlig353 visninger- Brugerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 3 ugerSå god duft, minder lidt om en dag på stranden, kokos og solcreme duft😍🤩1 likes
- Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 3 ugerBedømmelse: 5 ud af 5Verificeret køb
Sommersæt 🌞
Ah, det perfekte sæt! Jeg bestilte dette primært på grund af solcremerne (i alt 5 forskellige cremer), fordi de bliver brugt meget om sommeren, men der fulgte mange andre fantastiske produkter med, som jeg glæder mig til at prøve. Jeg har allerede prøvet/brugte Sol de Janeiros kropsduft, og den er virkelig frisk til sommer. Kokosagtig 🥥 Og tasken er helt super sød, dejlig variation fra makeup-taskerne 🌞 Disse Lyko lovables sæt er absolut mine favoritter, som jeg bestiller regelmæssigt. Virkelig pengene værd. #lykoreview1 produkter i posten Sommersæt 🌞624 visninger