Lotta

  • Viesti luotiin 1 viikko
    Arvosana: 4 / 5
    Verifierad testare

    Hehkua huulille!

    Sain #lykoinflutester mahdollisuuden testata #lumene lip glow oil balm -huulivoidetta sävyssä 2: juicy. Se on väri, joka kallistuu vaaleanpunaisen/korallin suuntaan. Olen 44-vuotias ja käytän arkimeikkiä melko säästeliäästi. Huulikiilto, jossa on vähän väriä, sopii parhaiten arkimeikkiini, joten oli jännittävää kokeilla tätä! Pakkaus on melko arkinen, mutta se toimii tarkoitukseen. Väri sekoittuu öljyn kanssa ja muuttuu hieman läpikuultavaksi. Levitettynä ei ole suoraa värimuutosta, mutta huulet saavat kevyen sävyn, joka näyttää pirteämmältä ja raikkaammalta! Täydellinen arkeen. Se tuntuu miellyttävältä ja sisältää ravitsevia ja kosteussuojakerrosta suojaavia ainesosia, joten se tuntuu hoitavalta huulilla. Kaunis värisävy ja hehkuva kiilto huulilla antavat täydellisen alun päivälle! Hiukan enemmän väriä olisi kuitenkin toivottavaa.
    1 product in post Hehkua huulille!
    93 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 viikko
    Arvosana: 5 / 5
    Verifierad testare

    Ihanan vaaleanpunaiset posket!

    Sain #lykoinflutester -edustajana mahdollisuuden kokeilla #Lumene multistickiä, ja valitsin sävyn ”Cool pink”. Tämä multistick sopii sekä poskille, silmäluomille että huulille. Olen 44-vuotias ja minulla on sekaiho, jossa on lievää punoitusta poskilla. Suosin voidemaista poskipunaa, koska mielestäni se levittyy kauniimmin iholle. Pakkaus on melko neutraali ja kätevä. Stick on sopivan kokoinen ja sulautuu hyvin ihoon levitettäessä. Käytin sitä poskilla ja mielestäni se antaa raikkaan ja sesonginmukaisen poskipunan. Se antaa sopivasti väriä, joka kesti hyvin koko päivän. En kokenut sen olevan ”liian pinkki” hieman punoittavilla poskillani, mutta olin myös levittänyt kerroksen Lumenen ”blur even color longwear foundationia” ensin, ja tämä multistick antoi kauniin värin pohjalle. Aion jatkaa tämän käyttöä kesällä!
    1 product in post Ihanan vaaleanpunaiset posket!
    109 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 viikko
    Arvosana: 5 / 5
    Verifierad testare

    Hyvä meikkivoide arkeen!

    Sain #lykoinflutester -kampanjan kautta kokeilla Lumene blur even cover longwear foundationia sävyssä 0,5 (light). Pulloa on helppo käyttää, ja se ei vie paljon tilaa (sisältää 30 ml). Peittävyys on 4/5. Olen 44-vuotias, sekaihoinen, ja poskilla on lievää punoitusta. Tämä antoi hyvän peittävyyden arkipäivään, eikä tarvinnut mitään lisäkerrosta punaisempien kohtien peittämiseen poskilla. Tekstuuri on kevyesti nestemäinen, mutta samalla jonkin verran koostumukseltaan. Levitys siveltimellä oli helppoa, ja se asettui kauniisti koko kasvoille. Ei poikkeavaa hajua tai muuta häiritsevää. Kesti hyvin päivän ajan ja on edullinen vaihtoehto arjen meikkivoiteeksi! On positiivista, että se sisältää niasiiniamidia, joka hoitaa ihoa. Se antaa kevyen hehkun ilman liiallista kiiltoa. Voin ehdottomasti kuvitella ostavani tämän uudelleen! #Lumene
    1 product in post Hyvä meikkivoide arkeen!
    158 näyttöä
  • Viesti luotiin 7 kuukautta sitten
    Arvosana: 3 / 5
    Verifierad testare

    Seerumi herkälle iholle

    Olen 42-vuotias ja minulla on sekaiho, jossa on klassinen hieman öljyinen T-alue ja kuivempia alueita poskilla. Saan helposti punoitusta poskille ja siksi tarvitsen tuotteita, jotka sekä rauhoittavat että kosteuttavat. Ensimmäinen vaikutelmani tästä tuotteesta oli uteliaisuus, koska en ollut aiemmin kuullut tästä merkistä. Uteliaisuuteni heräsi myös ainesosien vuoksi, kuten centella Asiatica, keramidit, panthenoli ja hyaluronihappo. Nämä ovat ainesosia, jotka tunnistan ja tiedän olevan sopivia herkälle iholle, sillä ne sekä rauhoittavat, korjaavat että kosteuttavat. Koska olen yli 40-vuotias, on myös positiivista, että siinä on hieman ikääntymistä estävää vaikutusta. Ei, kokeilen tuotetta ensimmäistä kertaa, joten koostumuksen tunne on, että se on melko ”märkä”. Tuotteella kestää hetki imeytyä ihoon. Koska se on hajusteeton, koen siinä olevan hajun melko ”klinikkamaisena”, mikä ei ehkä aina ole niin houkuttelevaa, kun odottaa hajusteetonta tuotetta. Muutaman viikon käytön jälkeen tunnen, että positiivista on, että mielestäni se tuntuu kosteuttavalta ja se tuntuu miellyttävältä iholla ja toimii kosteusvoiteeni alla. Se, mikä ei minua niin viehätä, on se, että sen imeytyminen ihoon vie aikaa, mikä tekee ihonhoitorutiinistani hieman pidemmän. En myöskään näe mitään huomattavaa vaikutusta punoituksen vähentämisessä iholla, mihin sen pitäisi pystyä vaikuttamaan. Yhteenvetona voisi sanoa, että mielestäni tämä on ihan ok tuote, mutta en todennäköisesti valitsisi ostaa sitä uudelleen. #lykoinflutester #purito
    1 product in post Seerumi herkälle iholle
    262 näyttöä
  • Viesti luotiin 7 kuukautta sitten
    Arvosana: 3 / 5
    Verifierad testare

    Kosteuttava voide herkälle iholle

    Olen 42-vuotias ja minulla on sekaiho. Minulla on klassinen, öljyinen T-alue ja kuivia kohtia poskilla. Talvella iho yleensä kuivuu enemmän ja tarvitsen siksi paljon kosteutusta. Ensimmäinen vaikutelmani oli uteliaisuus, koska en ollut aiemmin kuullut tästä tuotteesta. Minua kiinnosti, että se oli tuoksuton tuote, joka on hyvä punoitus- ja ärsytysongelmille. Saan helposti punoitusta poskille ja kuiviin kohtiin, joten oli jännittävää kokeilla tätä tuotetta. Kun luin ainesosaluetteloa, oli positiivista nähdä ainesosia kuten niasiiniamidi, skvalaani, centella ja pantenoli. Nämä ovat ainesosia, jotka tunnetaan ihon esteen vahvistamisesta ja lisäksi ne ovat pehmentäviä. Se, että tuote auttaisi myös tasapainottamaan öljyntuotantoa, sai minut ajattelemaan, että tämä voisi olla tuote, joka sopisi minulle hyvin. Tuote on melko geelimäistä koostumukseltaan eikä niin kermaista kuin ajattelen, että todella kosteuttavan voiteen pitäisi olla. Tuoksu on melko “klinikkamainen”, sanoisin, mutta koska se on tuoksuton tuote, se tuoksuu helposti hieman “sairaalalta.” Se ei oikeastaan ole niin houkutteleva, mutta jotain, mitä on odotettavissa tuoksuttomalta tuotteelta. Muutaman viikon käytön jälkeen koen kuitenkin, että se ei ole tarpeeksi rasvaista ja kosteuttavaa minulle, jolla on talvella kuivia kohtia. Uskon kuitenkin, että tämä saattaa olla parempi voide iholleni kevät/kesäkaudella, ja siksi en ole täysin tyytyväinen talvella. Lopuksi voin sanoa, että jos olisin kokeillut tätä muuna vuodenaikana, jolloin en tarvitse niin paljon kosteutusta, todennäköisyys olisi suurempi, että olisin ollut enemmän kiinnostunut siitä. Pidän ainesosista ja pidän tunteesta, mutta talvella tarvitsen rasvaisempaa voidetta. #LYKOINFLUTESTER #PURITO
    1 product in post Kosteuttava voide herkälle iholle
    278 näyttöä
  • Viesti luotiin 10 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Verifierad testare

    Syksyyn inspiroitu sävy huulille ja poskille

    Sain kunnian olla [hashtag] [hashtag] tuotteelle ”Clinique pop lip + cheek oil” sävyssä ”Black honey”. Cliniquen tuotteet tunnistetaan niiden ikonisen pakkauksen ja myös applikaattorin hopeisesta osasta ylhäällä. Se näyttää tyylikkäältä ja siistiltä. Olen 43-vuotias, minulla on sekaiho, jossa on öljyisempi T-alue ja kuivempia kohtia poskilla. Minulla on vaaleanblondit hiukset ja pidän lämpimämmistä sävyistä vaatteissa ja meikissä. Ensimmäinen reaktioni tähän tuotteeseen oli, että se näyttää tummalta, mikä ei ole yleensä mieleeni. Kun luen tuotteesta, se on öljypohjainen tuote, joka antaa läpinäkyvää peittoa ja hehkua. Se on 2-in-1 tuote sekä poskipunalle että huulille. Se sisältää hoitavia ainesosia, kuten jojobaöljyä ja ricinusoil. Se houkuttelee minua! On myös positiivista, että se on allergiatestattu ja hajusteeton. Applikaattori on melko pieni ja se tuntui hieman ”hassulta”, kun sitä levitti poskille. Mutta kun se sekoitettiin, se antoi hieman pronssista sävyä ja kauniin hehkun! Olin yllättynyt, että se antoi kevyen mutta kauniin sävyn myös huulille! Tuote, jota aion ehdottomasti käyttää syksyllä, koska pidin siitä sekä huulilla että poskilla.
    1 product in post Syksyyn inspiroitu sävy huulille ja poskille
    340 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 vuotta sitten
    Arvosana: 3 / 5
    Verifierad testare

    Seerumi ärsyyntyneelle hiuspohjalle

    Sain kunnian olla influenssari-testaaja Grazetten "XL scalp" -sarjan shampoolle, hoitoaineelle ja seerumille. Tämä seerumi oli jännittävä tehtävä testata, koska minulla on atooppinen iho ja minulla on usein ongelmia ärsyyntyneen ja kutisevan hiuspohjan kanssa. Kuvauksen mukaan tämän pitäisi olla seerumi, joka auttaa lievittämään ärsytystä, on rauhoittava ja auttaa hiuspohjaa luomaan kosteustasapainoa. Se on tyylikäs pullo, jossa on kapea korkki, joka avataan kiertämällä. Sitä voidaan levittää sekä kosteisiin että kuiviin hiuksiin. Levityksen jälkeen koen, että hiuspohjassa on rauhallisempaa, se "viilentää" melkein vähän. Hiukset eivät tunnu rasvaisilta sen jälkeen, mikä tuntuu niin tärkeältä! Olen käyttänyt tuotetta hiusten pesun jälkeen sekä iltaisin muutaman viikon ajan ja koen saavani siitä helpotusta. Helpotus kestää pari tuntia, joten mahdollisesti on tarpeen levittää 1-3 kertaa/päivässä vaikutuksen saamiseksi. Tuoksu on kevyt, jossa on vivahdus minttua/sitrusta (niin kuin minä sen ymmärrän). Se on läpinäkyvä ja hieman viskoosinen (ei täysin juokseva). Käytän pullon varmasti loppuun, koska olen tyytyväinen välittömään tulokseen, vaikka olisin ehkä toivonut tuotetta, joka tarjoaisi pitkäkestoisempaa helpotusta. Kiitos! #LYKOINFLUTESTER #GRAZETTE
    1 product in post Seerumi ärsyyntyneelle hiuspohjalle
    268 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 vuotta sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Verifierad testare

    Hoitoaine, joka kosteuttaa ja selvittää🌟

    Sain kunnian olla influensseri Grazetten "DXL scalp" -sarjan shampoon, hoitoaineen ja seerumin parissa. Olen aiemmin kokeillut heidän hopeahoitoainettaan, josta olin erittäin tyytyväinen! Tämä hoitoaineen testaaminen oli minulle jännittävä tehtävä, sillä minulla on atooppinen iho ja saan helposti ärtyneen ja kutisevan päänahan. Kuvauksen mukaan tämän pitäisi olla hoitoaine, joka edistää päänahan terveyttä ja on kosteuttava. Sen pitäisi olla hoitava ilman, että se painaa alas - se tuntuu tärkeältä minulle! Olen 42-vuotias ja minulla on keskipitkä skandinaavinen hius, jossa on ohuita hiussuortuvia, joten käyttämäni shampoo tai hoitoaine eivät saa olla painavia. Pullo on tukeva ja siinä on tyylikäs muotoilu. Hinta on hyvä ja sopii useimmille, joten hyvä vaihtoehto erityistarpeisiin tarkoitetulle hoitoaineelle. Tuoksu muistuttaa minua sitruksesta ja mintusta, hieman SPA-henkinen. Tekstuuri on rasvainen ja kermaisa, valkoinen väriltään. Hoitoaine tuntuu pehmeältä ja kermaiselta, ja se kosteuttaa hyvin, enkä usko, että se painaa hiuksiani alas. Plus siitä! Hiukset on helppo selvittää pesun jälkeen, ja se jättää raikkaan tuoksun, joka tuntuu puhtaalta. Olen tyytyväinen muutaman pesun jälkeen ja aion käyttää pullon loppuun; jos se tuntuu edelleen hyvältä, se tulee olemaan uusi ostos! Kiitos! #LYKOINFLUTESTER #GRAZETTE
    1 product in post Hoitoaine, joka kosteuttaa ja selvittää🌟
    293 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 vuotta sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Verifierad testare

    Shampoo herkkä päänahka!

    Sain kunnian olla influenssari-testaaja Grazetten "DXL scalp" -sarjan shampoolle, hoitoaineelle ja seerumille. Olen aiemmin kokeillut heidän hopeashampoota, josta olin erittäin tyytyväinen! Tämä shampoo oli jännittävä tehtävä minulle testata, koska minulla on kuiva päänahka, joka kutittaa helposti. Kuvauksen mukaan tämän pitäisi olla mieto ja kosteuttava shampoo päänahalle. Sen pitäisi myös rauhoittaa ärsytystä ja ehkäistä hilseilyä ja kuorintaa. Olen 42-vuotias ja minulla on keskipitkä skandinaavinen hius, jossa on ohuita hiuksia. Minulla on atooppinen iho, joten saan helposti kutisevan päänahan, erityisesti kylmemmällä säällä ja säänvaihteluissa. Pullo on tukeva ja siinä on tyylikäs muotoilu. Hinta on hyvä ja sopii useimmille, joten hyvä vaihtoehto erityistarpeisiin tarkoitetulle shampoolle. Tuoksu muistuttaa minua hieman sitrushedelmistä ja mintusta, vähän kuin SPA:ssa. Koostumus on melko paksu ja läpinäkyvä, jossa on hieman kellertävä sävy. Vaahdottaa hyvin hiuksissa! Hiukset tuntuvat puhtailta, eivät raskailta, mikä on iso plussa! Kokemukseni mukaan päänahka helpottuu pesun jälkeen ja kutina vähenee; tarvitsisin todennäköisesti pidemmän testijakson, jotta voisin täysin arvioida tuloksen. Minulla ei ole ongelmia hilseen tai kuorinnan kanssa, joten en voi arvioida sitä. Aion ehdottomasti käyttää koko pullon, ja jos se tuntuu edelleen hyvältä, se tulee olemaan uusi osto! Kiitos! #LYKOINFLUTESTER #GRAZETTE
    1 product in post Shampoo herkkä päänahka!
    216 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 vuotta sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Verifierad testare

    Ihana puhdistus🌟

    Sain kunnian olla influenssari-testaaja Lyko:lla ACO:n tuotteille. Yksi tuotteista oli tämä puhdistusvaahto. Se on kevyt vaahto, joka sisältää salisyylihappoa (BHA), joka puhdistaa ja tarjoaa kevyen kuorinnan. Sitä voidaan myös käyttää kuorintana 1-2 kertaa viikossa muiden käyttöohjeiden mukaan. Tuote on helppo vaahdottaa ja levittää kasvoille, se ei ole hajusteeton, mutta tuoksu on kevyt ja raikas. Kokemukseni mukaan se poistaa meikin hyvin ilman, että se kirvelee silmissä, mikä on mielestäni tärkeää! Pakkaus on tukeva ja sen pitäisi riittää hetkeksi (en ole vielä käyttänyt sitä loppuun). Ihoni on hieman pintakuiva ja herkkä, en koe, että se kuivattaa ihoa ja tunnen itseni puhtaaksi käytön jälkeen. Muutaman viikon käytön jälkeen voin siis arvioida, että: - Tuoksu on raikas - Se puhdistaa hyvin - Se ei kirvele silmissä - Se ei kuivata ihoa Tätä voisin kuvitella ostavani uudelleen! #LYKOINFLUTESTER #ACO
    1 product in post Ihana puhdistus🌟
    278 näyttöä