Anett Roll

  • Viesti luotiin 9 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Mahtava naamio 🤩

    Minulla on erittäin hyvä kokemus tästä, minulla on ekseema, mutta se on hellävarainen ja hoitaa ihoa, erityisesti auringonoton jälkeen😎
    1 product in post Mahtava naamio 🤩
    2 näyttöä
  • Viesti luotiin 9 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Lempi 🤩

    Olen käyttänyt tätä pitkään, suosikki kesällä, tuoksu ja kosteuttaa ihoa, pidän uudesta pumppupakkauksesta! #lykoreview
    1 product in post Lempi 🤩
    8 näyttöä