• Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 17 minuuttia
    Arvosana: 4 / 5

    Harvinainen kevyt SPF-päivävoide!

    Useimmat SPF-voiteet ovat melko rasvaisia, mikä aiheuttaa minulle epäpuhtauksia, mutta tämä ei! Se ei ole yhtä kevyt kuin geelimäiset voiteet, mutta sopii täydellisesti kuivalle/tavalliselle iholleni. Se on helppo levittää ja imeytyy nopeasti. Käytän tätä aamuisin, enkä koe ongelmia meikin kanssa. Ei jätä valkoista kalvoa! Ainoa, mihin pitää kiinnittää huomiota, on se, että vaikka voiteessa on SPF, kesällä/lämmössä pitää silti käyttää tavallista aurinkovoidetta lisäksi. Jos olet vain nopeasti ulkona, voide riittää yksinään, mutta pidemmillä ajoilla aurinkovoidetta pitää käyttää myös. Olen ottanut tämän mukaan etelään ja käyttänyt kasvoilla ennen tavallista aurinkovoidetta. Suosittelen lämpimästi, sillä saat lisäsuojaa + kosteutusta takaisin ihoon (jota tarvitset paljon auringon ja uimisen jälkeen!). Pumppu on erittäin helppokäyttöinen ja täydellinen matkalle mukaan. Vaikka tuote on erittäin hyvä, mielestäni hinta on hieman liian korkea arkipäiväiseen käyttöön, koska se on vain 50 ml. Aion jatkaa käyttöä erityistilanteissa (kuten matkalla), mutta hinnan takia en käytä tätä päivittäin. ⭐️Yhteenvetoarvio⭐️ + ohut ja kevyt (kun ottaa huomioon, että siinä on SPF) + imeytyy nopeasti + ei jätä valkoista kalvoa + hyvä pakkaus/pumppu +/- aurinkovoidetta pitää käyttää lisäksi, jos on hyvin kuuma - korkea hinta vain 50 ml:stä #lykotestpilot#dermalogica
    1 product in post Harvinainen kevyt SPF-päivävoide!
    6 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 tunti
    Arvosana: 5 / 5

    Todella hyvä kuville käsille ja jaloille

    Käsivoide tuntuu suojaavalta ja kosteuttavalta, mutta ei epämiellyttävän tahmealta. Se imeytyy ihoon paremmin kuin odotin ja jättää kädet pehmeämmiksi ilman liukasta tunnetta käytön jälkeen. Pidän myös siitä, ettei siinä ole voimakasta parfyymin tuoksua, mikä on iso plussa minulle⭐️ Jalkavoide tuntuu hieman täyteläisemmältä, mikä sopii hyvin jaloille, jotka usein tarvitsevat enemmän kosteutusta. Jalkani eivät ole kovin kuivat, mutta voide teki ihosta silti pehmeämmän ja tuntuu tuotteelta, jota haluan käyttää säännöllisesti, erityisesti kylmempinä aikoina. Molemmat voiteet tuntuvat hoitavammilta ja suojaavammilta kuin tavallinen kevyt voide. Käsivoide on suosikkini, koska minulla on eniten ongelmia kuivien käsien kanssa, mutta jalkavoide on myös todella hyvä olla kotona😌 Suosittelisin niitä ihmisille, joilla on usein kuivia käsiä tai jalkoja ja jotka haluavat tehokkaita voiteita, jotka eivät tunnu tarpeettoman tahmeilta. #okeeffes #lykotestpilot
    1 product in post Todella hyvä kuville käsille ja jaloille
    3 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 tunti
    Arvosana: 5 / 5

    Todella hyvä kuville käsille ja jaloille

    Sain kokeilla O’Keeffe’s Working Hands -käsivoidetta ja O’Keeffe’s Healthy Feet -jalkavoidetta #lykotestpilot varten #lyko. Minulla on itse hyvin kuivat kädet, erityisesti talvella, kun iho halkeilee helposti, joten olen melko tarkka käsivoiteiden suhteen. Ensimmäinen asia, jota arvostin molemmissa tuotteissa, on se, että ne tuntuvat tiivistettyiltä, joten niitä ei tarvitse käyttää paljon. Käsivoide tuntuu suojaavalta ja kosteuttavalta, mutta ei epämiellyttävän tahmealta. Se imeytyy ihoon paremmin kuin odotin ja jättää kädet pehmeämmiksi ilman, että ne tuntuvat liukkailta käytön jälkeen. Pidän myös siitä, ettei siinä ole voimakasta parfyymin tuoksua, mikä on iso plussa minulle⭐️ Jalkavoide tuntuu hieman täyteläisemmältä, mikä sopii hyvin jaloille, jotka usein tarvitsevat enemmän kosteutusta. Jalkani eivät ole kovin kuivat, mutta voide teki ihosta silti pehmeämmän ja tuntuu tuotteelta, jota haluan käyttää säännöllisesti, erityisesti kylmempinä aikoina. Molemmat voiteet tuntuvat hoitavammilta ja suojaavammilta kuin tavallinen kevyt voide. Käsivoide tuli suosikikseni, koska minulla on eniten ongelmia kuivien käsien kanssa, mutta jalkavoide on myös todella hyvä olla kotona😌 Suosittelisin niitä ihmisille, joilla on usein kuivat kädet tai jalat ja jotka haluavat tehokkaita voiteita, jotka eivät tunnu tarpeettoman tahmeilta. #okeeffes #lykotestpilot
    1 product in post Todella hyvä kuville käsille ja jaloille
    2 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Hyvä jalkavoide kuivalle iholle

    Minulla on ollut onni olla #lykotestpilot for #lyko ja olen saanut testata tätä tuotetta hetken aikaa :) Olen kokeillut O´Keeffe´s jalkavoidetta ja olen erittäin tyytyväinen siihen päivittäisessä käytössä ja siihen, miten se jättää jalat. Nyt kun sää alkaa lämmetä ja esimerkiksi lomalla käyttää sandaaleja, on erityisen tärkeää huolehtia jaloista, etteivät ne kuivu liikaa ja että kantapäihin ei tule halkeamia, joiden kanssa kamppailen. Minulla on kuivat ja karheat jalat, joihin helposti muodostuu kovettumia ja halkeamia kantapäihin. Olen samaa mieltä, että #okeeffes jalkavoide lievittää ja kosteuttaa kuivia ja karheita jalkoja, mutta se ei vaikuttanut halkeileviin kantapäihini. Ne olivat varmaan liian halkeilleet, jotta tämä voide olisi auttanut. Olen siksi käyttänyt myös toista jalkavoidetta, joka auttaa näihin halkeamiin. Mutta päivittäisenä jalkavoiteena ja kuivalle iholle tämä on todella hyvä :) Jotkut jalkavoiteet ovat hyvin rasvaisia ja vaikeasti imeytyviä, mutta näin ei ollut tämän O’Keeffes-jalkavoiteen kanssa, ja siksi se on ehdoton jokapäiväiseen käyttöön jalkojen pehmentämiseksi. Kaiken kaikkiaan erittäin tyytyväinen ja voin suositella kuiville kesäjaloille, jotka tarvitsevat hoitoa 😍☀️ #lykotestpilot #okeeffes
    1 product in post Hyvä jalkavoide kuivalle iholle
    27 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 4 tuntia sitten
    Arvosana: 4 / 5

    Pehmeät kädet🫰🏻

    Minä #lykotestpilot olen viime aikoina käyttänyt #okeeffes käsivoidetta arjessa ja pidän siitä todella paljon💗 Tämä on käsivoide, joka hoitaa ja antaa pehmeyttä ja kosteutta käsille. Mutta se on hyvin paksua koostumukseltaan. On sanottava, että minulla ei ole kuivia halkeilevia käsiä, joten se oli hieman raskas käsilleni. En tuntenut sen tuoksuvan juuri miltään, sanoisin että se on täysin tuoksuton. Mielestäni käsivoide sopii ehkä parhaiten niille, jotka työskentelevät eniten käsillään käsityöaloilla. Pakkaus on kaunis, mutta se ei anna ylellistä tunnetta. Hintaluokkaan nähden pidän sitä silti täysin kohtuullisena. Silti erittäin tyytyväinen!
    1 product in post Pehmeät kädet🫰🏻
    9 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 5 tuntia sitten
    Arvosana: 4 / 5

    Hyvä jalkavoide

    O´Keeffe´s jalkavoide on ollut minulle arjen must-have jo jonkin aikaa! Olen kokeillut tätä jalkavoidetta #lykotestpilot ja olen erittäin tyytyväinen siihen, miten se jättää jalat. Nyt kun sää alkaa lämmetä ja esimerkiksi lomalla käytetään sandaaleja, on erityisen tärkeää huolehtia jaloista, jotta kantapäät eivät halkeile. Olen samaa mieltä siitä, että #okeeffes jalkavoide lievittää ja kosteuttaa kuivia jalkoja, mutta se ei vaikuttanut halkeileviin kantapäihini. Mielestäni voide ei imeytynyt riittävästi halkeamien kohdalla. Siksi olen käyttänyt myös toista jalkavoidetta, joka sisältää 25 % karbamidia (ureaa), joka auttaa näihin halkeamiin. Jotkut jalkavoiteet ovat hyvin rasvaisia, mutta tämä O’keeffesin voide ei ollut, ja siksi se on arjen must-have jalkojen pehmentämiseen. Kaiken kaikkiaan erittäin tyytyväinen🦶🏻
    1 product in post Hyvä jalkavoide
    10 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 5 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Parantaa kuivia ja halkeilevia jalkoja nopeasti

    Olen testannut O’Keeffe’s Healthy Feet Foot Cream 80 ml -voidetta, ja tämä on yksi harvoista jalkavoiteista, joiden vaikutuksen huomaan melko nopeasti. Minulla oli erityisesti kuivat kantapäät, ja muutaman päivän käytön jälkeen iho muuttui paljon pehmeämmäksi ja vähemmän karheaksi. Voide on melko paksua ja tuntuu hieman rasvaiselta levitettäessä, mutta imeytyy ajan myötä ja antaa selkeän suojaavan tunteen. Käytän sitä mieluiten illalla, koska se toimii eräänlaisena "yön korjauksena." Se on myös täysin hajusteeton, mikä tekee siitä helpon käyttää päivittäin. #lykotestpilot #okeeffes
    1 product in post Parantaa kuivia ja halkeilevia jalkoja nopeasti
    7 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 5 tuntia sitten
    Arvosana: 4 / 5

    Pelastaa kuivat kädet

    Olen kokeillut O’Keeffe’s Working Hands 80 ml -voidetta aikana, jolloin käteni olivat melko kuivat, ja huomasin eron nopeasti. Voide on hyvin paksua, melkein hieman vahamaista, ja se tuntuu hieman raskaalta juuri levitettäessä. Mutta muutaman minuutin kuluttua se rauhoittuu, ja kädet tuntuvat paljon suojatummilta. Minulle se auttoi erityisesti karheaan ja halkeilevaan ihoon paljon käsienpesun ja kylmän sään jälkeen. Se ei anna "ylellistä tunnetta", mutta se tekee työnsä todella hyvin. Se on täysin hajuton. #lykotestpilot #okeeffes
    1 product in post Pelastaa kuivat kädet
    9 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 päivää sitten
    Uusi tehtävä Vau, saan mahdollisuuden testata näitä tuotteita #cetaphil -merkin tuotteina #lykotestpilot ❤️ Olen nähnyt monia käyttävän Cetaphilin puhdistusainetta ja kehuvan sitä, joten on todella mielenkiintoista testata tätä, joka on tarkoitettu normaalille, kuivalle ja herkälle iholle. Luokittelen itseni tähän kategoriaan. Kasvovoide, jossa on SPF, ei ole koskaan huono valinta, ja tämän sanotaan olevan testattu herkälle, reaktiiviselle ja aurinkoherkälle iholle. En usko, että kukaan on ohittanut sen, että minulla on erittäin aurinkoherkkä iho, huolimatta upeasta rusketuksestani. Olen kokeillut aiemmin joitakin muita finnilaastareita, joten on hauskaa verrata näitä, ja ne tulivat juuri sopivasti. Testasin toista laastaria eilen, joten on hyvä testata tätä tänään.
    3 tuotetta lookissa
    1714 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 1 päivä
      Vau, miten hauskaa! 🤩 🙌🏼
      1 tykkää
  • Viesti luotiin 3 päivää sitten
    Arvosana: 3 / 5

    Ei mitään erityistä

    Sain mahdollisuuden kokeilla tätä tuotetta #lykotestpilot yhdessä muutaman saman merkin tuotteen kanssa. Tässä on rehellinen arvosteluni ja ajatukseni tuotteesta Kun sain tuotteen ensimmäisen kerran, minut kiinnosti sen söpö ulkonäkö. Se on söpö ja yksinkertainen, mutta "puhdas" pullo. Se sai minut entistä innokkaammaksi kokeilemaan tuotetta. Valitettavasti en nähnyt merkittävää eroa muutaman viikon käytön jälkeen. Se tuntui hyvältä iholla levitettäessä, oli helppo levittää eikä tuntunut kuivattavalta. Mutta pidemmällä aikavälillä en nähnyt suurta eroa. Tällä tuotteella on monia erilaisia ominaisuuksia, joista osa näkyy vasta useiden kuukausien käytön jälkeen. Käytin tuotetta asteittain, koska siinä on aktiivisia ainesosia ja minulla on hieman herkempi ihotyyppi. Siksi käytin sitä ensimmäisellä viikolla vain kahdesti viikossa pienemmässä määrässä ja lisäsin käyttöä vähitellen. Tämä on myös saattanut vaikuttaa siihen, etten ole vielä nähnyt suurempaa vaikutusta ja minun täytyy kokeilla enemmän. Minulla on akne ja normaali tai sekaiho, ja olen kamppaillut aknen kanssa useita vuosia. Siksi olen hyvin perehtynyt ihonhoitoon ja hyvin tarkka ja valikoiva kokeillessani tuotteita. Yhteenvetona tuotteesta, en ole vielä nähnyt merkittävää eroa, mutta voi olla, että minun täytyy kokeilla tuotetta enemmän ennen kuin voin täysin sanoa, kuinka hyvä se on. En ole ainakaan huomannut, että se olisi vahingoittanut ihoani, mikä on positiivista. Siksi annan tuotteelle tällä hetkellä 3 viidestä tähdestä, mutta saatan päivittää arvostelua useamman viikon käytön jälkeen. #lykotestpilot #lykoreview #drceuracle
    1 product in post Ei mitään erityistä
    340 näyttöä
  • Viesti luotiin 3 päivää sitten
    Arvosana: 2 / 5

    En ole varma akneiholleni

    Sain tilaisuuden kokeilla tätä, kuten #lykotestpilot minulla ei ollut oikeastaan odotuksia, mutta olin silti innoissani kokeilemaan uutta ihonhoitoa toivoen löytäväni jotain, mikä sopii akneiholleni, mutta valitettavasti näin ei käynyt. Pullo on todella kaunis ja ylellinen, mikä houkutteli minua vahvasti testaamaan tuotetta. Kuitenkin hintaan nähden tuntuu, että rahat menevät enemmän pakkaukseen kuin tuotteeseen. En huomannut merkittävää parannusta tuotteen käytön jälkeen. Huomasin kuitenkin, että se aiheutti minulle paljon pieniä näppyjä. Se teki minut todella pettyneeksi, ettei se toiminut ihollani. Tämän vuoksi tunnen myös, etten testannut sitä niin paljon kuin oikeasti tarvitsin. Koska se aiheutti minulle näppyjä, käytin sitä vähemmän ja palasin tavalliseen ihonhoitorutiiniini vahvistaakseni ihon suojakerrosta ja välttääkseni lisää näppyjä. Olen testannut tätä vain yhdessä heidän puhdistusaineensa kanssa, joka myös aiheutti minulle näppyjä. Tuote tuoksuu hyvältä ja tuntui iholla aluksi hyvältä. Iho tuntui puhtaalta ja virkistyneeltä. Minulla on kuiva/ normaali iho, joka voi muuttua rasvaiseksi koko päivän jälkeen. Minulla on myös ollut akneongelmia useiden vuosien ajan ja olen hyvin kiinnostunut löytämään hyvää ihonhoitoa akneiholleni. Joten olin pettynyt, ettei tästä tullut uutta suosikkia. Johtopäätös, johon olen tullut, on että jos sinulla on herkempi aknealtis iho, tämä tuote ei ehkä ole sinua varten. Mutta jos sinulla on kuiva tai normaali, ei-aknealtis tai herkkä iho, tämä toimisi todennäköisesti hyvin, koska se tuntui virkistävältä eikä kuivattanut ihoa. #lykotestpilot #drceuracle #lykoreview
    1 product in post En ole varma akneiholleni
    41 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 4 päivää sitten
    Arvosana: 4 / 5

    Pidän tästä ☺️

    Minulle annettiin tehtäväksi testata tämä tuote & tässä on mielipiteeni: Ensivaikutelma: Pidän designista & siitä, että mukana on pieni lasta, jolla tuotetta otetaan hygieniasyistä. Tuoksu on miellyttävä & mielestäni tuotteessa on paljon tavaraa. Pidän pakkauksesta Taustatietoa ihostani: Kuiva, herkkä, finnejä jotka tulevat & menevät, joitakin vanhoja arpia & huokosia Mielipiteeni: Ensimmäinen kerta kun kokeilen "balmia" & olen positiivisesti yllättynyt. Kun otat tuotetta lastalla & levität kasvoille, se on melkein kuin naamio, koska itse tuote on paksua koostumukseltaan, mistä pidän. Se on helppo sekoittaa veden kanssa & puhdistaa sillä. Erittäin pehmeä & kevyt iholla. Koen kuitenkin, että minun täytyy käydä läpi kaksi kertaa, jotta saan meikin kokonaan pois, mutta se ei haittaa minua. Minulla on useita puhdistusaineita & pidän vaihtelusta, ja tämä on ehdottomasti hyväksytty. Tärkeää lisätä, että iho ei tuntunut kiristävältä tai kuivalta käytön jälkeen Yhteenveto: Pidän siitä & voin suositella. Helppo käyttää, mutta voi tarvita toisen kierroksen, jos meikkiä on paljon. Syy miksi se ei saa 5/5 on hinta, olen budjettityttö 😇🌸 #lykotestpilot #drceuracle
    1 product in post Pidän tästä ☺️
    152 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 2 päivää sitten
      Ahh kuulostaa hyvältä siitä😍
      1 tykkää
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 4 päivää sitten
    Arvosana: 4 / 5

    Uusi perheenjäsen rutiinissani ☺️

    Sain tehtäväkseni testata tätä tuotetta & tässä on mielipiteeni: Taustatietoa ihostani: Herkkä, kuiva, finnejä jotka tulevat ja menevät, jonkin verran aknea, suuret ihohuokoset Ensivaikutelma: Pakkaus on todella tyylikäs & siisti. Väri on maaginen, mutta tuoksu ei ollut aluksi mieleeni. Jo ensimmäisellä käyttökerralla pidin siitä. Mielipiteeni: Pidän tästä tuotteesta. Minulla ei ole edistynyttä ihonhoitorutiinia, joten pelkäsin hieman, ettei ihoni pitäisi siitä. Jo ensimmäisellä käyttökerralla se imeytyi nopeasti ihoon & tuntui heti kosteutetulta & rauhalliselta. Tuoksu ei ole suosikkini, mutta olen tottunut siihen & mielestäni se on nyt kivempi haha. Pidän siitä, ettei siinä ole pumppua, vaan sisältö kaadetaan käteen, paljon hygieenisempää. Näin myös heidän sivuillaan, että sitä voi käyttää "sheet maskina", mitä en ole vielä kokeillut, mutta uskon ehdottomasti sen toimivan hyvin iholleni. Miksi se ei sitten saa 5/5 tähteä? Osittain hinnan takia.. olen budjettityttö, vaikka toki arvostan hieman ylellisempiä tuotteita. En myöskään usko, että ihoni on maagisesti muuttunut, vaikka olen samaa mieltä siitä, että se tuntuu kosteutetummalta & rauhallisemmalta. Yhteenveto: Voin suositella tätä tuotetta, koska mielestäni se toimi minulle, mutta en kokenut sen antavan "wow"-tulosta, mutta tarpeeksi, että voin suositella sitä. Pullo on upea & on ylellistä saada se osaksi rutiiniani #lykotestpilot #drceuracle #lykoreview
    1 product in post Uusi perheenjäsen rutiinissani ☺️
    266 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 3 päivää sitten
      Kyllä, se on vähän kallis, mutta olen saanut sen tarjouksista kassalla ostosten jälkeen viime aikoina kohtuulliseen hintaan. Toivottavasti saat sinäkin, jos haluat jatkaa sen kanssa ❤️
      1 tykkää
  • Viesti luotiin 5 päivää sitten
    HAEMME TUOTETESTAAJIA! 📣 Jos haluat ilmoittautua tuotetestaajaksi, seuraa ohjeita alla: 1. Kommentoi tätä julkaisua vapaavalintaisella emojilla 2. Lue ohjeet alla👇🏼 🌍 🇸🇪 🇳🇴 🇫🇮 📌 #elfcosmetics #lykotestpilot 📅 Valitut testaajat voivat kokeilla tuotteita kahden viikon ajan 📝 Kirjoita mahdollisimman rehellinen tuotearvostelu 📲 Pidäthän huolen, että yhteystietosi ovat ajan tasalla 🤍 Aktiivisuus Lyko Communityssa = suurempi mahdollisuus tulla valituksi 💌 Viimeinen päivä ilmoittautua kiinnostuneeksi on 30.6.
    2 tuotetta julkaisussa
    162 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 1 päivä
      🩷
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 6 päivää sitten
    Kaksi suosikkia, LHcosmetics ja Milk Makeup, toimittavat aina. Heidän tuotteensa ylittävät kaikki odotukset. Ei koskaan pety 🤦🏽‍♀️🤷🏽‍♀️ On todella jännittävää päästä testaamaan Gleeze tuotteita. Olen lukenut, että ne ovat todella hyviä😍 #lykoreview #lykomission #lykoinflutester #lykotestpilot #elfcosmetics
    7 tuotetta lookissa
    2582 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 3 päivää sitten
      Vau🤩🤩
      1 tykkää
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 6 päivää sitten
    Arvosana: 4 / 5

    Erittäin hyvä

    Sain #lykotestpilot -edustajana testata tätä tuotetta yhdessä PDRN & Retinol Shot Ampoulen ja Hyal Reyouth Melting Foaming Balmin kanssa #drceuracle -merkiltä. Minulla on sekaiho, ja yleensä käytän muita tuotteita ihonhoitorutiinissani, mutta tämän testin ajaksi jätin ne sivuun. Olen käyttänyt tuotetta lähes kolme viikkoa iltarutiinissani. Pakkaus on todella kaunis, se on ylellinen lasipullo, ja tuote on hyvin esteettisesti miellyttävä. Se on kaksivaiheinen neste, jossa on vaaleanvihreä ja tummanvihreä sävy, ja kun tuotetta käyttää, pulloa ravistetaan, jolloin värit sekoittuvat kauniiksi sävyksi. Sen koostumus on juokseva ja siinä on mieto matchan tuoksu, mutta se ei ole häiritsevä. Heti levityksen jälkeen iho tuntuu rauhoittuneelta ja kosteutetulta, ja se saa kauniin hehkun. Olen erittäin tyytyväinen alkuvaiheen tuloksiin, mutta myöhemmin sain näppyjä. Koska on mahdotonta tietää, mikä aiheutti reaktion, olen tauottanut uusien tuotteiden käytön ja aion testata niitä erikseen jatkossa nähdäkseni, miten ihoni reagoi.
    1 product in post Erittäin hyvä
    349 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 5 päivää sitten
      Todella hieno 💚
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 6 päivää sitten
    Arvosana: 3 / 5

    Hyvä, mutta…

    Minulla oli #lykotestpilotn kautta mahdollisuus testata kolmea #drceuraclen tuotetta, ja olen käyttänyt niitä lähes kolme viikkoa. Minulla on sekaiho ja käytän aktiivisia ainesosia ihonhoitorutiinissani päivittäin. Koska käytän jo säännöllisesti retinolia, päätin tauottaa tavallisen seerumini testijakson ajaksi antaakseni tälle tuotteelle reilun mahdollisuuden. Ensivaikutelmani oli erittäin positiivinen – pakkaus on todella söpö! Tuote tulee pienessä hohtavassa pullossa, jossa on pipetti, ja se tuntuu sekä ylelliseltä että houkuttelevalta. PDRN & Retinol Shot Ampoule sisältää paljon puhuttua ainesosaa ”lohen DNA:ta” (PDRN), joka on noussut suureksi trendiksi ihonhoidossa, joten olin todella utelias kokeilemaan sitä. Koostumus on kevyt ja imeytyy nopeasti ihoon. Tuoksu on hieman erikoinen eikä ihan minun makuuni, mutta se häviää nopeasti levityksen jälkeen. Tunnet, että tuote toimii, sillä se antaa iholle kevyen pistelyn tunteen. Vertailtaessa tuloksia minun on kuitenkin sanottava, että pidän enemmän tavallisesta retinoliseerumistani. Se näyttää antavan vahvemman vaikutuksen, ja koen, että ihoni saa paremman koostumuksen ja näyttää tasaisemmalta ja sileämmältä. Testijakson aikana sain myös muutamia näppyjä. Samanaikaisesti käytin myös saman merkin Jeju Matcha Tea Essenceä, joten on vaikea sanoa, mikä tuotteista mahdollisesti aiheutti reaktion tai oliko se niiden yhdistelmä. Vaikka arvostin todella tuotteen estetiikkaa ja tunsin sen vaikuttavan jonkin verran, siitä ei tullut minulle välitöntä suosikkia. Aion kuitenkin testata sitä erikseen nähdäkseni, miten ihoni reagoi uudelleen.
    1 product in post Hyvä, mutta…
    339 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 6 päivää sitten
      Harmillista, että sait ihottuman 🥹 Ostin sen ja odotan innolla kokeilevani, kun hoitoni Acnatacilla on ohi. Mutta nyt olen hieman epävarma 🙈 Todella hyvä arvostelu ♥️
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 viikko
    Arvosana: 4 / 5

    Ihana hiusseerumi

    Olen testannut seerumia nyt 2 viikkoa. Tämä seerumi väittää kliinisesti todistetusti lisäävän hiusten kasvua 214 % vain kymmenessä päivässä. Olen levittänyt sitä päänahkaan joka ilta. Olen jakanut hiukset osioihin ja levittänyt 3 tippaa jokaiseen osioon. Tämä seerumi on hyvin tiivistetty ja leviää niin helposti – mistä pidän! Siinä on geelimäinen koostumus. Hiukset näyttävät melko märiltä levityksen jälkeen, mutta kuivuvat todella nopeasti. Rakastan myös tämän pipettiä, sillä on todella helppo saada oikea määrä tuotetta ulos. Vielä kahden viikon jälkeen pullossa on paljon jäljellä. En ole saanut mitään negatiivisia reaktioita päänahassani käytön aikana ja tunnen, että päänahkani on kosteutetumpi. Minulla on ajoittain paljon kutinaa päänahassa, joka on täysin kadonnut tämän seerumin käytön myötä. Hiukset eivät myöskään tunnu rasvaisilta seuraavana päivänä, mikä on iso plussa minulle. Se tuoksuu levitettäessä melko maskuliiniselta, mutta mielestäni tuoksu haihtuu kuivuttuaan. Auttaako se hiusten kasvussa, en vielä tiedä. Vaikka se väittää antavansa näkyviä tuloksia kymmenessä päivässä, en ole henkilökohtaisesti vielä huomannut mitään. Ehkä pitkällä aikavälillä! Jatkan joka tapauksessa käyttöä, koska pidän siitä, kuinka kosteutetulta ja terveeltä päänahkani tuntuu. Ehkä saan positiivisen vaikutuksen parempaan hiusten kasvuun ajan myötä ☺️ #lykotestpilot#hairification
    1 product in post Ihana hiusseerumi
    61 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 viikko
    Arvosana: 4 / 5

    Hyvä tuote!!

    Sain testata näitä tuotteita Lyko testipilotin kautta⭐️ Olen testannut tätä seerumia yhdessä shampoon ja hoitoaineen kanssa! Minulla on hyvin hienot, ohuet hiukset ja olen kokeillut useimpia markkinoilla olevia seerumeita. Tämä sisältää tehokkaita ainesosia, joiden pitäisi edistää hiusten kasvua ja tehdä hiuksista tuuheammat, vaikea arvioida muutamassa viikossa, mutta tässä on mitä ajattelen tähän mennessä: Ensivaikutelma, kuten muissakin tuotteissa, on hieno, hyvä pakkaus. Itse seerumi on ohutta, eikä jätä hiuksiin kalvoa eikä tee hiuksista raskaita tai rasvaisia. 🌼 Pidän sen tuoksusta enkä koe sitä liian vahvaksi, kuten jotkut seerumit voivat olla. Joten kokonaisuutena kohtuuhintainen tuote, joka ehdottomasti kannattaa testata, ja on jännittävää nähdä, pitävätkö lupauksensa! 🌼 #lykotestpilot #hairification
    1 product in post Hyvä tuote!!
    47 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 viikko
    Arvosana: 4 / 5

    Todella hyvä!

    Olen saanut testata näitä tuotteita Lyko testpilotin kautta⭐️ Ensivaikutelma on ainutlaatuinen, tyylikäs pakkaus, hyvä koostumus ja mieto tuoksu🌼 Tämän sarjan on tarkoitus edistää hiusten kasvua ja saada hiukset näyttämään paksummilta ja tuuheammilta. Pidän tästä hoitoaineesta todella paljon, se tuoksuu samalta kuin shampoo, joka on mieto, hieman maskuliininen tuoksu, josta pidän henkilökohtaisesti. Tuoksu myös pysyy melko pitkään! Minulla on hyvin ohut, hieno hius, enkä koe, että hoitoaine painaisi hiuksia millään tavalla, vaan antaa juuri sopivasti kosteutta ja tekee hiuksista pehmeät! Sisältää myös hyviä aineita ja ainesosia, mikä on arvostettua. Voin vain suositella ja aion ehdottomasti ostaa uudelleen!🫶🏻 #lykotestpilot #hairification
    1 product in post Todella hyvä!
    36 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 viikko
    Arvosana: 4 / 5

    Erittäin hyvä!

    Olen saanut testata näitä tuotteita Lyko testpilotin kautta⭐️ Ensivaikutelma on ainutlaatuinen, tyylikäs pakkaus, hyvä koostumus ja mieto tuoksu🌼 Tämän sarjan pitäisi edistää hiusten kasvua ja saada hiukset näyttämään paksummilta ja täyteläisemmiltä. On vaikea arvioida sitä muutamassa viikossa, mutta teen uuden arvion, jos huomaan vaikutuksia pidemmän ajan jälkeen! Sen lisäksi pidän todella tästä shampoon, se vaahtoaa hyvin, tuoksuu kuten sanottu hyvältä ja on erittäin riittoisaa hyvään hintaan! Hiukset eivät tunnu raskailta ja koen, että ne pysyvät raikkaina pitkään. Ehdottomasti tuote, jota suosittelen ja aion ostaa itse 🫶🏻 #lykotestpilot #hairification
    1 product in post Erittäin hyvä!
    30 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 viikko
    Arvosana: 3 / 5

    Pure Grow Hoitoaine

    Olen testannut tätä hoitoainetta yhdessä saman sarjan shampoon kanssa kymmenen päivän ajan ohuissa, pohjoismaisissa hiuksissani. Hoitoaine on täynnä peptidejä, joiden pitäisi uudistaa ja vahvistaa ohuita hiuksia. Pullo on samanlainen, siisti kuin shampoo. Mielestäni hoitoaineella on mukava koostumus – ei liian paksu eikä liian ohut. Se tuoksuu samalta kuin shampoo – mieto, hieman maskuliininen tuoksu, mutta en huomaa sitä hiuksissani huuhtelun jälkeen. Levitä tämä shampoon jälkeen ja anna vaikuttaa 2 minuuttia ennen huuhtelua. Hiukset ovat helpommin kammattavissa, mutta minun hiuksilleni tämä ei tunnu antavan tarpeeksi kosteutta. Se ei tunnu yhtä pehmeältä ja miellyttävältä kuin kosteuttavampi hoitoaine. Mutta se johtuu varmaan siitä, että hiukseni ovat hieman kuivemmat ja tarvitsevat enemmän kosteutta. Hyvä hoitoaine, mutta ei uusi suosikkini. #lykotestpilot#hairification
    1 product in post Pure Grow Hoitoaine
    27 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 viikko
    Arvosana: 4 / 5

    Pure Grow Shampoo

    Tämä on shampoo, joka lupaa paljon! Kliinisesti todistettu lisäävän hiusten kasvua vain kymmenessä päivässä. Minulle, jolla on tyypillisesti ohutta ja pohjoismaista hiusta, ja hieman ohentuvaa hiusta ohimoilla, tämä kuulosti erittäin lupaavalta. Ensimmäinen asia, jonka haluan sanoa, on, että pakkaus on melko ainutlaatuinen ja näyttää todella siistiltä suihkuhyllyllä. Tuotteen annostelu on helppoa. Tuoksu on mieto, mutta kuten saman sarjan päänahkaseerumi, hieman maskuliininen. Mielestäni shampoo vaahtoaa helposti ja on hyvin riittoisaa. Olen pessyt hiukset kahdesti (kuten aina teen) ja käyttänyt saman sarjan hoitoainetta. Voin paljastaa, etten ole nähnyt vaikutusta hiusten kasvuun näiden kymmenen päivän aikana, ja hiukset tuntuivat hyvin kuivilta ja väsyneiltä ensimmäisinä käyttökertoina, mutta muutaman pesun jälkeen hiukset alkoivat tuntua hieman pehmeämmiltä. Mutta shampoo saa hiukset tuntumaan paksummilta, mikä on minulle iso plussa! Aion jatkaa tämän testaamista tulevaisuudessa, niin näen, onko sillä oikeasti vaikutusta hiusten kasvuun 😅 #lykotestpilot#hairification
    1 product in post Pure Grow Shampoo
    34 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 viikko
    Arvosana: 4 / 5

    Hyvä seerumi, joka ei oikeasti ole tahmea.

    Minulla on ollut onni olla testikäyttäjänä #lyko ja olen saanut testata tätä tuotetta noin 2 viikkoa nyt. Ensimmäinen asia, johon kiinnitin huomiota, oli pakkaus, joka oli muovia, mutta silti siinä oli poikkeuksellisen tyylikäs design. Sen avaaminen ja sulkeminen oli helppoa, samoin seerumin annostelu tämän designin ja pipetin avulla 😄 Tuoksusta, jota ei voi olla huomaamatta 😅 se tuoksuu raikkaalta, mielestäni se tuoksuu purukumilta, mutta samalla se tuoksuu puhtaalta. Se tuoksuu todella hyvältä, mutta joskus ehkä vähän liikaa, jos on herkkä hajuille, koska tämän käytön jälkeen useat kommentoivat ja kysyivät "voi mikä tuo on?" 😅 joten kyllä, tuoksu jäi pitkäksi aikaa hiusten kuivuttua. Mielestäni se tuoksui joissain päivissä melkein liikaa, mikä aiheutti minulle lieviä migreenikohtauksia, erityisesti kun olin jo valmiiksi hieman hajuyliherkkä 🥴, mutta mielestäni se on hyvä ja unisex-tuoksu, sopii useimmille.😄 Seerumi on juoksevaa ja siinä on erittäin miellyttävä koostumus. Se on hyvin riittoisaa, joten tarvitsee vain muutaman tipan. Seerumi levittyy helposti pipetin avulla. Se imeytyy nopeasti päänahkaan jättämättä tahmeaa kalvoa, kuten jotkut seerumit voivat tehdä. Hiukset eivät myöskään rasvoitu seerumista, vaan pysyvät siisteinä seuraavaan pesukertaan asti. 😊 Kokemukseni mukaan se on melko mieto seerumi, koska se ei ärsytä kuivaa ja herkkää päänahkaani, kun käytin sitä vähän. Siksi minulla ei myöskään ollut kutinaa käytön aikana. 🤭 mutta päänahka tuntui tasapainoisemmalta ja ennen kaikkea vähemmän kuivalta 😄 Tämän seerumin käytön jälkeen, mutta myös saman sarjan shampoon ja hoitoaineen kanssa, hiukset tuntuvat pehmeiltä, täyteläisiltä, raikkailta ja puhtailta käytön jälkeen. Hiukset pysyvät raikkaina ja puhtaina pidempään kuin tavallisesti, eikä ne myöskään latistu. Hiukset tuoksuivat edelleen hyviltä kuivatuksen jälkeen, vaikka käytin myös lämpösuojaa ja fööniä. Kokemukseni mukaan hiukset ovat hieman helpommin käsiteltävät käytön jälkeen, mutta eivät kuitenkaan superpehmeät, koska ne hieman kuivuivat. Tämä saa minulta arvosanaksi 9/10, koska tuoksu oli ajoittain liian voimakas. Olen käyttänyt tuotetta vasta kaksi viikkoa, joten on vielä hieman aikaista arvioida, onko sillä ollut vaikutusta hiusten kasvuun, mutta se toimii ainakin hyvin saman sarjan shampoon ja hoitoaineen kanssa 🙌 Ainoa miinus, jonka löysin ja joka saa minut vähentämään tähden, on tuoksu, joka oli joillain päivillä liian voimakas makuuni. Kaiken kaikkiaan kokemus on ollut pääosin positiivinen, ja on mielenkiintoista nähdä, miten pidempi käyttö vaikuttaa hiusten kasvuun. #lykotestpilot #hairification
    1 product in post Hyvä seerumi, joka ei oikeasti ole tahmea.
    20 näyttöä