Astrid

  • Viesti luotiin 1 tunti
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Vahvistava ja ravitseva

    Antaa ravintoa ja suojaavan kalvon kynsille! Koen, että ne kasvavat pidemmiksi ja vahvemmiksi, kun käytän tätä. Mielestäni lopputulos on myös kaunis, Pink to Envy on 10/10 ja näyttää paremmalta jokaisen kerroksen myötä! Kuitenkin bubble bath toimii mielestäni vain yhdellä kerroksella, sen jälkeen sen kanssa on todella vaikea työskennellä.. #lykoreview
    1 product in post Vahvistava ja ravitseva
    6 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 tunti
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Kosteutta hiuksille ja päänahalle

    Minulla on pitkät, paksut ja kosteusköyhät hiukset. Olen käynyt hiusseikkailulla ja kokeillut KAIKKEA, halpaa, kallista, you name it! Esimerkiksi Kerastase ei valitettavasti toimi minulle, silloin KM on ollut pelastaja. Minulla on myös taipumusta ekseemaan, ja tämä yhdistelmä rauhoittaa todella päänahkaani ja antaa paljon kosteutta! #lykoreview
    1 product in post Kosteutta hiuksille ja päänahalle
    39 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 tunti
    Arvosana: 3 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Melko okei

    En ole ehtinyt kokeilla paljoa, mutta mielestäni se on vähän huonosti pigmentoitu ja antaa enemmän kosteahkon hikisen ilmeen! #lykoreview
    1 product in post Melko okei
    13 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 tunti
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Suosikki

    Ehdottomasti paras dödö! Olen kokeillut monia budjettivaihtoehtoja, mutta tämä on vertaansa vailla, palaa aina tähän. En koe, että se tahraa ja pitää kuivana pitkään. Tarvitsen tuskin Absolut Torria, kun käytän tätä 🌟😻 #lykoreview
    1 product in post Suosikki
    8 näyttöä