Antonina
- Viesti luotiin 3 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5
Niin goooood!
Yksi parhaista primerista, joita olen kokeillutđ„č Se antaa hehkuvan lopputuloksen ilman, ettĂ€ tuntuu siltĂ€, ettĂ€ kasvoilla on glitteriĂ€. Se on todella kevyt ja nestemĂ€inen - joten se sopii tĂ€ydellisesti kesÀÀn, jotta ei nĂ€ytĂ€ rasvaiselta!1 product in post Niin goooood!501 nĂ€yttöÀ - Viesti luotiin 6 kuukautta sitten25 nĂ€yttöÀ
- Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 3 / 5
Kevyt geelitönni kesĂ€ksi, muttaâŠ
Olen saanut testata kahta MILK Makeupin tuotetta â Hydro Grip Primeria ja Hydro Grip Gel TinttiĂ€. TĂ€ssĂ€ on rehellinen arvioni molempien tuotteiden kĂ€ytön jĂ€lkeen pidemmĂ€n aikaa. Hydro Grip Gel TintillĂ€ on superkevyt ja miellyttĂ€vĂ€ koostumus, joka tuntuu raikkaalta iholla â tĂ€ydellinen sinulle, joka et yleensĂ€ pidĂ€ meikkivoiteesta. đȘŒSe on hajusteeton ja tarjoaa kevyen peittĂ€vyyden, jota voi tarvittaessa kerrostaa. En yleensĂ€ kĂ€ytĂ€ meikkivoidetta, koska se tuntuu nopeasti raskaalta ja tukkivalta, mutta tĂ€mĂ€ geelitönni on todella hyvĂ€ vaihtoehto â erityisesti kesĂ€kaudella.đ Valitettavasti olen kohdannut joitakin haasteita. Se taipuu oksidoitumaan, mikĂ€ tarkoittaa, ettĂ€ vĂ€ri muuttuu ja saa iholla enemmĂ€n kelta/oranssia sĂ€vyĂ€ jonkin ajan kuluttua. đ LisĂ€ksi se myös helposti kuoriutuu pois, jos sitĂ€ ei levitetĂ€ oikein â kuten primerin kanssa, on tĂ€rkeÀÀ taputella tuote ihoon eikĂ€ hankaa.đ« Edut: * â Kevyt ja raikas koostumus * â Hajusteeton * â Kevyt keskipitkĂ€ peittĂ€vyys â ja voidaan kerrostaa * â TĂ€ydellinen sinulle, joka et pidĂ€ raskasta meikkivoiteesta â erityisesti kesĂ€helteellĂ€ Haitat: * đKuoriutuu helposti iholta vÀÀrĂ€llĂ€ levityksellĂ€ * đOksidoituu melko paljon â saa hieman kelta/oranssia sĂ€vyĂ€ jonkin ajan kuluttua âïžKĂ€yttövinkit: Kuten primerin kanssa: Taputtele tuote ihoon â Ă€lĂ€ hankaa! Valitse mahdollisesti vaaleampi sĂ€vy, sillĂ€ se tummuu hieman, kun olet pitĂ€nyt sitĂ€ hetken aikaa. HyvĂ€ idea teoriassa, mutta kĂ€ytĂ€nnössĂ€ joitakin teknisiĂ€ haasteita.đ«¶đŒ #lykotestpilot #milkmakeup #geltint #skintint1 product in post Kevyt geelitönni kesĂ€ksi, muttaâŠ1970 nĂ€yttöÀ - Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 4 / 5
SileÀ meikkipohja
Olin iloinen voidessani testata kahta tuotetta MILK Makeupilta â Hydro Grip Primer ja Hydro Grip Gel Tint. TĂ€ssĂ€ on rehellinen arvioni molempien tuotteiden kĂ€ytön jĂ€lkeen pidemmĂ€n aikaa. Olen yleisesti ottaen erittĂ€in tyytyvĂ€inen MILK Makeupin Hydro Grip Primeriin. EnsimmĂ€inen asia, johon kiinnitin huomiota, oli kevyt koostumus â se ei tunnu raskaalta iholla. Suuri plussa on myös se, ettĂ€ se on hajusteeton, mitĂ€ arvostan suuresti. đ©”đ§Ž Levityksen jĂ€lkeen huomasin, ettĂ€ se silottaa ihon kauniisti ja tekee huokosista vĂ€hemmĂ€n nĂ€kyviĂ€, mikĂ€ tarjoaa hienon pohjan meikille. On kuitenkin tĂ€rkeÀÀ levittÀÀ se oikein. Edut: * â Super kevyt ja mukava koostumus * â Hajusteeton â tĂ€ydellinen herkĂ€lle iholle * â Silottaa huokosia ja tarjoaa hienon perustan meikille Haitat:đ * Voi kuoriutua iholta, jos sitĂ€ ei levitetĂ€ oikein KĂ€yttövinkit: âïž LevitĂ€ taputtelevilla liikkeillĂ€ ja odota 1-2 minuuttia ennen meikin levittĂ€mistĂ€. Se tekee valtavan eron lopputulokseen! Kaiken kaikkiaan se on primer, jota ehdottomasti suosittelen, erityisesti sinulle, joka haluat sileĂ€n ja pitkĂ€kestoisen meikkipohjan â niin kauan kuin noudatat levitysohjeita. #lykotestpilot #milkmakeup #primer1 product in post SileĂ€ meikkipohja885 nĂ€yttöÀ - Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Fantastinen aurinkovoide
Olen kokeillut monia erilaisia aurinkovoiteita, mutta tĂ€mĂ€ on toistaiseksi suosikkini. Se ei haise aurinkovoiteelle. Se on hieman nestemĂ€isempÀÀ ja antaa hehkuvan ilmeen. Se istuu tĂ€ydellisesti meikin allaâïž1 product in post Fantastinen aurinkovoide2504 nĂ€yttöÀ - Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 5 / 5
Ultra kosteuttava shampoo
Useimmat shampoot, joita olen aiemmin kĂ€yttĂ€nyt, ovat kuivattaneet hiukseni entisestÀÀn, ja ilmakuivauksen jĂ€lkeen hiukseni ovat tĂ€ysin pörröiset. Sen sijaan tĂ€mĂ€ shampoo yhdessĂ€ nutri-hoitoaineen kanssa jĂ€ttÀÀ hiukseni pehmeiksi ja sileĂ€mmiksi kuivaamisen ja muotoilun jĂ€lkeen. SiinĂ€ on ainutlaatuinen tuoksu, jota sekĂ€ miehet ettĂ€ naiset voivat kĂ€yttÀÀ. Shampoopullo antaa ylellisen tunteen, ja pullon korkki on helppo avata suihkussa, kun kĂ€det ovat mĂ€rĂ€tđđ». Toinen asia, josta pidĂ€n tĂ€ssĂ€ shampoolla, on se, ettĂ€ sitĂ€ ei tarvitse kĂ€yttÀÀ paljon - pieni mÀÀrĂ€ vaahtoaa todella hyvin.đ€©đ§ââïž #LYKOTESTPILOT #KERASTASE1 product in post Ultra kosteuttava shampoo1821 nĂ€yttöÀ - Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 5 / 5
Nerokas, kevyt pÀÀnahkaserumi, joka tekee hiuksista ultra pehmeÀt
TĂ€mĂ€ on ensimmĂ€inen pÀÀnahkaserumi, jota olen kokeillut, ja olen todella positiivisesti yllĂ€ttynyt. Hiukseni ovat taipuvaisia rasvoittumaan nopeasti, joten olin skeptinen, mutta se on todella kevyt eikĂ€ rasvoita hiuksia ollenkaan. đ€© Se toimii todella hyvin ennen muotoilua ja estÀÀ hiuksia olemasta niin pörröisiĂ€. Levityksen jĂ€lkeen hiukset tuntuvat todella pehmeiltĂ€. LisĂ€ksi se toimii todella hyvin kylmĂ€ssĂ€ ja karussa talvisÀÀssĂ€. (Jos sinulla on taipumusta rasvoisiin hiuksiin, voit kokeilla olla kĂ€yttĂ€mĂ€ttĂ€ tĂ€yttĂ€ annosta;)) Seerumi jĂ€ttÀÀ hiuksiin hienon tuoksun.đâ #LYKOTESTPILOT #KERASTASE1 product in post Nerokas, kevyt pÀÀnahkaserumi, joka tekee hiuksista ultra pehmeĂ€t1030 nĂ€yttöÀ- KĂ€yttĂ€jĂ€n rooli: Lyko Creator.Kommentti lisĂ€ttiin 1 vuotta sittenVoi kiitos vinkistĂ€! đ1 tykkÀÀ
- Viesti luotiin 1 vuotta sitten67 nÀyttöÀ
- Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Paras CC-voide! đ€©
Kaunis keskitason peittĂ€vyyden CC-voide luonnolliseen hehkuvaan ilmeeseen. Se on todella kosteuttava ja toimii todella hyvin kuivalle iholle erityisesti talvella, mutta myös kesĂ€llĂ€.1 product in post Paras CC-voide! đ€©1063 nĂ€yttöÀ - Viesti luotiin 1 vuotta sitten100 nĂ€yttöÀ