Anett Roll
- Viesti luotiin 9 tuntia sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Mahtava naamio 🤩
Minulla on erittäin hyvä kokemus tästä, minulla on ekseema, mutta se on hellävarainen ja hoitaa ihoa, erityisesti auringonoton jälkeen😎1 product in post Mahtava naamio 🤩2 näyttöä - Viesti luotiin 9 tuntia sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Lempi 🤩
Olen käyttänyt tätä pitkään, suosikki kesällä, tuoksu ja kosteuttaa ihoa, pidän uudesta pumppupakkauksesta! #lykoreview1 product in post Lempi 🤩8 näyttöä