Tineb

Lyko Creator
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet for 2 dage
    Bedømmelse: 4 ud af 5

    God serum, som faktisk ikke er klistret.

    Jeg har været så heldig at være testpilot for #lyko og fået lov til at teste dette produkt i ca. 2 uger nu. Det første jeg lagde mærke til var emballagen, som var i plast, men alligevel havde et usædvanligt stilrent design. Det var nemt at åbne og lukke, men også at dosere serumet med dette design og pipette 😄 Så til duften, som ikke er til at undgå 😅 den dufter frisk, dufter bubblegum synes jeg, men samtidig dufter den rent. Den dufter rigtig godt, men til tider måske lidt meget, hvis man er sensitiv over for lugt, for efter at have brugt denne, var der flere, der kommenterede og spurgte åh hvad er det? 😅 så ja, den sad i længe efter håret var tørt. Jeg synes den lugtede næsten for meget nogle dage, hvilket gjorde, at jeg fik lettere migræneanfald, især når jeg allerede var lidt lugtfølsom fra før 🥴, men den er efter min mening en god og unisex duft, passer til de fleste.😄 Serumet er letflydende med en meget behagelig konsistens. Den er meget drøj i brug, så man behøver kun nogle dråber. Serumet fordeler sig let med pipetten. Det trænger hurtigt ind i hovedbunden uden at efterlade en klistret hinde, som nogle serum kan gøre. Håret bliver heller ikke fedtet af serumet, men holder sig fint til næste hårvask. 😊 Jeg oplever den som en ret mild serum, da den ikke irriterer min tørre og sensitive hovedbund, når jeg havde lidt af denne. Så derfor har jeg heller ikke kløet, når jeg har brugt denne. 🤭 men hovedbunden føltes mere balanceret, men ikke mindst mindre tør ud 😄 Efter brug af dette serum, men også af shampoo og balsam i samme serie, føles håret blødt, fyldigt, frisk og rent efter brug med disse. Håret holder sig frisk og rent længere end normalt, og det tynger heller ikke håret ned. Håret duftede stadig godt efter tørring, selv med brug af varmebeskyttende og føntørring også. Jeg oplever, at håret bliver lidt mere håndterbart efter brug, men samtidig ikke superblødt, fordi det blev lidt tørt. Denne er nok en 9 ud af 10 på grund af, at duften blev voldsom i perioder. Jeg har kun brugt produktet i to uger, så det er stadig lidt tidligt at vurdere, om det har haft nogen effekt på hårvæksten, men det fungerer rigtig fint med shampoo og balsam i samme serie i hvert fald 🙌 Det eneste minus, jeg fandt, og som gør, at jeg trækker en stjerne, er duften, som var for stærk til min smag nogle dage. Alt i alt har oplevelsen været overvejende positiv, og det bliver spændende at se, hvordan længere brug påvirker hårvæksten. #lykotestpilot #hairification
    1 produkter i posten God serum, som faktisk ikke er klistret.
    9 visninger
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet for 2 dage
    Bedømmelse: 4 ud af 5

    God denne

    Jeg har været så heldig at være testpilot for #lyko og fået lov til at teste dette produkt i ca. 2 uger nu. Det første jeg lagde mærke til var emballagen, som havde et usædvanligt stilrent design. Det var nemt at åbne og lukke, men også at dosere balsammen med dette design.😄 Derudover var der hele 300 ml produkt i pakken, hvilket er rigtig fint 😍 Så til duften, som ikke er til at undgå 😅 den dufter frisk, jeg synes den dufter af bubblegum, men samtidig dufter den rent. Den dufter rigtig godt, men til tider måske lidt meget, hvis man er følsom over for dufte, for efter at have brugt denne, var der flere, der kommenterede og spurgte: åh, hvad er det? 😅 Så ja, den sad i længe efter håret var tørt. Jeg synes næsten den duftede for meget nogle dage, hvilket gav mig lettere migræneanfald, især når jeg i forvejen var lidt lugtfølsom 🥴, men efter min mening er det en god og unisex duft, der passer til de fleste.😄 Jeg oplever den som en ret mild balsam, da den ikke irriterer min tørre og sensitive hovedbund, når jeg havde lidt af den i. Derfor har jeg heller ikke kløet, når jeg har brugt denne. 🤭 Balsammen er meget drøj i brug, så man behøver kun en lille mængde. Den fordeler sig let i håret, selvom den har en meget tyk, cremet, men ikke tung konsistens😊 Jeg lader balsammen sidde i nogle minutter, før jeg skyller den ud, så den får virke ordentligt, og efter det føles håret blødt, fyldigt, frisk og rent efter brug med denne, efter vask med shampooen i samme serie. Håret holder sig frisk og rent længere end normalt, og den tynger ikke håret ned. Håret duftede stadig godt efter tørring, selv efter brug af varmebeskyttende og føntørring også. Jeg oplever, at håret bliver lidt mere håndterbart efter brug, men samtidig ikke superblødt, fordi det blev lidt tørt. Så desværre blev mine længder på mit lange hår mere tørre, så derfor lidt træk for det. Men mit hår er også sådan, at det hurtigt bliver fedtet i toppen og tørt i længderne, så det er lidt svært at finde virkelig 10 af 10 😅, men denne er nok en 8 af 10 på grund af dette og at duften blev voldsom i perioder. Jeg har kun brugt produktet i to uger, så det er stadig lidt tidligt at vurdere, om det har haft nogen effekt på hårvæksten, men det fungerer rigtig fint med shampoo og serum i samme serie i hvert fald 🙌 Det eneste minus, jeg fandt, og som gør, at jeg trækker en stjerne, er den udtørrende effekt på spidserne og duften, som var for stærk til min smag nogle dage. Alt i alt har oplevelsen været overvejende positiv, og det bliver spændende at se, hvordan længere brug påvirker hårvæksten. #lykotestpilot #hairification
    1 produkter i posten God denne
    8 visninger
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet for 2 dage
    Bedømmelse: 4 ud af 5

    God shampoo

    Jeg har været så heldig at være testpilot for #lyko og fået lov til at teste dette produkt i ca. 2 uger nu. Det første jeg lagde mærke til var emballagen, som havde et usædvanligt stilrent design. Det var nemt at åbne og lukke, men også at dosere shampooen med dette design.😄 Så til duften, som ikke er til at undgå 😅 den dufter frisk, jeg synes den dufter af bubblegum, men samtidig dufter den rent. Den dufter rigtig godt, men til tider måske lidt meget, hvis man er sensitiv over for lugt, for efter at have brugt denne var der flere, der kommenterede og spurgte: åh, hvad er det? 😅 Så ja, den sad i længe efter håret var tørt. Jeg synes den lugtede næsten for meget nogle dage, hvilket gjorde, at jeg fik lettere migræneanfald, især når jeg i forvejen var lidt lugtsensitiv 🥴, men efter min mening er det en god og unisex duft, der passer til de fleste.😄 Jeg oplever den som en ret mild shampoo, da den ikke irriterer min tørre og sensitive hovedbund. Så derfor har jeg heller ikke kløet, når jeg har vasket med den. 🤭 Shampooen er meget drøj i brug, så man behøver kun en lille mængde. Den fordeler sig let i håret og skummer rigtig godt.😊 Håret føles blødt, fyldigt, frisk og rent efter vask med denne, og det holder sig frisk og rent længere end normalt. Den tynger ikke håret ned. Håret duftede stadig godt efter tørring, selv med brug af varmebeskyttende og føntørring også. Men selv med brug af balsam blev desværre mine længder på mit lange hår mere tørre. Men mit hår er også sådan, at det hurtigt bliver fedtet i toppen og tørt i længderne, så det er lidt svært at finde virkelig 10 ud af 10 😅, men denne er nok en 8 ud af 10 på grund af dette og at duften blev voldsom i perioder. Jeg har kun brugt produktet i to uger, så det er stadig lidt tidligt at vurdere, om det har haft nogen effekt på hårvæksten, men det fungerer rigtig fint med conditioner i samme serie i hvert fald 🙌 Det eneste minus, jeg fandt, og som gør, at jeg trækker en stjerne, er den udtørrende effekt på spidserne og duften, som var for stærk til min smag nogle dage. Alt i alt har oplevelsen været overvejende positiv, og det bliver spændende at se, hvordan længere brug påvirker hårvæksten. #lykotestpilot #hairification
    1 produkter i posten God shampoo
    6 visninger
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 1 uge
    Bedømmelse: 5 ud af 5
    Verifierad testare

    Kan virkelig godt lide denne

    . Jeg har som #lykoinflutester fået lov til at teste denne varmebeskyttelse fra #bylyko. Som en person, der sjældent bruger varme til at style håret, er varmebeskyttelse ikke et produkt, jeg bruger dagligt, men når jeg først tager varmeværktøj eller føntørrer håret, bruger jeg varmebeskyttelse, og så er det ekstra sjovt at teste Beat The Heat #bylyko. Produktet kommer i en frisk gul sprayflaske med en god størrelse, som doserer godt i håret. Der kom lige præcis den rette mængde produkt ud, da jeg sprayede håret, men sprayfunktionen var lidt langsom, altså ikke helt god. Ellers et topprodukt, som jeg vil anbefale. Sprayen dufter rigtig godt, lidt sødt, men ikke stærkt i intensitet, så den kunne jeg godt lide. Selve beskyttelsen er svær at kommentere på eller vide, men jeg stoler på, at produktet beskytter som lovet. Håret føltes blødt efter sprayning, og det var meget nemmere at rede igennem før føntørring. Jeg synes, produktet trak godt ind i håret og gav en fin glans, og den bløde følelse varede længe. Jeg oplever heller ikke, at det gør håret tungt eller klistret bagefter. Beat the Heat er en varmebeskyttende spray, som skal modvirke frizz, give glans og give let volumen, og jeg synes, den holdt det meste, bortset fra volumen, som jeg ikke mærkede så meget til, men jeg er super tilfreds med det. Jeg synes, man får meget for en fantastisk pris og vil derfor anbefale denne til andre og giver den 10 ud af 10, hvis man ser bort fra den langsomme sprayfunktion.
    1 produkter i posten Kan virkelig godt lide denne
    313 visninger
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 1 uge
    Bedømmelse: 5 ud af 5
    Verifierad testare

    Wow 😍

    Jeg har som #lykoinflutester fået testet denne smukke rosa glattejern fra #bylyko og er positivt overrasket. Først Emballagen: Føles meget luksuriøs og fin, smuk rosa farve, den er nem og let at åbne. Så glattejernet: Designet er meget flot – stilrent og elegant med en fin lyserød farve, som føles lidt luksuriøs. Farven er virkelig helt smuk, det er et værktøj, der gerne kan ligge fremme, og med en meget lang rosa ledning, som er et stort plus, da man kan stå lidt væk fra stikkontakten. Det giver et flot helhedsindtryk, at hele med ledningen var rosa, noget jeg elskede. Dette glattejern fra #bylyko har en startknap og derefter 2 knapper til at justere varmen op eller ned efter ønsket temperatur. Den varmes op superhurtigt og har et temperaturmåler, som man kan følge, mens den varmes op. Temperaturen går fra 120 til 220 grader, som man nemt stiller ind med knapperne. Den køler også hurtigt ned efter brug, noget jeg virkelig godt kunne lide. Dette glattejern fra Lyko er meget nemt og enkelt at bruge. Den glider godt over håret. Det eneste negative, jeg kan sige, hvis jeg skal være kritisk, er, at den gerne kunne være lidt mere effektiv på tykt hår, da man skal rette mange gange for at få ønsket resultat, men det må jeg sige på de, der er meget dyrere, så jeg er tilfreds med denne, og ikke mindst til denne pris er den virkelig 10 ud af 10. Jeg bruger altid varmebeskyttelse i håret, før jeg bruger varmeværktøj, så det gjorde jeg også nu.. #lykoinflutester #bylyko
    1 produkter i posten Wow 😍
    118 visninger
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 2 uger
    Bedømmelse: 5 ud af 5

    God retinolserum

    Jeg har været så heldig at være testpilot for Lyko og fået lov til at teste dette produkt. Har testet i nogle uger nu. Jeg har en sensitiv kombineret hud, som let bliver rød, og jeg reagerede ikke på denne, selvom der var retinol i den. Ampullen har en let til medium tyk gel-serum-konsistens. Den er let at smøre ud over huden og kræver ikke meget produkt pr. påføring. Konsistensen er god, trænger fint ind og føles hverken tung eller klistret. Huden føles rigtig godt efter påføring, og jeg oplevede ingen irritation eller afskalning under brug. Jeg kunne godt lide flasken, da den har en sød farve og var meget let at åbne, virker praktisk og hygiejnisk med pipette, som gør det mere hygiejnisk. Pipetten var dog lidt langsom, og man fik ikke meget produkt op, men det kan også være mig. Resultatet var først ikke så stort, og jeg lagde egentlig ikke mærke til nogen særlig ændring med det samme, men efter at have brugt denne i et par uger, har resultatet været meget positivt. Det, jeg især har lagt mærke til, er, at huden har fået mere glød, mere fugt, føles glattere og ser mere velplejet ud. Har fået et friskere udseende på en måde. Jeg synes også, at huden føles fastere og mere fugtet end tidligere, men det kan også være på grund af kombinationen med essencer, jeg har brugt i samme periode. Men jeg har ikke brugt serumet længe nok til at se, om det er effektivt mod fine linjer, solskader eller om det bidrager til en jævnere og lysere hudtone. Men vil jeg anbefale denne til andre: ja, hvis du vil teste et godt retinolprodukt, hvor den største fordel er kombinationen af retinol og barrierevenlige ingredienser. Det passer bedst til dig, der ønsker glød, fugt og forebyggelse af alderstegn.😍 #lykotestpilot #drceuracle #lykoreview
    1 produkter i posten God retinolserum
    102 visninger
    • Brugerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 2 uger
      æææææsker
      1 likes
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 2 uger
    Bedømmelse: 5 ud af 5

    Wow, jeg er forelsket

    Jeg har været så heldig at være testpilot for Lyko og fået lov til at teste dette produkt. Har testet i nogle uger nu, og må sige, at jeg er meget tilfreds med, hvordan den fugter og balancerer huden!🫶🏽 Jeg har en sensitiv kombineret hud med porer og bumser ved menstruation. Jeg blev meget positivt overrasket over denne essence faktisk. Den dufter godt, frisk og behageligt, altså synes jeg den dufter rent. Formlen er let og tynd, hvilket gør den nem at påføre og føles dermed let og behagelig på huden også, et stort plus at den trænger let ind uden at være klistret og giver MASSER af fugt. En anden fordel er, at huden får en fin glød efter påføring. Min hud føles allerede mere frisk og balanceret og med færre porer, og menstruationsbumserne har jeg heller ikke set så meget til. Jeg er meget tilfreds med denne essence og vil helt sikkert fortsætte med at bruge den og købe den igen, når den er tom. Det jeg sætter mest pris på, er hvor fugtgivende den er. Huden føles blød og godt fugtet efter brug. Derudover føles produktet meget drøjt. Emballagen er generøs i størrelse, og der skal ikke meget produkt til pr. brug, så jeg tror, den vil vare længe. Emballagen er noget for sig selv, simpelthen nyyyydelig! Du får virkelig følelsen af luksus på flaske! Den kommer i en glasflaske og er meget lækker at se på. Så den får fast plads på mit badeværelse. Dr.Ceuracle er virkelig blevet en ny favorit.😍😍😍 #lykotestpilot #drceuracle #lykoreview
    1 produkter i posten Wow, jeg er forelsket
    83 visninger
    • Brugerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades for 3 dage
      Jeg blev også forelsket i denne så fantastiske ❤️
      1 likes
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 2 uger
    Bedømmelse: 5 ud af 5

    Super drøj og virkede godt

    Jeg har været så heldig at få teste Hyal Reyouth Melting Foaming Balm fra Dr Ceuracle, som er en rigtig fin og drøj cleansing balm. Den smelter nemt makeuppen væk, fjerner let urenheder og efterlader ikke huden stram som flere andre cleansing produkter gør. Jeg har haft en tendens til at reagere på nogle sådanne produkter tidligere med rød og irriteret hud, og nogle har jeg endda fået allergisk reaktion af, men ikke denne, da den er virkelig mild og skånsom mod huden. Dr Ceuracle skriver, at den passer til de fleste, og det vil jeg sige, den gør, da den gør huden blød, renset, blød og derudover føles huden fugtet. Jeg kunne godt lide den krukke, den kom i, samt den lille spatel, så man slipper for at tage så meget produkt med hænderne. Ellers kan jeg virkelig godt lide det praktiske snaplåg, så man slipper for at skrue et låg af for at åbne. Jeg sætter også pris på, at der følger en spatel med, som har sin egen lille plads i låget. Jeg kunne godt lide konsistensen på produktet, for det holdt med en lille mængde til hele ansigtet. Først føltes den næsten som gel, men så smurte man den i ansigtet, og så begyndte den at skumme, og så var den endnu lettere at fordele og super nem at skylle af samt uden at blive super blød uden bumser for min del, så jeg fandt mig en ny favorit til min sensitive kombinationshud her ja, og om jeg vil anbefale til andre: jaa #lykotestpilot #drceuracle
    1 produkter i posten Super drøj og virkede godt
    28 visninger
    • Brugerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 2 uger
      Så godt💕✨
      1 likes
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 1 måned
    Bedømmelse: 5 ud af 5
    Verificeret køb

    Wow siger jeg bare

    Ville aldrig have købt Lovables, så dette blev min første. Jeg havde kigget på den i et stykke tid, og indtrykket var wow spændende, og da jeg fik 30%, var der ingen tvivl, den blev klikket hjem med det samme, og jeg fortryder ikke et sekund, for det er en utrolig god blanding af mange produkter, som jeg virkelig ser frem til at teste 😍🥰 Første indtryk, da jeg åbnede den, var bare wow, den fine røde toilettaske produkterne lå i, og da jeg åbnede den, blev det bare endnu bedre 🥰 n.c.p showergelen tog min kæreste, da han forelskede sig i den, sunday shower foamen blev min mors favorit, da der er noget for de fleste i denne 🥰 lipglossen havde en sød fin hjertepakning, som passer perfekt i tasken, og i kombination med lip pennen blev det en fin combo ❤️ body misten dufter let af sommer og dejlige blomster, som duftede så godt, at den allerede er brugt meget, og jeg må sige, jeg blev forelsket, fordi det kun var fullsize produkter også, og jeg kan med hånden på hjertet sige, at dette ikke blev den eneste, for efter denne må jeg sige, jeg elsker Lyko Lovables, da jeg kan lide at teste nye ting 🥰 #lykoreview
    1 produkter i posten Wow siger jeg bare
    137 visninger
  • Brugerens rolle: Lyko Creator.Posten blev oprettet 2 måneder
    Bedømmelse: 3 ud af 5

    Ikke min favorit, men ok

    Redken Acidic Bonding Concentrate Conditioner. Den supplerer seriens shampoo. Mit hår er tykt, farvet mørkt, beskadiget på grund af tidligere farvning og bliver let fedtet i toppen, men spidserne flosser. Men balsammen gør håret meget blødt og lettere at rede ud lige efter brusebadet end uden, selvom den ikke blev min favorit. Jeg har testet balsammen i 2 uger nu, og dette er, hvad jeg synes: + Duften var fantastisk + Tykk konsistens + God størrelse + Flot design - Håret blev hurtigt fedtet og føltes ikke rent, så man kan ikke have dårlig tid, når man vasker håret med denne. - Min hovedbund begyndte at svie og klø, så den havde det slet ikke godt. Så desværre er denne balsam ikke noget for mig eller noget, jeg kan anbefale til nogen med sensitiv hovedbund. Derudover syntes jeg ikke, det hjalp mit farvede og slidte hår. Anmeldelsen blev udført på vegne af Smartson – testpersonen fik prøvet produktet gratis.
    1 produkter i posten Ikke min favorit, men ok
    20 visninger