- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 9 tuntia sittenArvosana: 3 / 5
Hyvä, mutta…
Minulla oli #lykotestpilotn kautta mahdollisuus testata kolmea #drceuraclen tuotetta, ja olen käyttänyt niitä lähes kolme viikkoa. Minulla on sekaiho ja käytän aktiivisia ainesosia ihonhoitorutiinissani päivittäin. Koska käytän jo säännöllisesti retinolia, päätin tauottaa tavallisen seerumini testijakson ajaksi antaakseni tälle tuotteelle reilun mahdollisuuden. Ensivaikutelmani oli erittäin positiivinen – pakkaus on todella söpö! Tuote tulee pienessä hohtavassa pullossa, jossa on pipetti, ja se tuntuu sekä ylelliseltä että houkuttelevalta. PDRN & Retinol Shot Ampoule sisältää paljon puhuttua ainesosaa ”lohen DNA:ta” (PDRN), joka on noussut suureksi trendiksi ihonhoidossa, joten olin todella utelias kokeilemaan sitä. Koostumus on kevyt ja imeytyy nopeasti ihoon. Tuoksu on hieman erikoinen eikä ihan minun makuuni, mutta se häviää nopeasti levityksen jälkeen. Tunnet, että tuote toimii, sillä se antaa iholle kevyen pistelyn tunteen. Vertailtaessa tuloksia minun on kuitenkin sanottava, että pidän enemmän tavallisesta retinoliseerumistani. Se näyttää antavan vahvemman vaikutuksen, ja koen, että ihoni saa paremman koostumuksen ja näyttää tasaisemmalta ja sileämmältä. Testijakson aikana sain myös muutamia näppyjä. Samanaikaisesti käytin myös saman merkin Jeju Matcha Tea Essenceä, joten on vaikea sanoa, mikä tuotteista mahdollisesti aiheutti reaktion tai oliko se niiden yhdistelmä. Vaikka arvostin todella tuotteen estetiikkaa ja tunsin sen vaikuttavan jonkin verran, siitä ei tullut minulle välitöntä suosikkia. Aion kuitenkin testata sitä erikseen nähdäkseni, miten ihoni reagoi uudelleen.1 product in post Hyvä, mutta…57 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 49 minuuttiaHarmillista, että sait ihottuman 🥹 Ostin sen ja odotan innolla kokeilevani, kun hoitoni Acnatacilla on ohi. Mutta nyt olen hieman epävarma 🙈 Todella hyvä arvostelu ♥️
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 19 tuntia sittenArvosana: 4 / 5
Ihana hiusseerumi
Olen testannut seerumia nyt 2 viikkoa. Tämä seerumi väittää kliinisesti todistetusti lisäävän hiusten kasvua 214 % vain kymmenessä päivässä. Olen levittänyt sitä päänahkaan joka ilta. Olen jakanut hiukset osioihin ja levittänyt 3 tippaa jokaiseen osioon. Tämä seerumi on hyvin tiivistetty ja leviää niin helposti – mistä pidän! Siinä on geelimäinen koostumus. Hiukset näyttävät melko märiltä levityksen jälkeen, mutta kuivuvat todella nopeasti. Rakastan myös tämän pipettiä, sillä on todella helppo saada oikea määrä tuotetta ulos. Vielä kahden viikon jälkeen pullossa on paljon jäljellä. En ole saanut mitään negatiivisia reaktioita päänahassani käytön aikana ja tunnen, että päänahkani on kosteutetumpi. Minulla on ajoittain paljon kutinaa päänahassa, joka on täysin kadonnut tämän seerumin käytön myötä. Hiukset eivät myöskään tunnu rasvaisilta seuraavana päivänä, mikä on iso plussa minulle. Se tuoksuu levitettäessä melko maskuliiniselta, mutta mielestäni tuoksu haihtuu kuivuttuaan. Auttaako se hiusten kasvussa, en vielä tiedä. Vaikka se väittää antavansa näkyviä tuloksia kymmenessä päivässä, en ole henkilökohtaisesti vielä huomannut mitään. Ehkä pitkällä aikavälillä! Jatkan joka tapauksessa käyttöä, koska pidän siitä, kuinka kosteutetulta ja terveeltä päänahkani tuntuu. Ehkä saan positiivisen vaikutuksen parempaan hiusten kasvuun ajan myötä ☺️ #lykotestpilot