Alexandra Janheim
Lyko Creator
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä ensivaikutelma!
Olen kuullut hyvää tästä ja se ei pettänyt odotuksia... Kevyt, miellyttävä geelimäinen koostumus ja kosteuttaa todella hyvin ilman tahmaisuutta tai tunnetta kasvoilla. Se on kuitenkin hieman tahmea heti imeytymisen jälkeen (ajattelen vähän kuin primeria), mutta koen, että tahmeus katoaa sen jälkeen. Antaa luonnollisen raikkaan hehkun ja kasvot tuntuvat erittäin pehmeiltä. Plussaa isosta 100 ml tuubista, joka tekee tuotteesta pitkäkestoisen. Toivon #lykomission #lykoreview1 product in post Hyvä ensivaikutelma!632 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 3 viikkoa sitten
Hitaasti mutta varmasti...
Olen tehnyt perusteellisen siivouksen ja aion rakentaa noin 60-70% varastostani uudelleen! Aloitin päivittämällä siveltimeni ja tilasin myös muutamia asioita, joita olen pitkään halunnut kokeilla sekä vähän hyödyllisiä juttuja🥰 Olen ehtinyt kokeilla vähän, mutta en kaikkea14 tuotetta julkaisussa Hitaasti mutta varmasti...411 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 3 viikkoa sitten3 näyttöä
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 3 viikkoa sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Raikas kosteutus
Ensivaikutelmani tästä naamioista on, että kasvot tuntuvat superkosteutetuilta kevyellä ja raikkaalla tavalla. En tunne liukasta ”kalvoa” jälkikäteen kuten monien muiden naamioiden kanssa, vaan vähän ”märkä-tahmea”... Punaisuus, joka minulla oli ennen, on poissa ja finnit näyttävät paremmilta. Naamio on myös upotettu runsaasti seerumia, joka riittää hyvin käsille ja dekolteelle. Naamio pysyi hyvin kasvoilla, mutta saa pienen miinuksen istuvuudesta. Toivon #lykomission #lykoreview1 product in post Raikas kosteutus190 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Ok, mutta ei täydellinen
Liukenee meikin ja aurinkosuojan, mutta ei poista kaikkea, joten täytyy silti käyttää toista puhdistusainetta sen jälkeen... Tuntuu myös, että tuotetta tarvitsee melko paljon. Aika ok suhteessa melko edulliseen hintaan, mutta ei mitenkään vaikuttava1 product in post Ok, mutta ei täydellinen286 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Uusi suosikki
Minulla on aiemmin ollut vaikeuksia löytää aurinkosuojaa, josta pidän ja joka ei aiheuta minulle finnejä heti, mutta tästä pidän... Ohut, tuntuu kevyeltä kasvoilla, ei tuki ihoani eikä anna erityistä jälkifiilistä suuntaan tai toiseen. #lykomission1 product in post Uusi suosikki1371 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Juuri sitä, mitä odotin
Tämä lämpösuoja oli juuri sitä, mitä odotin! Suojaa samalla kun antaa rakennetta ja hieman pitoa, mikä on kiitollista minun muuten melko vaikeasti muotoiltavalle hiukselleni... Oikean määrän saaminen voi olla hieman hankalaa (jos käyttää liikaa, hiukset kovettuvat kuin hiuslakka), ja suosittelisin harjaamaan hiukset läpi tämän ja seuraavan lämpömuotoilun välillä. Muuten minulla ei ole valittamista! Pidin siitä ja aion ostaa tämän tuotteen uudelleen. Toivon #lykomission #lykoreview1 product in post Juuri sitä, mitä odotin1236 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Mukava setting spray
Ehdottomasti mukava setting spray, mutta ei mikään superwow... Tuoksuu raikkaalta (hieman kurkulta), antaa hienon sumun ja pitää meikin ihan hyvin paikoillaan. Todennäköisesti ostan uudelleen. #lykomission1 product in post Mukava setting spray645 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Uudelleen ostettu
Ostan tätä yhä uudelleen1 product in post Uudelleen ostettu157 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Tykkään!
Tämä on ollut pitkään suosikkini kuoriva happo, eikä minulla ole valittamista1 product in post Tykkään!1116 näyttöä