Alexandra Janheim

Lyko Creator
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 viikko
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Hyvä ensivaikutelma!

    Olen kuullut hyvää tästä ja se ei pettänyt odotuksia... Kevyt, miellyttävä geelimäinen koostumus ja kosteuttaa todella hyvin ilman tahmaisuutta tai tunnetta kasvoilla. Se on kuitenkin hieman tahmea heti imeytymisen jälkeen (ajattelen vähän kuin primeria), mutta koen, että tahmeus katoaa sen jälkeen. Antaa luonnollisen raikkaan hehkun ja kasvot tuntuvat erittäin pehmeiltä. Plussaa isosta 100 ml tuubista, joka tekee tuotteesta pitkäkestoisen. Toivon #lykomission #lykoreview
    1 product in post Hyvä ensivaikutelma!
    632 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 3 viikkoa sitten

    Hitaasti mutta varmasti...

    Olen tehnyt perusteellisen siivouksen ja aion rakentaa noin 60-70% varastostani uudelleen! Aloitin päivittämällä siveltimeni ja tilasin myös muutamia asioita, joita olen pitkään halunnut kokeilla sekä vähän hyödyllisiä juttuja🥰 Olen ehtinyt kokeilla vähän, mutta en kaikkea
    14 tuotetta julkaisussa Hitaasti mutta varmasti...
    411 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 3 viikkoa sitten
    3 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 3 viikkoa sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Raikas kosteutus

    Ensivaikutelmani tästä naamioista on, että kasvot tuntuvat superkosteutetuilta kevyellä ja raikkaalla tavalla. En tunne liukasta ”kalvoa” jälkikäteen kuten monien muiden naamioiden kanssa, vaan vähän ”märkä-tahmea”... Punaisuus, joka minulla oli ennen, on poissa ja finnit näyttävät paremmilta. Naamio on myös upotettu runsaasti seerumia, joka riittää hyvin käsille ja dekolteelle. Naamio pysyi hyvin kasvoilla, mutta saa pienen miinuksen istuvuudesta. Toivon #lykomission #lykoreview
    1 product in post Raikas kosteutus
    190 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 3 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Ok, mutta ei täydellinen

    Liukenee meikin ja aurinkosuojan, mutta ei poista kaikkea, joten täytyy silti käyttää toista puhdistusainetta sen jälkeen... Tuntuu myös, että tuotetta tarvitsee melko paljon. Aika ok suhteessa melko edulliseen hintaan, mutta ei mitenkään vaikuttava
    1 product in post Ok, mutta ei täydellinen
    286 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Uusi suosikki

    Minulla on aiemmin ollut vaikeuksia löytää aurinkosuojaa, josta pidän ja joka ei aiheuta minulle finnejä heti, mutta tästä pidän... Ohut, tuntuu kevyeltä kasvoilla, ei tuki ihoani eikä anna erityistä jälkifiilistä suuntaan tai toiseen. #lykomission
    1 product in post Uusi suosikki
    1371 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Juuri sitä, mitä odotin

    Tämä lämpösuoja oli juuri sitä, mitä odotin! Suojaa samalla kun antaa rakennetta ja hieman pitoa, mikä on kiitollista minun muuten melko vaikeasti muotoiltavalle hiukselleni... Oikean määrän saaminen voi olla hieman hankalaa (jos käyttää liikaa, hiukset kovettuvat kuin hiuslakka), ja suosittelisin harjaamaan hiukset läpi tämän ja seuraavan lämpömuotoilun välillä. Muuten minulla ei ole valittamista! Pidin siitä ja aion ostaa tämän tuotteen uudelleen. Toivon #lykomission #lykoreview
    1 product in post Juuri sitä, mitä odotin
    1236 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Mukava setting spray

    Ehdottomasti mukava setting spray, mutta ei mikään superwow... Tuoksuu raikkaalta (hieman kurkulta), antaa hienon sumun ja pitää meikin ihan hyvin paikoillaan. Todennäköisesti ostan uudelleen. #lykomission
    1 product in post Mukava setting spray
    645 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Uudelleen ostettu

    Ostan tätä yhä uudelleen
    1 product in post Uudelleen ostettu
    157 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Tykkään!

    Tämä on ollut pitkään suosikkini kuoriva happo, eikä minulla ole valittamista
    1 product in post Tykkään!
    1116 näyttöä