- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 6 tuntia sittenKaksi suosikkia, LHcosmetics ja Milk Makeup, toimittavat aina. Heidän tuotteensa ylittävät kaikki odotukset. Ei koskaan pety 🤦🏽♀️🤷🏽♀️ On todella jännittävää päästä testaamaan Gleeze tuotteita. Olen lukenut, että ne ovat todella hyviä😍 #lykoreview #lykomission #lykoinflutester #lykotestpilot7 tuotetta lookissa531 näyttöä
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 11 tuntia sittenArvosana: 4 / 5
Erittäin hyvä
Sain #lykotestpilot -edustajana testata tätä tuotetta yhdessä PDRN & Retinol Shot Ampoulen ja Hyal Reyouth Melting Foaming Balmin kanssa #drceuracle -merkiltä. Minulla on sekaiho, ja yleensä käytän muita tuotteita ihonhoitorutiinissani, mutta tämän testin ajaksi jätin ne sivuun. Olen käyttänyt tuotetta lähes kolme viikkoa iltarutiinissani. Pakkaus on todella kaunis, se on ylellinen lasipullo, ja tuote on hyvin esteettisesti miellyttävä. Se on kaksivaiheinen neste, jossa on vaaleanvihreä ja tummanvihreä sävy, ja kun tuotetta käyttää, pulloa ravistetaan, jolloin värit sekoittuvat kauniiksi sävyksi. Sen koostumus on juokseva ja siinä on mieto matchan tuoksu, mutta se ei ole häiritsevä. Heti levityksen jälkeen iho tuntuu rauhoittuneelta ja kosteutetulta, ja se saa kauniin hehkun. Olen erittäin tyytyväinen alkuvaiheen tuloksiin, mutta myöhemmin sain näppyjä. Koska on mahdotonta tietää, mikä aiheutti reaktion, olen tauottanut uusien tuotteiden käytön ja aion testata niitä erikseen jatkossa nähdäkseni, miten ihoni reagoi.1 product in post Erittäin hyvä134 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 11 minuuttiaHyvä arvostelu! 💚 Onpa kaunis pakkaus, se vaikuttaa todella hyvältä. 🥰 Toivottavasti sen käyttö sujuu hyvin pian! 🤍
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 23 tuntia sittenArvosana: 3 / 5
Hyvä, mutta…
Minulla oli #lykotestpilotn kautta mahdollisuus testata kolmea #drceuraclen tuotetta, ja olen käyttänyt niitä lähes kolme viikkoa. Minulla on sekaiho ja käytän aktiivisia ainesosia ihonhoitorutiinissani päivittäin. Koska käytän jo säännöllisesti retinolia, päätin tauottaa tavallisen seerumini testijakson ajaksi antaakseni tälle tuotteelle reilun mahdollisuuden. Ensivaikutelmani oli erittäin positiivinen – pakkaus on todella söpö! Tuote tulee pienessä hohtavassa pullossa, jossa on pipetti, ja se tuntuu sekä ylelliseltä että houkuttelevalta. PDRN & Retinol Shot Ampoule sisältää paljon puhuttua ainesosaa ”lohen DNA:ta” (PDRN), joka on noussut suureksi trendiksi ihonhoidossa, joten olin todella utelias kokeilemaan sitä. Koostumus on kevyt ja imeytyy nopeasti ihoon. Tuoksu on hieman erikoinen eikä ihan minun makuuni, mutta se häviää nopeasti levityksen jälkeen. Tunnet, että tuote toimii, sillä se antaa iholle kevyen pistelyn tunteen. Vertailtaessa tuloksia minun on kuitenkin sanottava, että pidän enemmän tavallisesta retinoliseerumistani. Se näyttää antavan vahvemman vaikutuksen, ja koen, että ihoni saa paremman koostumuksen ja näyttää tasaisemmalta ja sileämmältä. Testijakson aikana sain myös muutamia näppyjä. Samanaikaisesti käytin myös saman merkin Jeju Matcha Tea Essenceä, joten on vaikea sanoa, mikä tuotteista mahdollisesti aiheutti reaktion tai oliko se niiden yhdistelmä. Vaikka arvostin todella tuotteen estetiikkaa ja tunsin sen vaikuttavan jonkin verran, siitä ei tullut minulle välitöntä suosikkia. Aion kuitenkin testata sitä erikseen nähdäkseni, miten ihoni reagoi uudelleen.1 product in post Hyvä, mutta…248 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 15 tuntia sittenHarmillista, että sait ihottuman 🥹 Ostin sen ja odotan innolla kokeilevani, kun hoitoni Acnatacilla on ohi. Mutta nyt olen hieman epävarma 🙈 Todella hyvä arvostelu ♥️
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 päiväArvosana: 4 / 5
Ihana hiusseerumi
Olen testannut seerumia nyt 2 viikkoa. Tämä seerumi väittää kliinisesti todistetusti lisäävän hiusten kasvua 214 % vain kymmenessä päivässä. Olen levittänyt sitä päänahkaan joka ilta. Olen jakanut hiukset osioihin ja levittänyt 3 tippaa jokaiseen osioon. Tämä seerumi on hyvin tiivistetty ja leviää niin helposti – mistä pidän! Siinä on geelimäinen koostumus. Hiukset näyttävät melko märiltä levityksen jälkeen, mutta kuivuvat todella nopeasti. Rakastan myös tämän pipettiä, sillä on todella helppo saada oikea määrä tuotetta ulos. Vielä kahden viikon jälkeen pullossa on paljon jäljellä. En ole saanut mitään negatiivisia reaktioita päänahassani käytön aikana ja tunnen, että päänahkani on kosteutetumpi. Minulla on ajoittain paljon kutinaa päänahassa, joka on täysin kadonnut tämän seerumin käytön myötä. Hiukset eivät myöskään tunnu rasvaisilta seuraavana päivänä, mikä on iso plussa minulle. Se tuoksuu levitettäessä melko maskuliiniselta, mutta mielestäni tuoksu haihtuu kuivuttuaan. Auttaako se hiusten kasvussa, en vielä tiedä. Vaikka se väittää antavansa näkyviä tuloksia kymmenessä päivässä, en ole henkilökohtaisesti vielä huomannut mitään. Ehkä pitkällä aikavälillä! Jatkan joka tapauksessa käyttöä, koska pidän siitä, kuinka kosteutetulta ja terveeltä päänahkani tuntuu. Ehkä saan positiivisen vaikutuksen parempaan hiusten kasvuun ajan myötä ☺️ #lykotestpilot