Astrid
- Viesti luotiin 1 tuntiArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Vahvistava ja ravitseva
Antaa ravintoa ja suojaavan kalvon kynsille! Koen, että ne kasvavat pidemmiksi ja vahvemmiksi, kun käytän tätä. Mielestäni lopputulos on myös kaunis, Pink to Envy on 10/10 ja näyttää paremmalta jokaisen kerroksen myötä! Kuitenkin bubble bath toimii mielestäni vain yhdellä kerroksella, sen jälkeen sen kanssa on todella vaikea työskennellä.. #lykoreview1 product in post Vahvistava ja ravitseva6 näyttöä - Viesti luotiin 1 tuntiArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Kosteutta hiuksille ja päänahalle
Minulla on pitkät, paksut ja kosteusköyhät hiukset. Olen käynyt hiusseikkailulla ja kokeillut KAIKKEA, halpaa, kallista, you name it! Esimerkiksi Kerastase ei valitettavasti toimi minulle, silloin KM on ollut pelastaja. Minulla on myös taipumusta ekseemaan, ja tämä yhdistelmä rauhoittaa todella päänahkaani ja antaa paljon kosteutta! #lykoreview1 product in post Kosteutta hiuksille ja päänahalle39 näyttöä - Viesti luotiin 1 tuntiArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Melko okei
En ole ehtinyt kokeilla paljoa, mutta mielestäni se on vähän huonosti pigmentoitu ja antaa enemmän kosteahkon hikisen ilmeen! #lykoreview1 product in post Melko okei13 näyttöä - Viesti luotiin 1 tuntiArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Suosikki
Ehdottomasti paras dödö! Olen kokeillut monia budjettivaihtoehtoja, mutta tämä on vertaansa vailla, palaa aina tähän. En koe, että se tahraa ja pitää kuivana pitkään. Tarvitsen tuskin Absolut Torria, kun käytän tätä 🌟😻 #lykoreview1 product in post Suosikki8 näyttöä